افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

هزینه تحصیل یک سرمایه گذاری است.

  • کد خبر : 247115
هزینه تحصیل یک سرمایه گذاری است.

به گزارش بازار، دومین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ظهر امروز به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد. محمد مخبر در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: همه ما مدیون زحمات و تلاش های معلمان هستیم و همه پیشرفت […]

به گزارش بازار، دومین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ظهر امروز به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

محمد مخبر در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: همه ما مدیون زحمات و تلاش های معلمان هستیم و همه پیشرفت ها و دستاوردهای کشور حاصل خدمات و معلمان است. ‘ تلاش ها.

موفقیت در آموزش در گرو تقویت انگیزه معلمان است
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید به انگیزه های مادی، معنوی و شغلی معلمان توجه شود، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم در برنامه های آموزشی موفق باشیم، ابتدا باید سعی کنیم انگیزه معلمان را تقویت کنیم چرا که این عزیزان در واقع خود هستند. مجریان تصمیمات و برنامه های آموزشی دانش آموزان.

وی همچنین بر لزوم استفاده از روش های نوین آموزشی و تربیتی تاکید کرد و گفت: استفاده از روش های نوین و به روز در عرصه تعلیم و تربیت برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت ضروری است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به گزارش های ارائه شده در این نشست در خصوص بازماندگان آموزش و پرورش گفت: جذب بازماندگان آموزش و پرورش مستلزم مشارکت و حضور فعال مردم و خیرین کشور است و بر اساس این ظرفیت بزرگ می توان اقدامات موثری در جذب انجام داد. بازماندگان تحصیل آموزش ببینیم

آموزش و پرورش موتور کشور است/ وضعیت دانش آموزان بازمانده از تحصیل را رصد کنید

معاون اول رئیس جمهور آموزش و پرورش را موتور محرکه کشور برشمرد و با تاکید بر اینکه دستیابی به پیشرفت و توسعه بدون توجه به آموزش و پرورش فکری خام و باطل است، از وزیر آموزش و پرورش خواستار ارائه گزارش کامل و واقعی از آمار بازماندگان شد. . سند آموزش و پرورش تدوین شود و آیین نامه پیشگیری از بی سوادی هر چه سریعتر نهایی شود و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرایی شود.

هر نوع هزینه برای آموزش یک سرمایه گذاری است.
مخبر اضافه کرد: هر چقدر هم که در آموزش و پرورش هزینه کنیم، در واقع نوعی سرمایه گذاری است که بهره وری بسیار بالایی دارد، زیرا هیچ سرمایه گذاری چنین توجیه اقتصادی ندارد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین اقدامات و برنامه های وزارت آموزش و پرورش در راستای مهارت آموزی را مورد تاکید قرار داد و کار انجام شده را مثبت ارزیابی کرد و گفت: توجه به اوقات فراغت دانش آموزان موضوع بسیار مهمی است و مهارت آموزی یکی از بهترین هاست. ابزاری برای پر کردن اوقات فراغت و رشد دانش آموزان.

در این جلسه با حضور وزیر آموزش و پرورش، وزیر دادگستری، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با ارائه گزارش 6 طرح ملی در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اقدامات انجام شده برای مهارت آموزی و جلوگیری از عوامل بی سوادی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

راهکارهای جذب بازماندگان تحصیلی، شناسایی دلایل عدم حضور در مدرسه، جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان و جلوگیری از عوامل بی سوادی نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد وزارت آموزش و پرورش و نهادهای ذیربط برنامه جامعی برای جذب داشته باشند. بازماندگان آموزش و پرورش و جلوگیری از عوامل بی سوادی برای تدوین و ارائه در جلسه بعدی.

همچنین در این جلسه مقرر شد آیین نامه مربوط به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در اسرع وقت به نحوی تدوین شود که وظایف دستگاه ها، برنامه مشارکت مردم و خیرین و سایر جزییات مربوطه انجام شود. قابل احترام هستند. در آن گنجانده شده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=247115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.