افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

خداداد عزیزی بار دیگر قلعه نویی را شست و تعریض کرد/خداد هر روز هیچ افتخاری برای ژنرال نگذاشت/سرمربی تیم ملی بار خود را برداشت!

  • کد خبر : 247131
خداداد عزیزی بار دیگر قلعه نویی را شست و تعریض کرد/خداد هر روز هیچ افتخاری برای ژنرال نگذاشت/سرمربی تیم ملی بار خود را برداشت!

خداداد عزیزی بار دیگر قلعه نویی را شست و تعریض کرد/خداد هر روز هیچ افتخاری برای ژنرال نگذاشت/سرمربی تیم ملی بار خود را برداشت! خداداد عزیزی: آقای الهوی، سبک شما اکبر میثاقیان بود که در راه اندازی مرداد ماه بسیار عالی بود! | تصمیم درستی برای ترک تیم ملی گرفتم و اشتباه نکردمخداداد عزیزی با […]

خداداد عزیزی بار دیگر قلعه نویی را شست و تعریض کرد/خداد هر روز هیچ افتخاری برای ژنرال نگذاشت/سرمربی تیم ملی بار خود را برداشت!

خداداد عزیزی: آقای الهوی، سبک شما اکبر میثاقیان بود که در راه اندازی مرداد ماه بسیار عالی بود! | تصمیم درستی برای ترک تیم ملی گرفتم و اشتباه نکردم
خداداد عزیزی با انتقاد از دستیاران قلانوی می گوید با حرف های آنها به شعور مردم و فوتبالیست ها توهین می کنند.

خداداد عزیزی کارشناس فنی یکی از برنامه های تلویزیونی در جام ملت های آسیا بود. در جریان مسابقات جام ملت ها صحبت های خداداد و جر با جواد خاتانی بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت و خودش تاکید می کند که این برنامه توانسته رضایت حداکثری مردم را جلب کند. خداداد چند ماه پیش به عنوان یکی از مشاوران امیر قلانوی به کادر فنی تیم ملی پیوست اما در نهایت پس از بازی با ازبکستان تصمیم به جدایی گرفت. با او درباره جام ملت ها صحبت کردیم. او می گوید این جام خیلی او را هیجان زده نکرده است. خداداد در گفتگو با همشهری درباره عملکرد تیم ملی نیز صحبت کرد و به صحبت های چند روز پیش سعید الهویی، دستیار امیر قلعه نویی واکنش نشان داد. گفت و گو با مهاجم سابق تیم ملی را می خوانید.

*درباره برنامه ای که در جام ملت ها پخش شد صحبت می کند. به نظر شما این برنامه برای فوتبالیست ها جذاب و راضی کننده بود؟

در این مورد مردم باید نظر خود را داشته باشند، اما وقتی من را در خیابان، فرودگاه یا هر جای دیگری دیدند، از صحبت های آنها این تصور را داشتم که آنها راضی هستند. به نظر من در کل این نمایش خوب بود.

*اما برخی معتقدند که قسمت هواداران این برنامه در غلبه مسائل فنی بوده و کمتر بحث فنی بین شما و کارشناسان برنامه صورت گرفته است. نطر شما چی هست؟

چیز خاصی در مورد Jammeletha وجود نداشت بنابراین می خواهیم در مورد مشکلات فنی آن صحبت کنیم!

*یعنی این جام از نظر فنی ضعیف بود؟

از نظر فنی به من بگو

* 5 تیم معتبر آسیایی از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماندند. برخی از تیم های درجه 3 آسیا پیشرفت هایی را که داشته اند نشان دادند. اردن به فینال رسید و قطر دوباره قهرمان شد. خیلی از مسابقات پر گل بود، آیا این اتفاقات نمی تواند دلیل زیبایی این جام باشد؟

این جام چیزی نبود که من را غافلگیر کند و من را خیلی هیجان زده نکرده باشد، اما هر کسی نظر خود را دارد. قطر با اکرم عفیف قهرمان شد و اردن با 2 بازیکن به فینال رسید، سپس به دنبال استفاده از کلمات انگلیسی در تلویزیون بودیم تا حذف خود را به نوعی توجیه کنیم. پس بنشینیم و در مورد عملکرد فنی تیم صحبت کنیم؟ قطر با درخشش یکی از بازیکنانش به فینال رسید و در نهایت قهرمان شد اما ما چه کردیم؟

* سعید الهاوی چند روز پیش گفته بود که کادر فنی تیم ملی به دنبال اجرای سبک جدیدی است. او حتی اشاره کرد که مربیان در دنیا به دلیل ترکیب و سبکشان مورد احترام هستند. نطر شما چی هست؟

الحوی از چه تاکتیک و سبکی صحبت می کند که من نظر بدهم؟ ما یک پاس بلند و یک شوت داشتیم، اما قطر با اکرم عفیف در انتهای آن هر کاری که می خواست انجام داد. این بازیکن گل زد، از تیم ما اخراج شد و بارها بازیکنان ما را مورد آزار و اذیت قرار داد. عفیف بیش از 100 دقیقه کاری را که می خواست انجام داد، هیچکس روی نیمکت ما تعجب نکرد که چگونه او را نگه دارند؟ من خیلی ساده صحبت می کنم، نمی گویم کسی با عفیف “مرد به مرد” می کرد، اما اگر کسی نزدیک او بازی می کرد و اینقدر تیم ما را با او اذیت نمی کرد، نمی توانستیم این کار را انجام دهیم. حرکات؟ از حرف خدا خیلی ناراحت شدم!

