افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 29 April , 2024
0

تا 50 درصد تخفیف بسته های اینترنت همراه به مناسبت روز مادر

  • کد خبر : 168830
تا 50 درصد تخفیف بسته های اینترنت همراه به مناسبت روز مادر

بازار: به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، تمامی مشترکین این اپراتور از 21 تا 25 دی ماه می توانند از این تخفیفات استثنایی بهره مند شوند. این بسته ها کد فرمان را علامت گذاری می کنند #۳*۱* از سیم کارت های شاتل موبایل یا با مراجعه به اپلیکیشن «شاتل موبایل من» و سیستم مدیریت حساب […]

بازار: به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، تمامی مشترکین این اپراتور از 21 تا 25 دی ماه می توانند از این تخفیفات استثنایی بهره مند شوند. این بسته ها کد فرمان را علامت گذاری می کنند #۳*۱* از سیم کارت های شاتل موبایل یا با مراجعه به اپلیکیشن «شاتل موبایل من» و سیستم مدیریت حساب آنلاین شاتل موبایل را مشاهده و فعال کنید.

شاتل موبایل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه و ارائه دهنده سیم کارت هوشمند دانش بنیان در ایران، امکان اتصال خودکار به شبکه اپراتورهای سه شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم کارت خود و در سیم کارت هوشمند نوآورانه و انحصاری فراهم می کند. فناوری که با آنالیز مستمر شبکه های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، به صورت کاملاً هوشمند، با کیفیت ترین شبکه رادیویی را در هر منطقه انتخاب می کند..

لازم به ذکر است این اپراتور با هدف توسعه قابلیت‌های سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل، راهکار «انتخاب شبکه رادیویی میزبان رادیویی دستی» را در سراسر کشور پیاده‌سازی کرده است تا مشترکان شاتل موبایل بتوانند از انتخاب هوشمند شبکه نیز بهره‌مند شوند. با شماره گیری کد دستوری *1*#8 یا چک کردن مدیریت حساب آنلاین یا اپلیکیشن “My Shuttle Mobile” می توانید از وضعیت اتصال شبکه رادیویی میزبان سیم کارت خود مطلع شوید و یا با تغییر شبکه رادیویی میزبان می توانند شبکه مورد نظر را از بین سه اپراتور دارای شبکه رادیویی در کشور انتخاب کنید. از دیگر خدمات متمایزی که اپراتور شاتل سیار به مشترکین خود ارائه می دهد، می توان به امکان انتقال موجودی بسته اینترنت به دوره بعدی، اشتراک سرویس فیلم و سریال نماوا، تعرفه ویژه مصرف رایگان و ارائه خدمات اشاره کرد. از متنوع ترین و مقرون به صرفه ترین بسته های اینترنت همراه و ترکیبی.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این اپراتور، انتخاب و خرید اعداد رند و معمولی از محدوده جدید می توانند علاوه بر امکان مراجعه حضوری، بیش از ۴۰۰۰ مرکز فروش و خدمات پس از فروش شاتل سیار در سراسر کشور، از طریق فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل یا با شماره 09981000000 تماس بگیرید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.