افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

آغاز تولید سیستم تهویه مطبوع دنا در مهرکام پارس

  • کد خبر : 247075
آغاز تولید سیستم تهویه مطبوع دنا در مهرکام پارس

علی ارضی فرد با اشاره به پیشرفت 90 درصدی تولید محصولات پلیمری ری گفت: راه اندازی 500 قالب پلیمری و فلزی داخلی و خارجی پروژه ری، طراحی و نصب خط دوخت نایلون اتوماتیک، طراحی و ساخت دو منظوره. مشت زدن از جمله فعالیت های انجام شده در شرکت مهرکام پارس می توان به دستگاه سپر […]

علی ارضی فرد با اشاره به پیشرفت 90 درصدی تولید محصولات پلیمری ری گفت: راه اندازی 500 قالب پلیمری و فلزی داخلی و خارجی پروژه ری، طراحی و نصب خط دوخت نایلون اتوماتیک، طراحی و ساخت دو منظوره. مشت زدن از جمله فعالیت های انجام شده در شرکت مهرکام پارس می توان به دستگاه سپر جلو دنا با استاندارد عابر پیاده و استفاده از فناوری های روز مانند Miling-RHCM-Lamination در طراحی و تولید داشبورد خودروی رایرا اشاره کرد.

همچنین به بازطراحی نمونه اولیه تولید، قطعات داخلی و خارجی خودروی ررا، اخذ تاییدیه طراحی در ممیزی IAFT، طراحی و ساخت لوازم جانبی، تکمیل جزئیات پروژه IP Beam این کراس اوور، انتقال، نصب و نصب ادامه داد. خط مونتاژ صندلی هایما S7 در کارخانه مهرکام پارس خراسان و آماده سازی خط تولید تهویه مطبوع سورن در کرمانشاه.

ارضی فرد با اشاره به اینکه سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دنا نیز به سبد محصولات مهرکام پارس اضافه شده است، گفت: این شرکت برای اولین بار در اردیبهشت ماه سال جاری ده ها دستگاه تهویه مطبوع اتوماتیک را برای شما به ایران خودرو عرضه کرد. استفاده کنید. در خودروهایی که دنا فرستاده است.

وی گفت: این سامانه که توسط متخصصان مهرکام پارس با استفاده از فناوری های روز طراحی و تولید شده است، دارای مزایای زیادی از جمله تنظیم خودکار دما و کیفیت هوا برای سرنشینان خودرو بوده و تمامی تاییدیه های کیفی را دریافت کرده است. وی خاطرنشان کرد: شرکت مهرکام پارس به عنوان یک شرکت. یکی از تولیدکنندگان مطرح سیستم تهویه مطبوع در کشور، این سیستم را برای خودروهای دیگری مانند پژو پارس و سورن نیز تامین می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=247075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.