*زیرا؟

ما زندگی خود را در فوتبال و در زمین فوتبال گذرانده ایم. پس سبک تیم ملی چطور بود؟ شاید بخواهند مثل علی دایی و کریم باوی جوری رفتار کنند که بزرگ هستند! دوستان می گویند ما مقابل قطر با بدشانسی شکست خوردیم و آنها خوش شانس بودند، من هم می گویم ژاپن را با شانس بردیم. ما به طور اتفاقی هنگ کنگ را شکست دادیم و اگر بیرانوند به امارات یک پنالتی نمی زد، آن مسابقه را نمی بردیم و به طور اتفاقی پیروز شدیم. در بازی با فلسطین خوش شانس بودیم که در دقیقه اول گل زدیم و در بازی با سوریه خوش شانس بودیم که در ضربات پنالتی حذف نشدیم. این مدل مکالمه چیست: همه رقبا خوش شانس هستند و ما نه؟

*انگار خیلی ناراحتی؟

قطر این جام را برد اما ما چه کردیم؟ چرا فکر می کنیم مردم فوتبال را نمی فهمند؟ اگر آقای قلانوی صحبت نمی کند، حداقل سایر مربیان تیم ملی باید طوری صحبت کنند که مردم ناراحت نشوند و به شعورشان توهین نشود. آیا اشکالی ندارد که 4 جمله را به زبان انگلیسی بیاوریم و فرض کنیم مردم چیزی نمی دانند؟ آیا این جملات انگلیسی معادل فارسی دارند که بتوانید از آنها استفاده کنید؟ ما هیچ سبکی از تیم ندیدیم.

* ملی پوشان به همکاری خود با امیر قلعه نویی ادامه خواهند داد. پیش بینی شما برای آینده چیست؟

اگر آقای قلانوی مثل الهوی فکر کند حتما عقب نشینی می کنیم. قلعه نویی حیف زیادی را می پذیرد و احتمالا فکرش به سرمربی تیم ملی نزدیک است. اگر آقای قلانوی مثل الهویی فکر کند کار ما خیلی سخت می شود. آقای الهوی شما بیرون هستید و باید از اهالی تلویزیون عذرخواهی کنید اما به جای این کار به پایین نگاه می کنید. خیلی ها 100 بازی ملی در این فوتبال دارند، خیلی ها فوتبال را می فهمند. آیا واقعا فکر می کنید این افراد حرف و استدلال شما را می پذیرند؟ مگر اینکه کره ای ها یا ژاپنی ها شکست خوردند، چه اشکالی دارد که قبول کنید شکست خوردید و دنبال توجیه نباشید؟ ما همیشه باید حقیقت را بگوییم و این بهتر از هر چیز دیگری است. چرا بعد از سخنان خدا کسی حرف او را تایید نکرد؟

* مهدی قیدی در ترکیب منتخب جام ملت ها قرار گرفت. بهتر نیست کادرفنی بیشتر از این بازیکن استفاده کند؟

بارها گفتیم اما برای مردها این اتفاق افتاد. وقتی از محبی جواب مثبت نگرفتند، چه اشکالی داشت که قائدی بازی کنند؟ قبل از بازی با امارات که در برنامه درباره آن صحبت می کردیم، اشاره کردم که قائدی نیز باید در این مسابقه بازی کند. جالب است که عده ای به محبی گفتند خدا علیه تو حرف زده است.

*شما مدت کوتاهی با قلعهنویی کار کردید. آیا شما یک مربی مشاور هستید؟

من یک بار در جلسه ای با اغماض تیم ملی مخالفت کردم، وقتی جلسه تمام شد، یکی از دوستان نزدیکش به من گفت که امیرخان دوست ندارد وقتی با نظر او در جلسه مخالفت می کنی و بهتر است نظرت را در این جلسه بگو. خصوصی. . این تاپیک رو به قالنویی منتقل کردم و بهم گفت اگه اعتراضی داری ذکر کن چون اینجای تا نظر بدی. احساس می کنم قلانه ای زیاد جستجوپذیر نیست، این احساس من است و شاید دیگران نظر دیگری داشته باشند. شاید به قول دیگران مربی مشاوری باشد.

با جدایی از تیم ملی تصمیم درستی گرفتی؟

تصمیم درستی برای ترک تیم ملی گرفتم و اشتباه نکردم. من واقعاً متوجه نشدم که آقای الهوی از چه سبکی صحبت می کند. آیا پرتاب و استفاده از توپ های بلند آسان است؟ آقای الهوی، سبک شما سبک اکبر میثاقیان بود که در راه اندازی مرداد ماه سرآمد!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=247131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.