افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 15 May , 2024
5

هدایای تبلیغاتی جدید و خاص

  • کد خبر : 76975
هدایای تبلیغاتی جدید و خاص
هدایای تبلیغاتی جدید و خاص | هدایای تبلیغاتی، روش منحصر‌به‌فردی برای معرفی برند و کسب و کار شما هستند؛ مخاطبان با هربار مشاهده هدیه تبلیغاتی، نام و لوگوی شما را مشاهده کرده و پیام برندتان را می‌بیند. ما در این مطلب درباره اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی صحبت کرده و 6 استراتژی موثر برای تهیه هدایای تبلیغاتی را بیان کردیم. هدف از بیان این استراتژی ها، بازگشت مخاطبان شما و تبدیلشان به مشتری دائمی کسب و کارتان است. ارائه هدایای تبلیغاتی جدید و خاص از مهم ترین این استراتژی ها به شمار می رود.

مقدمه

رشد یک کسب و کار در گرو تصمیمات مختلف و متنوعی است که صاحبان آن مشاغل اتخاذ می نمایند. ارائه هدایای تبلیغاتی جدید و خاص از استراتژی های موثر برای ارتقاء آگاهی و افزایش فروش به حساب می آید که اگر به درستی اجرا شوند، می تواند بر رفتار و عملکرد مشتریان جهت مراجعه مجدد و خرید محصولات، موثر واقع گردند. بنابراین آگاهی از وجود فاکتورهایی برای موثر تربودن یک هدیه تبلیغاتی از الزاماتی است که تیم فروش یک کسب و کار باید در جریان آنها قرار داشته باشند.
هدف ما از ارائه این مطلب، معرفی هدایای تبلیغاتی و تاثیرشان بر کسب و کارها، همچنین بیان استراتژی های لازم در جهت خاص بودن آنها، هنگام دریافت توسط مشتریان است.
اگر شما هم قصد تهیه هدایای تبلیغاتی برای ارائه به مخاطبان و مشتریانتان را دارید، بهتر است ما را در این مقاله همراهی نمایید.

هدایای تبلیغاتی جدید و خاص، ابزاری قدرتمند برای کسب و کار شما

 – هدایای تبلیغاتی و اهداف آنها

هدایای تبلیغاتی، تکنیک هدیه دادن کالا یا محصولاتی است که شما برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنید. هدف از این تبلیغات، ارائه هر اطلاعاتی از شرکت شما مانند نام تجاری(برند)، یک فعالیت خاص از کسب و کار، یک رویداد، یک محصول یا سرویس جدید، یک تخفیف قابل توجه و غیره است که همه اینها به استراتژی تیم فروشتان بستگی دارد.
ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتری، باعث رضایتمندی ایشان از شرکت می‌شود؛ اما اگر به دنبال ایجاد حس وفاداری در مشتری هستید، باید به سراغ خرید هدیه تبلیغاتی بروید. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که در چنین شرایطی مشتری به جای شرکت‌های رقیب و شناخته‌شده، برند شما را انتخاب نماید. از تیم فروش و بازاریابی بخواهید برای انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب و ویژه، شما را راهنمایی کنند.
اگر افراد مستقر در تیم فروش بتوانند در انتخاب بازار هدف خود بیشتر دقت کنند و برای هر قشری هدایای کاربردی و متناسب با نیازشان ارائه دهند، بدون شک در معرفی شرکت و محصولات آن، بسیار موفق تر خواهند بود.
تحقیقات نشان می دهند که 94٪ از مشتریان، زمانی که یک هدیه تبلیغاتی به آنها داده می شود، از یاد نخواهند برد. این در حالی است که 85 درصد از آنها برای خرید دوباره به شرکت شما مراجعه خواهند کرد. بنابراین باید قاطعانه بیان کرد که امروزه این تکنیک یکی از موثرترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای بازاریابی به شمار می آید.
درگذشته، تقریباً نیمی از هدایای تبلیغاتی ارسال شده توسط شرکت‌ها ارائه کالاهایی از جمله پوشاک، لوازم تحریر و تقویم‌ها در موضوعات مختلف بود؛ اما امروزه شاهد ارائه هدایای تبلیغاتی جدید و خاص از جمله لیوان ها در اشکال مختلف، ظروف نقره، کریستال، انواع صنایع دستی خاتم کاری و فیروزه کوب، کالاهای چرمی، محصولات مرتبط با کامپیوتر و دیگر موارد می باشیم که با توجه به مخاطب و هدف شما می توانند از ارزش های متفاوتی برخوردار باشند.
پیشنهاد ما به شما برای انتخاب بهترین و جدیدترین هدایای تبلیغاتی از صنایع دستی، فروشگاه صنایع دستی اصفهان زاوش است. کافی است به سایت این فروشگاه به آدرس https://zavoshhc.com مراجعه کرده و از مشاهده نمونه های متنوع صنایع دستی با مناسب ترین قیمت بهره مند گردید.

