افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
21
از خودرو تا همه جزئیات زندگی او

20 حقیقت های باورنکردنی از بیوگرافی بیلی ایلیش

  • کد خبر : 4018
20 حقیقت های باورنکردنی از بیوگرافی بیلی ایلیش

این روز ها بیلی آیلیش یکی از دوست داشتنی‌ترین و پرطرفدارترین خواننده هاست. اما شاید شما از زندگی نامه بیلی آیلیش چیزی ندانید! ولی قصد دارید تا درباره این خواننده و حواشی مربوط به زندگی آن اطلاعات کسب کنیددر این مقاله از اسمارتک نیوز با بررسی بیوگرافی کامل بیلی ایلیش، عکس‌ها، حقایق و آهنگ‌های این […]

این روز ها بیلی آیلیش یکی از دوست داشتنی‌ترین و پرطرفدارترین خواننده هاست. اما شاید شما از زندگی نامه بیلی آیلیش چیزی ندانید! ولی قصد دارید تا درباره این خواننده و حواشی مربوط به زندگی آن اطلاعات کسب کنیددر این مقاله از اسمارتک نیوز با بررسی بیوگرافی کامل بیلی ایلیش، عکس‌ها، حقایق و آهنگ‌های این خواننده همراه ما باشید.

بیلی ایلیش به انگلیسی Billie Eilish، خواننده، ترانه‌سرا و آهنگ‌سازی کم سن و سال و بسیار موفق است که امروزه با آهنگ‌ها و سبک لباس پوشیدنش در جهان، طوفانی به پا کرده و الهام‌بخش میلیون‌ها طرفدار در سرتاسر جهان شده است و روز به روز نیز بر محبوبیتش اضافه می‌شود. بیلی ایلیش همیشه سعی دارد با اشعار و ترانه‌هایش به همه بگوید که خودشان را دوست داشته باشند و آرامش و صلح درونی را با پذیرفتن و شناخت خود واقعی‌شان به دست آورند. با پلازا همراه شوید که بدانید بیلی ایلیش کیست و درباره بیوگرافی کامل بیلی ایلیش و واقعیت‌های کمتر شنیده شده راجع به این ستاره دوست داشتنی، اطلاعات جالبی بدست آورید.

بیوگرافی بیلی آیلیش با ناگفته ها

نام کامل: بیلی آیلیش پایرت بیرد اوکانل

زادهٔ : ۱۸ دسامبر ۲۰۰۱ لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا

پیشه : خواننده، ترانه‌نویس

حرفه : موسیقی

سبک : پاپ ، الکترو پاپ، دارک پاپ 

ساز(ها) : آواز، پیانو، ساز یوکللی

سال‌های فعالیت : ۲۰۱۵- اکنون

والدین : مگی بایرد (مادر)

پاتریک اوکانل (پدر)

قد :163 سانتی متر 

بیلی آیلیش متولد 18 دسامبر 2001 در آمریکا ، خواننده و ترانه نویس است.در 15 سالگی با نخستین آهنگ به شهرت عجیبی در جهان رسید و حالا با میلیون ها طرفدار در صنعت موسیقی آمریکا با سبک خاصی از زندگی جلو می رود و با 160 سانتی متر قد و 61 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ نیز حضور دارد.

بیلی آیلیش اسمارتک نیوز

خانواده بیلی آیلیش

بیلی آیلیش در یک خانواده هنری به دنیا آمده است ، پدر و مادرش در زمینه بازیگری ، نوازندگی و فیلم نامه نویسی در سطح پایین فعال بودن و موفقیت آنچنانی نداشته اند .

برادرش « فینیانس » خواننده و ترانه سرا می باشد و در اکثر کارهای بیلی همکاری داشته است .

شروع فعالیت هنری بیلی آیلیش

بیلی ایلیش از سن ۸ سالگی به یک گروه کره ای وارد شد و از ۱۱ سالگی نوشتن ترانه و شعر را شروع کرد. اما آغاز فعالیت رسمی و شهرت بیلی به سال ۲۰۱۵ برمی‌گردد. او در سال ۲۰۱۵ ترانه‌ی Ocean Eyes  «چشم‌های اقیانوسی» را که ساخته ی برادرش بود در ساوندکلاود منتشر کرد و به شهرت رسید. پس از آن این ترانه به‌صورت رسمی توسط شرکت دارک‌روم و اینترسکوپ رکوردز منتشر شد.

