افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 29 April , 2024
0

گوشی اقتصادی لاوا 02 با نمایشگر 90 هرتزی و اندروید 13 معرفی شد

  • کد خبر : 240214
گوشی اقتصادی لاوا 02 با نمایشگر 90 هرتزی و اندروید 13 معرفی شد

گوشی هوشمند Lava O2 امروز در هند معرفی شد. این شرکت ادعا می کند که O2 به لطف پردازنده هشت هسته ای Unisac T616 سریع ترین تلفن در رنج قیمت زیر 100 دلار است. Lava O2 همچنین دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی است که ثابت می کند گوشی های ارزان قیمت اخیراً مسیر طولانی را […]

گوشی هوشمند Lava O2 امروز در هند معرفی شد. این شرکت ادعا می کند که O2 به لطف پردازنده هشت هسته ای Unisac T616 سریع ترین تلفن در رنج قیمت زیر 100 دلار است. Lava O2 همچنین دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی است که ثابت می کند گوشی های ارزان قیمت اخیراً مسیر طولانی را طی کرده اند.

این گوشی مقرون به صرفه به صفحه نمایش تخت 6.5 اینچی با پنل LCD، وضوح HD+ و نرخ رفرش تا 90 هرتز مجهز شده است.دوربین سلفی در یک سوراخ بالای صفحه نمایش قرار گرفته و دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است.

در پشت بدنه دو دوربین وجود دارد اما تنها دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی کاربردی است و نقش مستقیمی در ثبت عکس و فیلم دارد. در واقع دوربین دوم که «دوربین هوش مصنوعی» نام دارد، نقش کوچکی در عکس ها و فیلم های واقعی تولید شده توسط O2 ایفا می کند و یک حسگر کمکی است.

لاوا O2 به لطف استفاده از تراشه پردازنده Unisac T616، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، موفق شد در تست بنچمارک AnTuTu به امتیاز بیش از 280000 دست یابد و به همین دلیل است که آن را “سریع ترین گوشی” می دانند. از دسته خود». این امتیاز تا حد زیادی چیزی است که گوشی های هوشمند 4G رقیب با پردازنده Helio G85 کسب کرده اند. علاوه بر این، رم این گوشی تا 16 گیگابایت قابل افزایش است.

Lava O2 با پردازنده Unisac T616 و رم 8 گیگابایتی عملکرد روان و قابل اعتمادی را ارائه می دهد. این ترکیب سخت افزاری می تواند کارهای روزمره مانند وبگردی، مرور رسانه های اجتماعی و حتی انجام برخی بازی های سبک را به خوبی انجام دهد.

باتری استفاده شده در Lava O2 دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 18 واتی از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می کند. این گوشی به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید 13 عرضه می شود، اما نکته مثبت این است که این سیستم عامل بدون تبلیغات، نرم افزارهای اضافی و برنامه های ناخواسته در اختیار کاربران قرار می گیرد و به دنبال نسخه تمیز اندروید 13 هستیم.

شستشو 02

Lava O2 در سه رنگ سبز، بنفش و طلایی تولید می شود و قیمتی در حدود 100 دلار دارد که البته در ابتدای عرضه با تخفیف 95 دلاری به فروش می رسد. فروش رسمی این گوشی از 27 مارس (8 آوریل 1403) آغاز شد و از طریق فروشگاه های آنلاین لاوا و آمازون در دسترس خواهد بود.

شایان ذکر است که همین گوشی با نام “Lava Yuva 3 Pro” نیز با قیمت کمی بالاتر عرضه می شود که به علاقه مندان پیشنهاد می کنیم Lava O2 را انتخاب کنند زیرا این دو گوشی تفاوت خاصی با هم ندارند.

Lava O2 با ارائه مجموعه ای مناسب از ویژگی ها از جمله پردازنده قدرتمند، دوربین با کیفیت بالا، باتری با ماندگاری طولانی و سیستم عامل به روز و از همه مهمتر قیمت بسیار مقرون به صرفه، گزینه ای جذاب برای کاربرانی است که می خواهند. به دنبال یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه با عملکرد قابل قبول هستید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.