افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 29 April , 2024
0

پشتیبانی 8 ساله سامسونگ از تبلت های تجاری تایید شد

  • کد خبر : 239876
پشتیبانی 8 ساله سامسونگ از تبلت های تجاری تایید شد

سامسونگ با معرفی سری گلکسی اس 24 پشتیبانی نرم افزاری برخی از گوشی های خود را تا 7 سال (از جمله به روز رسانی سیستم عامل و وصله های امنیتی) افزایش داده است. اکنون این شرکت تصمیم گرفته است تا از برخی از دستگاه های Enterprise Edition خود پشتیبانی طولانی تری ارائه دهد. […]


سامسونگ با معرفی سری گلکسی اس 24 پشتیبانی نرم افزاری برخی از گوشی های خود را تا 7 سال (از جمله به روز رسانی سیستم عامل و وصله های امنیتی) افزایش داده است. اکنون این شرکت تصمیم گرفته است تا از برخی از دستگاه های Enterprise Edition خود پشتیبانی طولانی تری ارائه دهد.

در نتیجه، تبلت هایی که در سال 2024 به بعد عرضه می شوند، 8 سال پشتیبانی نرم افزاری دریافت خواهند کرد. در حال حاضر، این تنها گلکسی تب اکتیو 5 را پوشش می‌دهد که در ژانویه امسال عرضه شد، اما قطعاً مدل‌های جدیدی در راه است.

برای گوشی های شرکتی مانند Galaxy Xcover 7، سامسونگ 7 سال پشتیبانی نرم افزاری را درست مانند سری S24 مصرف کننده ارائه خواهد کرد. لطفاً توجه داشته باشید که در زمان راه اندازی، تنها 4 به روز رسانی سیستم عامل و 5 سال پشتیبانی امنیتی برای Tab Active و XCover وعده داده شده بود.

برای مطالعه مقاله معرفی «گلکسی تب اکتیو 5» و «کاور گلکسی ایکس 7» کلیک کنید.

این خبر را یکی از مدیران سامسونگ در هلند از طریق لینکدین به اشتراک گذاشته است. مشخص نیست که آیا این پشتیبانی طولانی‌تر به تبلت‌های معمولی نیز تعمیم خواهد یافت یا خیر، اما گوشی‌های جدید گلکسی اس با پشتیبانی ۷ ساله XCover مطابقت خواهند داشت.

در واقع، این تبلت ها هستند که قابل بحث هستند، زیرا در حال حاضر حتی تبلت های رده بالایی مانند سری گلکسی تب اس 9 تنها با 4 به روز رسانی سیستم عامل و 5 سال به روز رسانی امنیتی عرضه می شوند. البته این موضوع در مورد گوشی های گلکسی اس سال گذشته نیز صدق می کرد و شاید سری تب اس 10 (در اواخر امسال) به 7 (یا شاید 8) سال پشتیبانی نرم افزاری ارتقا یابد.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=239876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.