اولین آلبوم چندآهنگه او، به نام (Don’t Smile at Me) «به من لبخند نزن» در سال (۲۰۱۷) منتشر شد و به ۱۵ رتبه برتر در جدول‌های فروش موسیقی ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا رسید.

اولین آلبوم استودیویی آیلیش، (?When We All Fall Asleep, Where Do We Go) «وقتی همه می‌خوابیم، کجا می‌ریم؟» که در ۲۰۱۹ منتشر شد نیز به برترین رتبه‌های بیلبورد ۲۰۰ رسید و به بهترین عملکرد آلبوم در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۹ تبدیل شد. این آلبوم در بریتانیا نیز به رتبه اول رسید.

billie-eilish

شش تک‌آهنگ از این آلبوم به ۴۰ رتبه برتر ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد رسیدند و تک‌آهنگ Bad guy «آدم بد» به رتبه یک ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد رسید. در سال ۲۰۲۰، او ترانه «زمانی برای مردن نیست» از فیلمی با همین نام را برای جیمز باند اجرا کرد که به اولین رتبه یک آیلیش در بریتانیا تبدیل شد.

دوران کودکی

بیلی و برادرش در خانه درس می خواندند و در عوض بیشتر وقت خود را برای حضور کلاس موسقی و آواز صرف میکردند ، از یازده سالگی شعر گفتن را آغاز کرد و با کمک برادرش در این زمینه بیشتر رشد کرد .

در نوجوانی رقص را نیز به صورت حرفه ای دنبال میکرد که به دلیل یک مصدومیت رقص را به طور کامل کنار گذاشت .

او مدتی رقص هم کار می کرد اما بخاطر آسیب دیدگی آنرا کنار گذاشت.

حواشی خودکشی بیلی ایلیش

بیلی آیلیش در مصاحبه‌ای با «گایل کینگ» در شبکه CBS، درباره افکار و احساسات ناراحت‌کننده‌اش حرف زد و از مشکلات و درگیری‌های روحی‌اش گفت. آیلیش در این مصاحبه اعتراف کرد که ترانه‌های غم‌انگیزش، (مثل بخش «خاکسپاری یک دوست» در ترانه «من می‌خواهم به خودم پایان دهم»)، بازتابی از احساساتش درباره خودش و مدیریت افسردگی‌اش و نیز افکارش درباره خودکشی است.

او گفته که بار مسئولیت دستیابی به موفقیت عظیم در طول سال گذشته، باعث شده که به نقطه‌ای برسد که بخواهد دست به خودکشی بزند. آیلیش که به افسردگی مبتلاست، گفت که او بالاخره با جلسات روان درمانی، حمایت زیاد خانواده و دوستان و اشتغال به سرگرمی‌هایی مانند نوشتن ترانه، توانست در سال ۲۰۱۸، از شرایط افسردگی عبور کند.

بیماری بیلی ایلیش

آیلیش در سال 2018 در فضای مجازی اعلام کرد که پزشکان بیماری « نشانگان توره » را در وی شناسایی و تائید کرده اند ، این بیماری همان تیک های حرکتی و صوتی می باشد که فرد در صورت ابتلا به آن ناخواسته یک سری حرکات تکراری را انجام میدهد و ممکن است بی اختیار اصواتی را بیان کند .

billyelish

حقایق جالب درباره زندگی نامه بیلی ایلیش

  • بیلی ایلیش در چندین مصاحبه خود اعلام کرده که گیاهخوار و طرفدار محیط زیست است.
  • او لباس های بگ و بسیار گشاد می پوشد تا از جلب توجه با لباس‌های بدن نما و صحبت و قضاوت مردم درباره بدنش بپرهیزد.
  • بیلی درباره شایعه مصرف مخدر گفته که هرگز مواد مخدر مصرف نکرده و این چیزها برای او جذاب نیست.
  • بیلی در یکی از مصاحبه‌هایش گفته که از لبخند زدن اصلا خوشش نمی‌آید زیرا لبخند زدن باعث می‌شود احساس ضعف و بی قدرتی داشته باشد.
  • او دچار سندروم توره (Tourette syndrome) است؛ بیماری که در آن شخص از خودش صدا و حرکات ناخودآگاه عجیبی در می‌آورد که کنترلی بر آن‌ها ندارد.
  • بیلی ایلیش و برادرش هرگز به مدرسه نرفته‌اند. آن‌ها در خانه تمامی موارد لازم را آموزش دیده و همه مباحث مربوط به مدارس ابتدایی را فرا گرفتند، اما پدر و مادر آن‌ها بیشتر از چیزهای دیگر بر جنبه موسیقی توجه داشته و سعی کرده‌اند تا دو فرزندشان بیشتر از هر چیز موسیقی را از پایه یاد بگیرند!
  • بیلی از کودکی از طرفداران پر و پا قرص جاستین بیبر بوده است و هم اکنون با هم دوستان صمیمی هستند.
  • مهم‌ترین الهام بخش‌اش در موسیقی لانا دل ری است.
  • رنگ مورد علاقه ی بیلی، زرد است.
  • او در صفحات رسمی و شبکه‌های مجازی خود ادمین ندارد و خودش بر صفحات شخصی اش نظارت می‌کند.
  • بیلی آیلیش گیتار اختصاصی خود را تولید کرده است. وی در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ با همکاری کمپانی فندر، گیتار اختصاصی خود را که از نوع ukulele است معرفی کرد.
  • بیلی با خانواده اش در همان خانه ای که در آن به دنیا آمده در منطقه یهای‌لند پارک لس آنجلس زندگی می‌کند.
  • درآمد خالص بیلی آیلیش تا سال ۲۰۱۹، در حدود ۶ میلیون دلار تخمین زده شده است.

