افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 29 April , 2024
1

هرگونه گران فروشی کالاهای اساسی به بهانه نرخ ارز با اشد مجازات مواجه خواهد شد.

  • کد خبر : 240497
هرگونه گران فروشی کالاهای اساسی به بهانه نرخ ارز با اشد مجازات مواجه خواهد شد.

به گزارش بازار، مسعود امرالهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر فرآورده های اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه مرغ با قیمت مصوب 75 هزار تومان در تمامی سازمان های کمپ شهرداری به فروش می رسد، گفت: مرغ با قیمت مصوب در سراسر کشور و با توجه به تحقیقات و ارزیابی های انجام شده […]

به گزارش بازار، مسعود امرالهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر فرآورده های اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه مرغ با قیمت مصوب 75 هزار تومان در تمامی سازمان های کمپ شهرداری به فروش می رسد، گفت: مرغ با قیمت مصوب در سراسر کشور و با توجه به تحقیقات و ارزیابی های انجام شده در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان علیرغم پیشرفت های صورت گرفته، عرضه کالا در بهترین وضعیت بوده است.

وی افزود: در طول 10 سال گذشته هیچ سالی مانند نوروز امسال نبود که در آن اجناس از جمله کالاهای اساسی به وفور وجود داشته باشد، زیرا در چند سال اخیر شاهد بودیم که دولت از مردم و اعضا خواسته است: «بسیج اتحادیه ها برای کنترل و برخورد با محصولات اساسی».

امرالهی تصریح کرد: وظیفه نظارت بر عرضه کالا بر عهده سازمان حمایت از مصرف کنندگان و اتاق اصناف است و طبق بررسی های انجام شده بهترین نظارت بر کالاهای اساسی در این بخش وجود داشته است.

وی با بیان اینکه تولید کالاهای اساسی در داخل کشور انجام می شود و تنها نهاده های این کالاها از خارج وارد می شود، گفت: در بخشی از نهاده های این کالاها به خودکفایی رسیده ایم بنابراین به خودکفایی رسیده ایم. در تولید جو و در حال حاضر 4 میلیون تن جو در کشور تولید داریم.

امرالهی بیان کرد: بین 9 تا 11 قلم کالای اساسی همچنان 28 هزار و 500 تومان دریافت می کنند و حق گران فروشی این اقلام کالاهای اساسی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: اگر واردکنندگان کالاهای اساسی به بهانه افزایش نرخ ارز اقدام به گران فروشی کنند، با آنها برخورد می شود زیرا این افراد ارز خود را از قبل دریافت کرده و محصولات خود را وارد کرده اند، بنابراین با هرگونه گران فروشی در این بخش برخورد خواهیم کرد. .

امرالهی گفت: در حال حاضر لاشه گوسفند بین 450 تا 550 هزار تومبه در میادین شهرداری به فروش می رسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.