افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

خودروهای آلوده کننده صدا در تبریز توقیف می شوند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 247032
خودروهای آلوده کننده صدا در تبریز توقیف می شوند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محبوب علیلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی با مخلان امنیت و آسایش مردم به شدت برخورد می کند، افزود: طرح برخورد با خودروهای پر سر و صدا و خودروهای آلاینده صوتی است. با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، نظم عمومی و جلوگیری […]

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محبوب علیلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی با مخلان امنیت و آسایش مردم به شدت برخورد می کند، افزود: طرح برخورد با خودروهای پر سر و صدا و خودروهای آلاینده صوتی است. با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، نظم عمومی و جلوگیری از تخلفات و عدم رعایت مقررات در کلانشهر تبریز به ویژه در مناطقی مانند ولی عصر، رشدیه، ایل گلی و مرزداران.

وی گفت: برای برخورد با خودروهای متخلف که با دستکاری اگزوز و تولید صداهای غیرعادی و یا نصب کیت های مختلف تولید صدا بر روی اگزوز خودرو باعث تولید و ایجاد آلودگی صوتی و بصری شده و با انجام حرکات خطرناک نارضایتی ایجاد می کنند. شهروندان و سلب آسایش، ایجاد هرج و مرج و بی نظمی در خیابان ها دستورات مقتضی صادر و به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

به گفته محبوب علیلو، با نظارت های انجام شده در اجرای طرح مذکور، نتایج مطلوب و رضایت شهروندان حاصل شده است.

وی ادامه داد: در ادامه اجرای این طرح از ابتدای سال جاری 31 دستگاه خودرو که به دلیل نصب تجهیزات و جابجایی نامتعارف خودروها موجب آلودگی صوتی و مزاحمت شهروندان شده بود به پارکینگ منتقل شدند. تعداد زیادی شهر تبریز و تحویل پلاک جهت تعمیر و نیروی انتظامی، خودرو به حالت عادی بازگردانده شده است.

محبوب علیلو افزود: برای صیانت از حقوق عامه، 420 پرونده انتظامی با تخلفاتی مانند آلودگی صوتی و پرونده های تقلبی در تبریز اجرا شده است و اجرای این طرح تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به حرکت نامناسب خودروها در جاده ها به ویژه در بزرگراه ها و بزرگراه ها، اظهار کرد: رانندگی در مسیر اشتباه و همچنین حرکت به سمت معکوس خودروها اغلب موجب تصادف و خسارات جانی و مالی به شهروندان می شود. پلیس راهنمایی و رانندگی باید اینگونه خودروها را توقیف و با رانندگان مربوطه برخورد قانونی کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=247032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.