قد بیلی آیلیش

اولین آلبوم بیلی آیلیش

اولین آلبوم استودیویی آیلیش، وقتی همه می‌خوابیم، کجا می‌ریم؟ (۲۰۱۹) به برترین رتبه‌های بیلبورد ۲۰۰ رسید و به بهترین عملکرد آلبوم در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۹ تبدیل شد. این آلبوم همچنین در بریتانیا به رتبه اول رسید. شش تک‌آهنگ از این آلبوم به ۴۰ رتبه برتر ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد رسیدند و تک‌آهنگ «آدم بد» به رتبه یک ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد رسید. در سال ۲۰۲۰، او ترانه «زمانی برای مردن نیست» از فیلمی با همین نام را برای جیمز باند اجرا کرد که به اولین رتبه یک آیلیش در بریتانیا تبدیل شد.

جوایز بیلی آیلیش

  • از پنج جایزه گرمی، دو جایزه موسیقی آمریکا، دو رکورد جهانی گینس،
  • سه جایزه موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی و یک جایزه بریت.
  • او جوانترین فرد و دومین فردی است که موفق به کسب چهار جایزه رده اصلی بهترین هنرمند جدید، ضبط سال، ترانه سال و بهترین آلبوم سال شده‌است.
  • در سال ۲۰۱۹، او در فهرست «۱۰۰ فرد آینده» مجله تایم قرار داده شد.
  • علاوه بر این، آیلیش بیست و سومین هنرمند بزرگ دوره تک‌آهنگ‌های دیجیتال است.
  • طبق اعلام انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا، او ۳۷٫۵ میلیون تک‌آهنگ را به‌تنهایی در ایالات متحده به فروش رسانده‌است.

20 حقیقت درباره زندگی شخصی بیلی آیلیش

  • ۱. او در ۱۱ سالگی نوشتن موسیقی را شروع کرد
  • ۲. بیلی آیلیش سندرم توره است
  • ۳. او به مدرسه نرفته است
  • ۴. برادر او اغلب در نوشتن موسیقی به بیلی آیلیش کمک می کند
  • ۵. او برای جلوگیری از صحبت پیرامون اندامش لباس های بگ و بسیار گشاد می پوشد
  • ۶. او از طرفداران جاستین بیبر است
  • ۷. او از لبخند زدن متنفر است
  • ۸. آیلیش گیاهخوار است
  • ۹. کنترل کاملی بر زندگی شخصی و رسانه های اجتماعی خود دارد
  • 10. بیلی عاشق سریال Office است
  • ۱۱. بیلی گیتار اختصاصی تولید کرده است

کنسرت های بیلی ایلیش در شرایط قرنطینه  

در ماه اوت Eilish و FINNEAS در کانال رادیویی NPR حضور پیدا کردند. آن‌ها در این برنامه تحت عنوانTiny Desk (Home)، آهنگ‌هایی مانند my future و everything i wanted را اجرا کردند.

