افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

گوشی گیمینگ زیبا و قدرتمند «Infinix GT20 Pro» معرفی شد

  • کد خبر : 247012
گوشی گیمینگ زیبا و قدرتمند «Infinix GT20 Pro» معرفی شد

اینفینیکس در ماه آگوست سال گذشته با معرفی GT10 Pro اولین محصول خود را در بازار گوشی های بازی عرضه کرد و اکنون همانطور که انتظار می رفت، این برند از جدیدترین پرچمدار بازی خود با نام Infinix GT 20 Pro در یک رویداد جهانی رونمایی کرد . سخت افزار قدرتمند برای اجرای روان بازی […]

اینفینیکس در ماه آگوست سال گذشته با معرفی GT10 Pro اولین محصول خود را در بازار گوشی های بازی عرضه کرد و اکنون همانطور که انتظار می رفت، این برند از جدیدترین پرچمدار بازی خود با نام Infinix GT 20 Pro در یک رویداد جهانی رونمایی کرد .

سخت افزار قدرتمند برای اجرای روان بازی ها

قلب تپنده Infinix GT 20 Pro تراشه پردازشی قدرتمند Dimensity 8200 Ultimate است که با 8 یا 12 گیگابایت رم LPDDR5X و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی UFS 3.1 همراه است. این گوشی به طور پیش فرض از رابط کاربری XOS 14 مبتنی بر اندروید 14 استفاده می کند و اینفینیکس وعده دو به روز رسانی اندروید و سه سال به روز رسانی امنیتی را داده است.

اما ویژگی منحصر به فرد این گوشی وجود تراشه مخصوص بازی به نام Pixelworks X5 Turbo در کنار پردازنده اصلی است. این تراشه از فناوری‌های «تخمین حرکت» و «جبران حرکت» برای بهبود نرخ فریم بازی‌ها استفاده می‌کند و قادر است نرخ فریم بازی‌ها را از 60 فریم بر ثانیه به 120 فریم بر ثانیه افزایش دهد تا تجربه برای کاربران سرگرم‌کننده باشد. بازی! علاوه بر این، این تراشه توانایی بهبود کیفیت تصویر بازی ها را نیز دارد.

علاوه بر این، Infinix GT20 Pro از یک موتور تثبیت کننده نرخ فریم استفاده می کند که به گفته شرکت Infinix، می تواند نرخ فریم پایداری تا 120 فریم در ثانیه را برای یک ساعت بازی مداوم با عملکرد بسیار پایدار در اختیار کاربران قرار دهد. طبق گفته Infinix، عناوین محبوبی مانند Free Fire، Call Of Duty (COD) و PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) می توانند تا 90 فریم در ثانیه اجرا شوند، در حالی که عناوینی مانند Mobile Legends: Bang Bang (MLBB)، Genshin Impact و Honkai می توانند اجرا شوند. : Star Rail همچنین می تواند با سرعت 120 فریم در ثانیه اجرا شود.

Infinix GT20 Pro همچنین دارای حالت خاصی به نام “Esports Mode” است که به طور ویژه برای سناریوهای مسابقات ورزشی الکترونیکی حرفه ای (Esports) طراحی شده و عملکرد گوشی را در حد یک کنسول بازی ارتقا می دهد.

سیستم خنک کننده کارآمد برای بازی های طولانی مدت

برای خنک نگه داشتن گوشی در حین انجام بازی های سنگین، اینفینیکس از سیستم خنک کننده مایع VC در GT20 Pro استفاده کرده است که ادعا می شود 73 درصد بزرگتر از نسل قبلی است. علاوه بر این، منطقه خنک کننده اصلی برای خنک کننده خاص اکنون 66٪ رسانای حرارتی بیشتری دارد. علاوه بر این، این گوشی همچنین دارای یک لایه داخلی «مواد تغییر فاز» (PCM) است که 68 درصد بزرگتر از نسل قبلی است.

Infinix GT20 Pro

طراحی بازی با نورپردازی جذاب

با توجه به گیمینگ بودن این گوشی، Infinix GT20 Pro طراحی خاص و جذابی دارد که مطمئنا برای گیمرها جالب خواهد بود. قاب پشتی این گوشی الهام گرفته از فضای مجازی و دارای طرح تیغه توربین است که بر دوام، قدرت و سرعت تاکید دارد.

یکی دیگر از ویژگی های جالب این گوشی، نوار نورپردازی LED Mecha Loop است. این نورپردازی قابل تنظیم است و از هشت ترکیب رنگ و چهار افکت نوری مختلف پشتیبانی می کند. جلوه های نوری بازی برای PUBG، MLBB و Free Fire بهینه شده است.

علاوه بر این، نور را می توان برای تماس های ورودی، اعلان ها، شارژ و پخش موسیقی سفارشی کرد. علاوه بر این، GT20 Pro از یک موتور لرزش خطی محور X برای پاسخ لمسی بهتر استفاده می کند.

Infinix GT20 Pro

صفحه نمایش مایع و دوربین با کیفیت بالا.

صفحه نمایش این گوشی 6.78 اینچ از نوع LTPS AMOLED است و با وضوح Full HD+ و نرخ رفرش 144 هرتز تصاویر روان و باکیفیتی ارائه می دهد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 1300 نیت است که در محیط های پر نور قابل مشاهده خواهد بود. در بالای صفحه یک سوراخ وجود دارد که دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در پشت ما شاهد یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با سنسور HM6 سامسونگ و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) هستیم. دو دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر در کنار این دوربین اصلی قرار گرفته اند که احتمالا وظیفه تشخیص عمق و عکاسی ماکرو را بر عهده دارند.

باتری و سایر امکانات.

Infinix GT20 Pro از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از شبکه های 5G، پورت USB-C، Nearby Connect یا NFC، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلندگوهای دوگانه با برند JBL و پشتیبانی از DTS و Hi-Res Audio اشاره کرد.

Infinix GT20 Pro

قیمت و زمان تحویل

Infinix GT 20 Pro در رنگ های نارنجی، نقره ای و آبی عرضه خواهد شد و در دو پیکربندی حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. قیمت دقیق و تاریخ عرضه این گوشی در هر منطقه در زمان عرضه محلی آن مشخص خواهد شد.

نتیجه

Infinix GT20 Pro با ارائه مشخصات قدرتمند، طراحی جذاب و قیمت مناسب گزینه ای جذاب برای گیمرها و کاربران حرفه ای به نظر می رسد. استفاده از تراشه Dimension 8200 Ultimate در کنار Pixelworks

علاوه بر این طراحی خاص و نورپردازی RGB این گوشی آن را از بقیه گوشی های موجود در بازار متمایز کرده است. با این حال باید منتظر ماند و دید که این گوشی در تست های روزانه چه عملکردی خواهد داشت و آیا می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند یا خیر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=247012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.