افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 29 April , 2024
0

پیاده سازی به روز رسانی یکپارچه در گوشی های سامسونگ با Galaxy A55

  • کد خبر : 239985
پیاده سازی به روز رسانی یکپارچه در گوشی های سامسونگ با Galaxy A55

از سال 2016، بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های اندرویدی به جز سامسونگ از ویژگی به روز رسانی داخلی اندروید معرفی شده توسط گوگل استفاده می کنند. سامسونگ اعلام کرده بود که در حال تلاش برای پیاده سازی این ویژگی در گوشی های هوشمند اندرویدی خود است و سرانجام پس از هشت سال، این […]


از سال 2016، بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های اندرویدی به جز سامسونگ از ویژگی به روز رسانی داخلی اندروید معرفی شده توسط گوگل استفاده می کنند. سامسونگ اعلام کرده بود که در حال تلاش برای پیاده سازی این ویژگی در گوشی های هوشمند اندرویدی خود است و سرانجام پس از هشت سال، این برند کره ای بالاخره این قابلیت را به محصولات خود آورده است. در نتیجه، گلکسی A55 اولین دستگاه سامسونگ است که از ویژگی به‌روزرسانی یکپارچه بهره می‌برد. با دی جی همراه باشید.

Seamless Updates یکی از ویژگی های سیستم عامل اندروید است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به خاموش کردن گوشی و منتظر ماندن طولانی برای نصب سیستم عامل و تنها با یک ریبوت ساده نسخه جدید، آپدیت ها را در پس زمینه نصب کنید. سیستم عامل Android.benefit

علاوه بر این، یک به روز رسانی روان نیز می تواند به افزایش امنیت گوشی های هوشمند کمک کند. زیرا با نصب سریعتر به روز رسانی های امنیتی، کاربران می توانند از گوشی های خود در برابر آسیب پذیری های جدید محافظت کنند.

به‌روزرسانی امنیتی جدید اندروید مارس 2024 برای گلکسی A55 با نسخه میان‌افزار A556EXXS1AXC1 منتشر شده است که امکان به‌روزرسانی یکپارچه را نیز فراهم می‌کند. با استفاده از این ویژگی، کاربران پس از دریافت به‌روزرسانی، دو پیام «دانلود و نصب» و «تأیید» را مشاهده خواهند کرد.

ویژگی به‌روزرسانی داخلی به گونه‌ای کار می‌کند که به‌روزرسانی روی پارتیشن B نصب می‌شود در حالی که کاربر همچنان می‌تواند از سیستم عامل گوشی خود که در پارتیشن A قرار دارد استفاده کند. پس از اتمام نصب، تلفن از شما می‌خواهد راه‌اندازی مجدد شود. این کار باعث می‌شود که در حین نصب به‌روزرسانی، همچنان از تلفن استفاده کنید و فقط در هنگام راه‌اندازی مجدد در دسترس نباشد، که ممکن است در گلکسی A55 تا 90 ثانیه طول بکشد. بنابراین نیازی نیست چند دقیقه منتظر بمانید تا تمام مراحل نصب کامل شود و دوباره از گوشی خود استفاده کنید.

گلکسی A55

هنوز مشخص نیست که کدام گوشی های هوشمند سامسونگ به جز گلکسی A55 از ویژگی به روز رسانی یکپارچه بهره خواهند برد، اما بعید است مدل های قدیمی از آن پشتیبانی کنند زیرا این ویژگی نیاز به پیکربندی خاصی دارد که باید قبل از خروج گوشی از کارخانه انجام شود.

در مجموع، Seamless Upgrade یک ویژگی مفید و مهم است که می تواند تجربه کاربری گوشی های سامسونگ را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. با توجه به اینکه سامسونگ در حال حاضر این قابلیت را فقط برای گوشی های جدید خود ارائه می کند، انتظار می رود در آینده شاهد گسترش این قابلیت به گوشی های بیشتری از این برند باشیم.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=239985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.