همچنین روز ۲۴ ماه اکبتر ایلیش یک کنسرت مجازی اجرا کرد که به صورت زنده از لس آنجلس پخش شد. او  آهنگ‌هایی از آلبوم ?WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO اجرا کرد شامل :

  • bad guy
  • xanny
  • i love you
  • ilomilo
  • all the good girls go to hell
  • you should see me in a crown
  • bury a friend

تحولات بزرگ در زندگی بیلی ایلیش

بیلی ایلیش با این اهنگ در صدر بیلبورد هات ۱۰۰ قرار داشت و به مدت ۱۹ هفته جای اهنگ Old Town Road  را در جدول گرفت. او در شش جایزه گرمی، از جمله رکورد سال، آلبوم سال، آهنگ سال و بهترین هنرمند جدید، نامزد شده‌ است. وی هنرمندی است، که تا الان نامزد دریافت چهار جایزه بزرگ گرمی شده‌ است. اولین البوم چند آهنگه بیلی ایلیش با نام به من لبخند نزن ( Don’t Smile at Me ) پس از انتشار در ایالات متحده، انگلیس، کانادا و استرالیا، به جمع ۱۵ نفر برتر پیوست.

همچنین اولین آلبوم استودیویی او با نام، وقتی همه می‌خوابیم کجا میریم (?When We All Fall Asleep, Where Do We Go) در ۲۹ مارس ۲۰۱۹ منتشر شد، این آلبوم در بیلبورد ۲۰۰ در انگلیس، کانادا و استرالیا به شماره یک رسید. هم اکنون بیلی ایلیش در RIAA هفت آهنگ طلایی و دو آهنگ نقره ای دارد. بیلی ایلیش تا به امروز، اولین و تنها هنرمندی است، که در دهه ۲۰۰۰ متولد شده و یک تک آهنگ دارد که در ایالات متحده شماره یک است.

علاوه بر این Eilish، یک آهنگ بنام “Everything I Wanted” که بازتابی از تلخی و شیرینی رسیدن او به شهرت بود منتشر کرد و به جوان‌ترین هنرمندی تبدیل شد که در ۴ رشته مختلف موسیقی نامزد دریافت جایزه گرمی شده است.

تک آهنگ های سال ۲۰۲۰

در مراسم اهدای جایزه در سال ۲۰۲۰، با برنده شدن جایزه‌های اصلی تاریخ ساز شد. در اواخر تابستان همان سال، بیلی آهنگ “My Future” را منتشر کرد. این آهنگ که در بین ۱۰ آهنگ برتر he Hot 100 قرار گرفت.

در سال ۲۰۲۰ آهنگ‌های “No Time to Die” به عنوان موسیقی متن فیلم جیمز باند جدید و ” my future” منتشر شدند که مثل همیشه توجه مخاطبان زیادی را جلب کردند.

علاوه براین همانطور که به تازگی اعلام شد، بیلی آیلیش آهنگ جدید دیگری در سال ۲۰۲۰ به نام ” Therefore I Am” منتشر کرده است. این آهنگ پس از “No Time to Die” و “my future” سومین تک آهنگ ایلیش در سال ۲۰۲۰ است. ایلیش اولین بار تک آهنگ Therefore I Am را در مراسم اهدای جوایز موسیقی آمریکایی در روز یکشنبه ۲۲ نوامبر اجرا کرد.

این تک آهنگ با عکسی از خود بیلی ایلیش در glendale galleria است. این مرکز خرید بزرگ که واقع در کالیفرنیا است برای بیلی یادآور خاطرات نوجوانی او می‌باشد.

بیلی آیلیش، برنده بهترین آهنگ اصلی در اسکار ۲۰۲۲ برای آهنگ “No Time to Die” در آخرین قسمت از فیلم جیمز باند شد. او اولین هنرمند ۲۰ ساله است که برای یک آهنگ سه جایزه، با نام‌های امی، گرمی و گلدن گلوب دریافت کرده است.

آیلیش و برادر ۲۴ ساله اش نیز اولین ترانه سرای آمریکایی هستند که برای نوشتن یک آهنگ اصلی جیمز باند برنده جایزه شدند. برندگان قبلی ادل و سم اسمیت هر دو بریتانیایی هستند – و اتفاقاً هر دو ۲۴ ساله بودند، به ترتیب برای “Skyfall” در سال ۲۰۱۲ و “The Writing’s on the Wall” از “Spectre” در سال ۲۰۱۶.

بیلی همچنین در حال شکستن رکوردها در این زمینه است، و تبدیل به جوانترین فردی می‌شود که یک آهنگ تم برای جیمز باند می‌نویسد.

در لحظه سخنرانی بیلی آیلیش با خوشحال اسکار را نشان داد و فریاد زد: «وای. خدای من. شما بچه‌ها! این خیلی غیر قابل باور است، من می‌توانم فریاد بزنم!