هدایای شرکتی خاص

شاید شما از جمله صاحبان مشاغلی باشید که فارغ از جنبه تبلیغاتی، تمایل دارید هدیه ای را از سمت شرکت، در جهت نشان دادن قدردانی، تقویت ذهنیت، ایجاد حسن نیت در بین مشتریان و پرسنل، تامین کنندگان و ذینفعان تهیه نمایید. بنابراین بایستی به سراغ هدایایی بروید که نسبت به آنچه عمده مخاطبانتان دریافت می کنند، خاص تر و به روزتر باشند؛ چرا که این هدایا میزان ارزش گیرنده را برای شما نشان می دهد.

تابلوهای قلمزنی بخصوص تابلوهای آیه وان یکاد با قاب خاتم کاری شده و ست های رومیزی خاتم کاری از جذاب ترین گزینه های همیشگی شرکت ها، ادارات و سازمان ها برای هدیه دادن به شمار می آیند.

قاب قلم زنی برای هدایای تبلیغاتی

 6 استراتژی موثر برای تهیه هدایای تبلیغاتی

1.درج لوگوی کسب و کارتان

اولین استراتژی که شما به عنوان مدیرفروش و بازاریاب باید برای هدایای تبلیغاتی در نظر بگیرید، درج لوگو کسب و کارتان است. شاید این کار در دید اول از نظرتان جالب به نظر نیاید اما تنها راه یادآوری دریافت هدیه از سمت شرکت شما، قراردادن لوگوی شرکتتان بر روی آن است. به عبارت دیگر مخاطبان و دریافت کنندگان، بدون شک با هر بار مشاهده هدایا، فارغ از اینکه هدیه از لحاظ ارزش در چه رتبه ای قرار داشته باشند، نام برند شما در ذهن آنها تکرار خواهد شد.
در گذشته برای یادآوری به مخاطب، کارت ویزیت با اطلاعات کامل شرکت روی آن بهترین گزینه برای یادآوری به مخاطب به شمار می رفت اما حالا شما می توانید یک هدیه تبلیغاتی ویژه تهیه کرده و تنها با درج لوگو روی آن در ذهن مشتریانتان ماندگار باشید و به پیشرفت کسب و کارتان کمک نمایید.

2. هدیه تبلیغاتی جدید و خاص باشد

این استراتژی از مهم ترین استراتژی هایی است که انجام آن تاثیر بسزایی در رفتار دریافت کننده برجای می گذارد. برای اینکه مشتریان شما یک هدیه تبلیغاتی را به خاطر بسپارند، باید آن هدیه نسبت به انواعی که که قبلاً دریافت کرده اند، متفاوت باشد. بنابراین وقتی به یک هدیه تبلیغاتی فکر می کنید، بهتر است به چیزهای عمومی و رایج مانند خودکار، پدماوس و مواردی از این دسته کمتر فکر نکتید؛ چرا که این موارد هرچند خوب و کاربردی باشند اما به اندازه کافی خاص و منحصر به فرد نیستند تا توجه مشتریان شما را به خود جلب نمایند.
برای انتخاب هر چه بیشتر هدایای تبلیغاتی تان خلاقیت به خرج داده و به فکر اقلام جدید، متفاوت و جذاب باشید. برای مثال اگر هدیه شما لیوانی باشد که با ریختن آب گرم در آن لوگوی کسب و کارتان نمایان گردد، در مقایسه با یک لیوان معمولی، می تواند بسیار متفاوت و جدید جلوه نماید.

3. هدایایی مرتبط با کسب و کارتان ارائه کنید

تهیه هدایای تبلیغاتی مرتبط با کسب و کار شما، تاثیر بسیار به یاد ماندنی بر ذهن مشتریانتان برجای خواهد گذاشت. به عبارت دیگر شما می توانید از کالاهایی برای هدایای تبلیغاتی استفاده نمایید که خود یا بخشی از آن، محصولات یا خدمات مربوط به حوزه کاری شما را در ذهن مخاطب تداعی می کند.
بنابراین، به این فکر باشید که چگونه می توانید از روش های مختلف، هدایای تبلیغاتی جدید و خاص را با کسب و کار خود پیوند زنید؟

