افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 29 April , 2024
1

استقرار مکانی جدید برای ساماندهی سگ های ولگرد در پایتخت

  • کد خبر : 240508
استقرار مکانی جدید برای ساماندهی سگ های ولگرد در پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: مکان جدیدی برای ساماندهی سگ های ولگرد در آرادکوه ایجاد شده است و این مکان برای معاینه سگ ها در مکان جدید به مکان قبلی در آرادکوه اضافه می شود. به گزارش ایسنا، رضا محمدی در پایان دویست و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره […]

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: مکان جدیدی برای ساماندهی سگ های ولگرد در آرادکوه ایجاد شده است و این مکان برای معاینه سگ ها در مکان جدید به مکان قبلی در آرادکوه اضافه می شود.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در پایان دویست و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به جرم بودن زباله گردی گفت: در ماده ۶ قانون مدیریت پسماند به این موضوع اشاره شده است اما متاسفانه جریمه بالایی برای این جرم در نظر گرفته نشده است. . . .

وی با اشاره به اخذ دستور قضایی برای رسیدگی به علت اصلی زباله گردی و پلمب مراکز پسماند افزود: با نظارت و همکاری دادستانی تهران توانسته ایم گاراژها و چهار دیواری انبارهای زباله را شناسایی کنیم. آنها را مهر و موم کنید بدین ترتیب امسال بین 140 تا 150 گاراژ و مرکز زباله پلمب شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به کاهش زباله در سطح شهر تهران تصریح کرد: این مشکل به دلیل پلمب مراکز پسماند شهر تهران است. طبق آمار در تهران میزان زباله بین 70 تا 80 درصد کاهش یافته است و همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم دلیل آن تعطیلی مراکز پسماند است.

محمدی با اشاره به مافیای پسماندهای خشک گفت: با توجه به اینکه زباله های خشک ارزش دارد، مافیایی در دل آنها وجود دارد و به همین دلیل به دنبال شناسایی مراکز پسماند بوده و هستیم و انشالله این مراکز با حکم دادگاه بسته خواهد ماند.

وی در خصوص تردد سگ های ولگرد در شهر تهران گفت: ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که مکان جدیدی برای ساماندهی سگ های ولگرد در آرادکوه ایجاد شده است و این مکان به جای مکان قبلی در آرادکوه اضافه می شود. مکان جدید سگ ها را بررسی کنید.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره واگذاری سگ های ولگرد به عنوان سگ نگهبان به متقاضیان گفت: این موضوع در حال حل شدن است; البته تعداد واگذاری های آن به دلیل موقعیت جغرافیایی پایتخت کم است. زیرا از سگ ها عمدتاً برای گله گوسفندان و روستاها استفاده می شود.

محمدی در خصوص کاهش تعداد سگ های ولگرد در پایتخت تصریح کرد: با توجه به قراردادهای جدید منعقد شده با پیمانکاران، تردد سگ های ولگرد در محوطه های اسقاط یک امتیاز منفی محسوب می شود و بر اساس آمار سامانه. اسفند 137. تردد سگ های ولگرد در پایتخت در اسفند 17 تا 18 درصد کاهش یافت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.