افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

گشایش ارزهای جدید در راه است

  • کد خبر : 247050
گشایش ارزهای جدید در راه است

به گزارش بازار، محسن کریمی معاون بین الملل بانک مرکزی گفت: رئیس بانک مرکزی به دعوت مدیرعامل این بانک برای شرکت در پنجاهمین سالگرد تاسیس بانک توسعه اسلامی به ریاض سفر کرد. در این سفر بانک های مرکزی کشورهای عضو و مقامات بین المللی حضور داشتند و خوشبختانه در حاشیه اجلاس مذاکرات خوبی با مسئولان […]

به گزارش بازار، محسن کریمی معاون بین الملل بانک مرکزی گفت: رئیس بانک مرکزی به دعوت مدیرعامل این بانک برای شرکت در پنجاهمین سالگرد تاسیس بانک توسعه اسلامی به ریاض سفر کرد. در این سفر بانک های مرکزی کشورهای عضو و مقامات بین المللی حضور داشتند و خوشبختانه در حاشیه اجلاس مذاکرات خوبی با مسئولان سازمان های بین المللی و بانک های مرکزی کشورهای شریک تجاری ما انجام شد.

کریمی گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در خصوص گشایش منابع بلوکه شده ما در برخی از کشورها که سال ها استفاده نشده بود، رخ داده است که در آینده اعلام خواهد شد.

معاون بین الملل بانک مرکزی همچنین گفت: بانک مرکزی طی ماه های گذشته 445 میلیون یورو از بدهی های سال گذشته ایران به بانک توسعه اسلامی را از محل منابع بلوکه شده تامین کرد و فرصت های جدیدی برای تامین مالی جدید این بانک ایجاد کرد در حالی که ایران بدهی داشت، هیچ تامین مالی جدیدی انجام نشد.

کریمی خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته توانستیم هزینه حج عمره امسال را از منابع مسدود شده خود به بانک های عربستان واریز کنیم و به همین دلیل نگرانی که وجود داشت برطرف شد. اما هدف اصلی این سفر تبدیل این پرداخت‌ها به یک رابطه پولی و بانکی با بانک‌های مربوطه در عربستان بود تا برای پرداخت‌های عربستان تثبیت شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=247050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.