افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

Vivo X100S با ویژگی جالب “Four Seasons Portrait” عرضه می شود.

  • کد خبر : 246770
Vivo X100S با ویژگی جالب “Four Seasons Portrait” عرضه می شود.

مدتی است که اخبار و شایعات زیادی در مورد Vivo X100s منتشر شده است و این گوشی در سایت های گواهی دیجیتال نیز مشاهده شده است، اما اعلام رسمی از سوی ویو همچنان در انتظار است. با این حال، به نظر می رسد همه چیز در حال تغییر است و در آینده نزدیک شاهد ارائه […]

مدتی است که اخبار و شایعات زیادی در مورد Vivo X100s منتشر شده است و این گوشی در سایت های گواهی دیجیتال نیز مشاهده شده است، اما اعلام رسمی از سوی ویو همچنان در انتظار است. با این حال، به نظر می رسد همه چیز در حال تغییر است و در آینده نزدیک شاهد ارائه رسمی آن خواهیم بود. با دی جی همراه باشید.

مدیر بخش محصولات Vivo در چین، Han Boxiao، بالاخره به X100S چراغ سبز نشان داد. اگرچه او مشخصات دقیق گوشی را فاش نکرد، اما یک ویژگی جالب دوربین به نام “حالت پرتره چهار فصل” (ترجمه شده از چینی) را فاش کرد.

به گفته وی، این ویژگی نه تنها پس زمینه را تغییر می دهد بلکه نور و سایه های چهره و محیط اطراف شما را متناسب با فصل انتخابی تنظیم می کند. به گفته Buxao، همه اینها بخشی از فناوری تصویربرداری AIGC Vivo است که ویژگی های جالبی را برای دوربین Vivo به ارمغان می آورد. X100S اضافه خواهد کرد.

اگرچه تایید نشده است، اما انتظار می رود این گوشی دارای تنظیمات دوربین مشابه Vivo X100 باشد. این بدان معناست که یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 در پشت، به همراه یک لنز 15 میلی‌متری فوق عریض و یک لنز تله‌فوتو پریسکوپیک 70 میلی‌متری با فاصله کانونی 15 تا 70 میلی‌متر وجود خواهد داشت.

همانطور که تصاویر واقعی فاش شده از Vivo X100S نشان می دهد، این گوشی برخلاف مدل معمولی X100 که دارای لبه های خمیده بود، از طراحی مسطح برخوردار است. همچنین با توجه به نتایج تست بنچمارک AnTuTu، این گوشی هوشمند از پردازنده Dimension 9300 Plus بهره می برد. جزئیات باتری هنوز مشخص نیست، اما گواهی 3C نشان می دهد که گوشی به احتمال زیاد از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند.

انتظار می رود Vivo X100S در ماه می (اواخر اردیبهشت یا اوایل ژوئن) عرضه شود. گفته می شود این گوشی با مدل های Vivo X100s Pro و X100 Ultra جفت می شود.

نگاهی عمیق تر به ویژگی Four Seasons Portrait.

همانطور که گفته شد ویژگی «چهار فصل پرتره» توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. با استفاده از هوش مصنوعی، این ویژگی پس‌زمینه عکس‌های پرتره را تغییر می‌دهد تا حال و هوای متفاوتی را برای هر فصل ایجاد کند. به عنوان مثال، در حالت بهار، پس‌زمینه ممکن است با شکوفه‌های گیلاس یا علفزارهای سرسبز پر شود، در حالی که حالت زمستانی تصویری را با منظره‌ای برفی یا درختی بدون برگ نشان می‌دهد.

این فناوری نه تنها عناصر پس زمینه را تغییر می دهد، بلکه نور و سایه ها را نیز متناسب با فصل انتخاب شده تنظیم می کند. برای مثال، حالت تابستانی ممکن است نور روشن‌تر و سایه‌های واضح‌تری داشته باشد، در حالی که حالت زمستانی نور و سایه‌های ملایم‌تری داشته باشد.

باید دید که این ویژگی تا چه اندازه در ایجاد یک تصویر واقعی عمل می کند، اما در کل، ایده جالبی به نظر می رسد و می تواند خلاقیت و سرگرمی بیشتری را برای عکاسی با گوشی های هوشمند به ارمغان بیاورد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=246770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.