افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 29 April , 2024
3

سپرده وام بلاعوض 10 میلیون تومانی دولت به مناسبت عید سعید فطر

  • کد خبر : 240515
سپرده وام بلاعوض 10 میلیون تومانی دولت به مناسبت عید سعید فطر

خبرنگار شکیبا باخالزاده: امام جمعه گرمسار از توزیع هزار و 400 بسته معیشتی ویژه ایام نوروز و رمضان در این شهرستان خبر داد. حجت الاسلام علیرضا آرامی در جمع خبرنگاران کمیته امداد گرمسار تاکید کرد: با حمایت و کمک مردم خیر و نیک اندیش شهرستان گرمسار و همچنین موسسات خیریه، بسته های معیشتی امسال در […]

خبرنگار شکیبا باخالزاده: امام جمعه گرمسار از توزیع هزار و 400 بسته معیشتی ویژه ایام نوروز و رمضان در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا آرامی در جمع خبرنگاران کمیته امداد گرمسار تاکید کرد: با حمایت و کمک مردم خیر و نیک اندیش شهرستان گرمسار و همچنین موسسات خیریه، بسته های معیشتی امسال در محل این شهرستان توزیع می شود. همزمان با ماه مبارک رمضان و عید نوروز.

وی افزود: امروز همزمان با ماه مبارک رمضان و نوروز 1400 بسته معیشتی عیدی بین نیازمندان شهرستان گرمسار توزیع شده است.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه این بسته های معیشتی با حمایت گروه های جهادی در بین خانواده های نیازمند و کم برخوردار شهرستان های گرمسار و ایوانکی توزیع می شود، گفت: اقلام اساسی از جمله برنج، پوشاک، گوشت، مرغ، روغن و … در این بسته ها موجود است.

آرامی با بیان اینکه قیمت هر بسته بسته به تعداد خانوارها و شرایط آنها از 8 تا 22 میلیون ریال متغیر است، اظهار کرد: به همت قرارگاه شهید چمران 150 بسته معیشتی نوروزی بین نیازمندان شهرستان ایوانکی توزیع می شود.

توزیع 600 بسته معیشتی به ارزش یک میلیون و 500 هزار تومان بین این خانوارها

ایسنا/ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از توزیع 600 بسته معیشتی بین نیازمندان کمیته امداد دهدشت خبر داد.

در مراسمی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد 600 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند کمیته امداد شهرستان دهدشت توزیع شد.

قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان با غذای گرم، افطاری ساده و تهیه بسته های غذایی است. امرار معاش با کمک خیرین

وی افزود: در همین راستا در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان 600 بسته معیشتی به ارزش هر یک میلیون و 500 هزار تومان بین نیازمندان مدیریت دهدشت توزیع شد.

مبشری گفت: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و حبوبات به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال نو به مشمولان کمیته امداد دهدشت تحویل داده شد.

وی ضمن تشکر از حمایت خیرین در طرح ها و برنامه های کمیته امداد خاطرنشان کرد: نیکوکاران می توانند برای مشارکت در اطعام نیازمندان علاوه بر بازدید از دفاتر کمیته امداد و مراکز خیریه وابسته به این نهاد کمک نقدی کنند. از طریق کد 8877*074 و یا کارت مجازی 6037997950030479 به کمیته امداد استان اهدا شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، مبشری اکرام ایتام را از دیگر برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برشمرد و اظهار کرد: خیرین نیکوکار می توانند برای مراقبت به سایت اکرام مراجعه کنند. برای کودکان بی سرپرست.emdad.ir و یا با ارسال شماره 1 به شماره 300333374 جهت نگهداری از یک یا چند کودک بی سرپرست یا نیازمند.

توزیع 350 بسته معیشتی به ارزش یک میلیون و 200 هزار تومان به این دهک ها

همزمان با ماه مبارک رمضان 350 بسته معیشتی بین نیازمندان اردستان توزیع شد.

مدیرعامل موسسه خیریه نورعلی نور اردستان ارزش هر یک از این بسته ها را 12 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: همچنین 36 جهیزیه به ارزش هر کدام 100 میلیون ریال به زوجین اهدا شده و 15 دانه کنجد نیز به زوجین اهدا شده است. نیازمند

حجت الاسلام مجتبی فرهادیان پخت غذا و توزیع آن بین نیازمندان و ایتام و برگزاری محفل انس با قرآن را از دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 2000 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با اشاره به یارانه لوازم مدرسه به 400 دانش آموز اردسنی گفت: این خیریه 8 خانواده را برای درمان بیماری های خاص یارانه پرداخت کرده است.

منبع: ادامه مطلب

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.