افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 29 April , 2024
5

تلفن اینترنتی هایفون چه مزایایی نسبت به رقبا دارد؟

  • کد خبر : 149987
تلفن اینترنتی هایفون چه مزایایی نسبت به رقبا دارد؟
اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که همچنان برای خرید خط تلفن سراغ مخابرات می‌روید، پیشنهاد می‌کنیم که این محتوا را تا انتها بخوانید. در این محتوا به شما می‌گوییم که این خطوط تلفن چه مزیتی دارند و چطور می‌توانید در کمتر از 8 ساعت هر تعداد که می‌خواهید خط تلفن ثابت بخرید.

بستر ارتباطی منسوخ و معایبی که خطوط تلفن آنالوگ مخابرات داشت باعث شد که خط تلفن اینترنتی بیشتر از پیش میان مدیران کسب‌و‌کارهای کوچک انفرادی تا سازمان‌های بزرگ محبوب شو و خط تلفن ثابت اینترنتی جایگزین این خطوط شده‌اند. دیگر نیاز نیست که برای خرید خط تلفن ثابت سراغ مخابرات منطقه بروید و مدت‌ها در انتظار آزاد‌شدن یک شماره تلفن بمانید. شما می‌توانید پس از ثبت درخواست آنلاین، بدون مراجعه حضوری حداکثر تا 1 روز کاری به‌شکل قانونی و رسمی مالک دائمی خط تلفن ثابت شوید. این خطوط زیر نظر سازمان مخابرات ایران هستند.

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که همچنان برای خرید خط تلفن سراغ مخابرات می‌روید، پیشنهاد می‌کنیم که این محتوا را تا انتها بخوانید. در این محتوا به شما می‌گوییم که این خطوط تلفن چه مزیتی دارند و چطور می‌توانید در کمتر از 8 ساعت هر تعداد که می‌خواهید خط تلفن ثابت بخرید.

خط تلفن ثابت اینترنتی چیست؟

خط تلفن ثابت اینترنتی یا VoIP (Voice over Internet Protocol) یک سرویس تلفن است که از طریق اینترنت ارائه می‌شود. در مقابل تلفن‌های سنتی که از شبکه تلفن ثابت معمولی استفاده می‌کنند، VoIP از شبکه اینترنت برای انتقال صدا استفاده می‌کند. به عبارت دیگر؛ خط تلفن ثابت اینترنتی از طریق پروتکل اینترنت برای ارسال و دریافت اطلاعات صوتی استفاده می‌کند. این سرویس می‌تواند از طریق اینترنت مخابراتی یا شبکه‌های دیگری که از پروتکل IP پشتیبانی می‌کنند، ارائه شود.

این خطوط دقیقا مثل همان خطوط مخابرات 8 رقمی، قانونی و رسمی هستند؛ با این تفاوت که دیگر نیازی به مراجعه به مخابرات ندارید و می‌توانید بدون محدودیت هر تعداد خط تلفنی که می‌خواهید را خودتان انتخاب کنید و به‌شکل حقیقی یا حقوقی روی بستر اینترنت تحویل بگیرید. معمولا به این خطوط «خط تلفن اینترنتی» می‌گویند.

مزیت خط تلفن ثابت اینترنتی

اگر کسب‌وکار کوچک و نوپایی دارید یا حتی اگر مجموعه شما گسترده است می‌توانید از تلفن اینترنتی استفاده کنید. فرقی نمی‌کند که کسب‌وکار شما چه شرایطی دارد، تنها اگر به دنبال ارتقا و پیشرفت مجموعه خود هستید، خرید خط تلفن اینترنتی بهترین گزینه برای ادامه فعالیت شماست تا با کمترین دغدغه بالاترین کیفیت را تجربه کنید.

این خطوط تلفن نوین آنقدر مزیت دارند که حتی اگر در حال حاضر از خطوط مخابرات استفاده می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم که آن را با یک برنامه‌ریزی مناسب کنار بگذارید و سراغ این نوع خطوط تلفن بروید. این نوع خطوط تلفن ثابت روی بستر اینترنت هستند؛ بنابراین به‌راحتی می‌توانید دفتر کارتان را بدون از دست‌دادن خطوط جابجا کنید. تعرفه مکالمه این شماره‌های تلفن ارزان‌تر از مخابرات است. شما می‌توانید از هر کجا که هستید به شماره‌‌های خودتان دسترسی داشته باشید، به تماس‌هایتان پاسخ دهید.

عدم وابستگی به سخت‌افزارهای متعدد، امکان داشتن چندین تماس هم‌زمان با یک خط، قیمت ارزان این تکنولوژی به نسبت قابلیت‌های آن، خط تلفن ثابت اینترنتی قابل استفاده مستقیم بر روی گوشی موبایل، قابل حمل و جابجایی در هر جایی، کیفیت مکالمه بسیار بالا و مناسب برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ از حمله مزایای کلیدی خط تلفن اینترنتی است.

تلفن اینترنتی هایفون

1. ارزان‌تر از مخابرات

با کمترین هزینه صاحب خط تلفن اینترنتی با 10% تعرفه مکالمه کمتر از مخابرات و بدون آبونمان می‌شوید. این مزیت به شما کمک می‌کند تا با کمترین هزینه و سریع‌ترین زمان صاحب خط تلفن ثابت شوید. لازم به‌ذکر است که این قیمت پایه است و در صورتی که نیاز به شماره رند داشته باشید قیمت این خطوط متغیر خواهد بود.

2. مالکیت 99 ساله

شما این خط تلفن ثابت را یک‌بار برای همیشه می‌خرید و مالک رسمی و قانونی این خط تلفن می‌شوید. این خطوط زیر نظر سازمان مخابرات کشور هستند و سند این خطوط به‌نام شما زده می‌شود.

3. خرید آنلاین

برای خرید خط تلفن اینترنتی نیازی به مراجعه حضوری ندارید، تمام فرایند خرید تا تحویل آنلاین انجام می‌شود. اگر حتی یک‌بار به مخابرات منطقه‌تان رفته باشید می‌دانید که مراحل ثبت نام چقدر طولانی است و ممکن است مجبور شوید بارها و بارها مراجعه کنید.

4.  تحویل 1 روزه

بعد از ثبت درخواست خرید خط تلفن ابری و تکمیل مدارک هویتی حقیقی یا حقوقی، حداکثر تا 1 روز خط تلفن را تحویل می‌گیرید. هیچ چیز ارزشمندتر از وقت نیست، به خیال راحت و با کمترین مراحل اداری و بدون مراجعه حضوری خط تلفن شما آماده تحویل می‌شود.

چطور این خط تلفن ثابت را بخرم؟

برای خرید خط تلفن ثابت کافی‌ست که با یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده «خط تلفن ثابت اینترنتی» مثل شرکت «هایفون» تماس بگیرید. هایفون شرکت ارائه‌دهنده خط تلفن ثابت اینترنتی و مرکز تلفن ابری است و شما می‌توانید از طریق شماره تلفن 02191093003 یا مراجعه به وبسایت این شرکت به آدرس hifon.ir و ثبت درخواست آنلاین، بدون مراجعه حضوری و با کمترین هزینه مالک دائمی خط تلفن ثابت شوید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=149987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.