افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 29 April , 2024
1

نتانیاهو مرحله سوم جنگ غزه را اعلام کرد

  • کد خبر : 116137
نتانیاهو مرحله سوم جنگ غزه را اعلام کرد

میدل ایست نیوز، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه ای در شبکه اجتماعی قدرت نظامی و اداری حماس منتشر کرد. ما به طور سیستماتیک به این هدف می رسیم. در این بیانیه آمده است: مرحله اول پایان یافته و مرحله دوم با بمباران هوایی ادامه دارد و اکنون زمان آن فرا رسیده […]

میدل ایست نیوز، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه ای در شبکه اجتماعی قدرت نظامی و اداری حماس منتشر کرد. ما به طور سیستماتیک به این هدف می رسیم.

در این بیانیه آمده است: مرحله اول پایان یافته و مرحله دوم با بمباران هوایی ادامه دارد و اکنون زمان آن فرا رسیده است که با گسترش حمله زمینی به نوار غزه وارد فاز سوم شویم.

ادعای نتانیاهو این است که تانک های رژیم صهیونیستی به همراه سربازان رژیم صهیونیستی چندین بار اقدام به ورود به غزه کردند اما در کمین رزمندگان مقاومت قرار گرفتند و به دلیل تلفات وارده مجبور به عقب نشینی شدند تا جایی که گردان های شهید «عزالدین قسام» ارتش شاخه جنبش حماس بامداد امروز (سه شنبه) اعلام کرد که یک یگان پیاده رژیم صهیونیستی با خمپاره به یگان پیاده نظام در نزدیکی گذرگاه کرم ابوسالم در مرز نوار غزه حمله کرده و به آن خسارت وارد کرده است.

گردان های القسام نیز صبح امروز اعلام کردند که در محور جنوبی و شمال غربی غزه با نیروهای رژیم صهیونیستی درگیر شده و به تجهیزات زرهی آنها حمله کردند.

روز شنبه ۲۴ مهرماه ۱۳۹۲، نیروهای مقاومت فلسطین عملیات غافلگیرانه ای به نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند. گذرگاه های نوار غزه را بسته است و به طور مداوم مناطق مسکونی و درمانی این منطقه را بمباران می کند.

در بیست و پنجمین روز از جنگ علیه غزه و در پی بمباران مستمر مناطق مسکونی و مراکز درمانی این منطقه توسط رژیم صهیونیستی، بیش از 8300 فلسطینی شهید و بیش از 20 هزار نفر مجروح شده اند. و حدود 2000 نفر هنوز زیر آوار هستند.

تلفات رژیم صهیونیستی در عملیات تهاجمی الاقصی به بیش از 1400 نفر از جمله 310 سرباز و بیش از 230 صهیونیست به اسارت رزمندگان مقاومت رسید.

۳۱۱۳۱۱

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.