افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

سطح نوار غزه 30 برابر آوار است!

  • کد خبر : 246986
سطح نوار غزه 30 برابر آوار است!

گزارش کردن دنیای مانا خبرگزاری جهان عرب در گزارشی در این باره اعلام کرد در حالی که جنگ در نوار غزه ادامه دارد، برخی کارشناسان معتقدند که توقف جنگ به تنهایی نمی تواند مشکلات این پرجمعیت ترین منطقه را به حالت عادی بازگرداند و باید به آن توجه جدی شود برای از بین بردن زباله […]

گزارش کردن دنیای مانا خبرگزاری جهان عرب در گزارشی در این باره اعلام کرد در حالی که جنگ در نوار غزه ادامه دارد، برخی کارشناسان معتقدند که توقف جنگ به تنهایی نمی تواند مشکلات این پرجمعیت ترین منطقه را به حالت عادی بازگرداند و باید به آن توجه جدی شود برای از بین بردن زباله های بیشتر 400000 ساختمان ویران یا نیمه ویران شدند.

در همین رابطه یک مقام ارشد فلسطینی به این خبرگزاری گفت: در حال حاضر 20 میلیون تن نخاله ساختمانی در پنج استان نوار غزه به مساحت 365 کیلومتر مربع وجود دارد.

این مقام مسئول که خواست نامش فاش نشود، تاکید کرد: یک چهارم آواری که در اثر حملات گسترده و مستمر هوایی، زمینی و دریایی ارتش اسرائیل به نوار غزه ایجاد شده، آهن است که کل منطقه را در بر می گیرد. .

وی تاکید کرد: تقریباً هیچ ساختمانی در نوار غزه از درد این جنگ در امان نمانده است.

در دویستمین روز از جنگ غزه، سازمان ملل متحد اعلام کرد که برای بازسازی ویرانه های این جنگ حداقل 25 میلیارد دلار نیاز است، این در حالی است که این مقام فلسطینی اعلام کرد که تقریباً نیمی از این آوار در دو ماه گذشته ایجاد شده است. که نشان دهنده تشدید بمباران اسرائیل از ماه مارس گذشته است.

به گفته کارشناسان، حجم آوار در نوار غزه 30 برابر مساحت این منطقه است و این امر باعث می شود بازسازی این منطقه با مشکلات زیادی مواجه شود و کار بازسازی چندین سال به طول انجامد.

بر اساس آمار اولیه منتشر شده در زمان نگارش این گزارش، 131 هزار و 200 ساختمان در نوار غزه به طور کامل تخریب شده و 281 هزار ساختمان نیز تا حدی تخریب شده است.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=246986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.