افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 29 April , 2024
2

در مورد پرونده کاظم صدیقی شما سکوت کردید و باور نکردنی بود.

  • کد خبر : 240535
در مورد پرونده کاظم صدیقی شما سکوت کردید و باور نکردنی بود.

به گزارش آرمان ملی آنلاین، احمد توکلی رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار شمول دادستان پرونده حوزه علمیه امام خمینی (ره) و آقای صدیقی شد. شخصاً به عنوان امین و واگذارنده یک طرف. از خواص حوزوی به مؤسسه «پیروان اندیشه های قائم» تبدیل شد. به […]

به گزارش آرمان ملی آنلاین، احمد توکلی رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار شمول دادستان پرونده حوزه علمیه امام خمینی (ره) و آقای صدیقی شد. شخصاً به عنوان امین و واگذارنده یک طرف. از خواص حوزوی به مؤسسه «پیروان اندیشه های قائم» تبدیل شد.

به گزارش جماران، متن این نامه به شرح زیر است:

اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد، در برابر خدا تقوا پيشه كنيد و شاهدان عدالت باشيد. و مبادا کینه قومی تو را محکوم به عدالت نکند. نسبت به او انصاف داشته باش و به تقوا نزدیکتر. و از خدا بترسید. همانا خداوند به آنچه انجام می دهید آگاه است (مائده/8)

ای کسانی که ایمان آورده اید! همیشه از خدا دفاع کن و به عدالت شهادت بده! دشمنی با جمعیت، شورش نکنید! قاضی باش زیرا بخشش به رحمت نزدیکتر است! و از خدا بترسید که می داند چه می کنید!

برادر ارجمند جناب آقای محسنی آژه ای

رئیس محترم قوه قضائیه

سلام

نزدیک به یک ماه است که خبری با عنوان ” زمین خواری یک میلیاردی توسط آیت الله صدیقی و فرزندانش ” و عناوین مشابه در رسانه ها و روزنامه ها، افکار عمومی جامعه را جریحه دار کرده است، ماهیت این خبر علاوه بر بیانات مسئولین حوزه علمیه حضرت امام خمینی (ره) و شخص آقای صدیقی به عنوان متولی و انتقال بخشی از اموال حوزه به مؤسسه ای کاملاً تجاری، کاملاً خصوصی و تقریباً خانوادگی تحت عنوان «پیروان اندیشه های صالح» به صراحت وقوع برخی از جرایم عمومی را نشان می دهد که وزارت کشور را ملزم به ورود به موضوع و رسیدگی به آن می کند.

اما متأسفانه در این مدت شاهد سکوتی باورنکردنی از سوی مقامات قضایی به ویژه دادستانی هستیم که اعتماد عمومی به نظام قضایی و نظام اسلامی را به شدت تضعیف می کند. این در حالی است که اخیرا قوه قضاییه در اقدامی ستودنی و قابل تقدیر در رسیدگی به پرونده فرزندان معاون اول مستعفی قوه نشان داد که در مواجهه با جرایم و فساد، رویه قضایی عادلانه حتی در ال. پرونده افراد تحت تکفل و مسئولان دستگاه قضایی.

بر این اساس از جنابعالی به عنوان رئیس قوه قضائیه تقاضا داریم که دادستانی به وظیفه قانونی خود در خصوص رسیدگی به جهات مختلف کیفری و حقوقی پرونده اراضی تحویلی حوزه علمیه امام خمینی (ره) دستور فرمایید. اتخاذ تدابیر قانونی و جلب توجه افکار عمومی برای نشان دادن عزم قوه قضائیه در مبارزه قاطع با فساد و عدم تبعیض در برخورد با جرایم و مجرمان.

با احترام

احمد توکلی

رئیس هیئت مدیره سازمان های مردم نهاد.

نظارت بر شفافیت و عدالت

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.