در همین حال، فینیاس با کنایه گفت: «آخرین چیز، ما می‌خواهیم از والدین خود که همیشه بزرگترین منبع الهام و قهرمانان ما بوده‌اند تشکر کنیم. ما شما را به عنوان والدین دوست داریم و همچنین شما را به عنوان افراد واقعی دوست داریم. با تشکر از آکادمی قول می‌دهیم این‌ها را از دست ندهیم.

خانه‌ی فینیاس اوکانل

برادر بیلی، فینیاس، شریک اوست و در سال ۲۰۱۹ خانه‌ای به ارزش ۲٫۷۳ میلیون دلار در Los Feliz در نزدیکی لس‌آنجلس خرید. او پیش از خریدن این خانه، در خانه والدینش که پیشتر در مورد آن صحبت کردیم، زندگی می‌کرد. خانه‌ی او، پیشینه‌ای ۱۰۰ ساله دارد و حدود ۷۹۳ مترمربع است. ۴ اتاق خواب این خانه مجهز به سرویس بهداشتی اختصاصی هستند. معماری بیرونی این بنا به سبک اسپانیایی و رنگ‌های متنوع و فضای داخلی آن بازسازی شده است. شایعه‌ها مبنی بر احتمال نقل مکان بیلی ایلیش به این خانه است. با این‌حال هنوز این شایعات تایید نشده‌اند.

اتوموبیل شخصی بیلی ایلیش

زندگی بیلی‌ایلیش، رویای هر انسانی است زیرا او عاشق انواع خودرو میباشد که  او اکنون صاحب خودرو داج مدل Challenger به رنگ مشکی مات است و در اکثر عکس‌هایی که بیلی در شبکه‌های اجتماعی پست می‌کند، می‌توان آن را دید.

دارایی خالص بیلی ایلیش billie eilish

دارایی این خواننده مستقل و مجرد در سال ۲۰۱۹ حدود ۶ میلیون دلار برآورد شده است که به طور قطع با رشد و ادامه فعالیت بیلی در صنعت موسیقی، بیشتر هم خواهد شد.

اصالت بیلی ایلیش

بیلی متولد ایالات متحده و نژادش ترکیبی از ایرلندی، انگلیسی، بلژیکی و اسکاتلندی است.

جنسیت بیلی ایلیش !

بیلی ایلیش مطمئن باش دختر است . می‌توانیم او را دختر/ خانم/ زن بخوانیم.

رنگ چشم های بیلی آیلیش

رنگ چشم های بیلی آبی است. که هر پسری را مجذوب خود میکند.

گیاهخوار بودن بیلی ایلیش واقعیت دارد ؟

بیلی ایلیش در چندین مصاحبه خود اعلام کرده که گیاهخوار است. و فقط از غذا های گیاهی تغذیه میکند و هیچ گاه تاکنون دست به مرغ و یا گوشت نزده است.

درآمد بیلی ایلیش چقدر است ؟

بسیاری از افراد جامعه و بستگان او میگویند بیلی درآمد بسیار بالایی دارد و ارزش دارایی بیلی آیلیش حدود ۶ میلیون دلار می‌باشد.

شماره تماس بیلی آیلیش چند است ؟

تاکنون شماره ای از اون در جامعه فضای مجازی پخش نشده است.

افسردگی بیلی ایلیش / آیا او افسرده است ؟

بیلی ایلیش خودش را در قلب خیلی ها جا داده و یکی از دلایلش این است که او آزادانه درباره مبارزه با افسردگی و اضطراب صحبت میکند. او همچنین والدین را مجبور میکند یک مکالمه مناسب با کودکشان درباره واقعیت و زندگی با آن داشته باشند. افسردگی بیلی از ۱۳ سالگی شروع شد، زمانی که آسیب دیدگی لگن باعث شد دیگر نتواند برقصد. او تا ۱۶ سالگی با افسردگی مبارزه کرد، با اینکه این افسردگی هم اکنون تحت کنترل است، او هنوز هم حملات عصبی دارد و مطمئن است که طرفدارهای او میدانند همه زرق و برق های زندگی افراد مشهور فقط از خارج گود قشنگ است. همه در زندگی خود درگیری هایی دارند، هیچکسی زندگی کاملی ندارد و مردم باید در این مورد رو راست باشند.

جوایز بیلی آیلیش

  • 5 جایزه گرمی
  • 2 جایزه موسیقی آمریکا
  • 3 جایزه موزیک ویدئوی ام تی وی
  • 3 جایزه موسیقی بیلبورد
لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=4018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.