4. از هدایای ماندگار استفاده کنید

برخی هدایای تبلیغاتی عمر کوتاهی دارند و ماندگار نیستند؛ به همین دلیل قدرت زیادی برای حک شدن در ذهن مخاطب نخواهند داشت.
بنابراین بهتر است برای قدرتمندتر کردن هرچه بیشتر این ابزار بازاریابی، از هدایا با قابلیت ماندگاری بالا و همیشگی استفاده نمایید. برای مثال صنایع دستی از ماندگاری بالا، جذابیت زیاد و بسیار با ارزش، برای هدیه دادن به مشتریان برخوردار خواهند بود.
گلدان های صراحی یکی از پرفروش ترین گزینه برای خریداران صنایع دستی بعنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص هستند. شما می توانید برای مشاهده و ایده گرفتن جهت تهیه این قبیل هدایای تبلیغاتی به سایت فروشگاه صنایع دستی اصفهان زاوش مراجعه نمایید.

گلدان صراحی فیروزه کوبی فروشگاه صنایع دستی زاوش

5. هدایا مهیج و غافلگیرکننده باشند

عموما افراد پس از دریافت بسته هدیه خود، بی صبرانه در انتظار بازکردن و مشاهده آنها به سر می برند. بنابراین وجود کالایی با ارزش و دور از انتظار می تواند در ثبت لحظات زیبا و به یادماندنی از سمت شما برای مشتریانتان، نقش بسزایی داشته باشد؛ به گونه ای که پس از دریافت و مشاهده هدایای خود، احساس هیجان زیادی را تجربه نمایند.

6.هدایای تبلیغاتی را ترکیب کنید

یکی از جذابیت های هدایا، ارائه آنها در قالب چندین محصول و به صورت پک تبلیغاتی است. وجود کالاهای متنوع با ماندگاری های متفاوت در کنار یکدیگر، می تواند قدرت برند شما را در ذهن مخاطبان چندبرابر کند. برای مثال شما می توانید برخی هدایا مانند کتاب را در کنار محصولات دیگری مانند انواع صنایع دستی خاتم و فیروزه کوب قرار دهید یا می توانید سایزهای مختلف کیف و کمربند چرمی را به صورت یک پک زیبا چیدمان نمایید.

 

هدایای تبلیغاتی خاص و جدید

 ارزش یک هدیه تبلیغاتی چقدر باید باشد؟

ارزش یک هدیه تبلیغاتی در مرحله اول به میزان بودجه شرکت شما بستگی دارد. همچنین باید مخاطب دریافت کننده را نیز در نظر داشت. شما به عنوان صاحب یک کسب و کار، بایستی مشتریانتان را رتبه بندی کنید و برای هر رتبه هدیه با ارزش متفاوت را در نظر بگیرید. هرگز از دادن هدیه با ارزش یکسان برای همه مخاطبانتان استفاده نکنید چرا که نتیجه مطلوبی با خود به همراه نخواهد داشت.
اگر تمایل به خرید هدیه تبلیغاتی ویژه ای برای سمت های مدیریتی و رده بالای سازمانی داشته باشید ما به شما شکلات خوری فیروزه کوبی و شکلات خوری خاتم کاری را پیشنهاد می دهیم.

 

شکلات خوری فیروزه کوبی فروشگاه صنایع دستی زاوش

 

نتیجه گیری

هدایای تبلیغاتی، روش منحصر‌به‌فردی برای معرفی برند و کسب و کار شما هستند؛ مخاطبان با هربار مشاهده هدیه تبلیغاتی، نام و لوگوی شما را مشاهده کرده و پیام برندتان را می‌بیند. امروزه ارائه هدیه به مشتریان از موثرترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای بازاریابی به شمار می آیند که برای پیشبرد کسب و کارها ضروری هستند. ما در این مطلب درباره اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی صحبت کرده و 6 استراتژی موثر برای تهیه هدایای تبلیغاتی را بیان کردیم. هدف از بیان این استراتژی ها، بازگشت مخاطبان شما و تبدیلشان به مشتری دائمی کسب و کارتان است. ارائه هدایای تبلیغاتی جدید و خاص از مهم ترین این استراتژی ها به شمار می رود.

شما می توانید برای تهیه هدیه تبلیغاتی با کیفیت و ارزشمند، به سایت فروشگاه صنایع دستی اصفهان زاوش مراجعه کنید. این فروشگاه برای آسان نمودن فرآیند خرید، هدایای صنایع دستی را در رنج های قیمتی مختلف دسته بندی کرده و به صورت جعبه های لوکس مانند جعبه فلکسی (پلکسی)، جعبه مخمل، جعبه چوب و ترمه، خدمت شما عزیزان ارسال می نماید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=76975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.