افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

8 غذای محبوب محبوب در اینستاگرام

  • کد خبر : 241218
8 غذای محبوب محبوب در اینستاگرام

۱۴۱۲۳۴۵ 24 آوریل 1403 07:25 این روزها هر جا یک بشقاب غذای جذاب و خوش طعم روی میز دیدید، شک نکنید به زودی عکس آن در اینستاگرام منتشر خواهد شد. وب سایت مدیسه: این روزها هر جا یک بشقاب غذای جذاب و خوش طعم روی میز دیدید، شک نکنید به زودی عکس آن در اینستاگرام […]





۱۴۱۲۳۴۵


24 آوریل 1403 07:25

این روزها هر جا یک بشقاب غذای جذاب و خوش طعم روی میز دیدید، شک نکنید به زودی عکس آن در اینستاگرام منتشر خواهد شد.

وب سایت مدیسه: این روزها هر جا یک بشقاب غذای جذاب و خوش طعم روی میز دیدید، شک نکنید به زودی عکس آن در اینستاگرام منتشر خواهد شد. رستوران، خانه یا مهمانی، زمان یا مکان مهم نیست، تنها چیزی که مهم است این است که یک وعده غذایی هیجان انگیز در تصویر وجود دارد. اما نکته جالب اینجاست که عکاسی از غذا و گذاشتن آن در اینستاگرام فقط مختص فود بلاگرها و سلبریتی های اینستاگرام نیست و تقریبا همه کسانی که اکانت اینستاگرام دارند حداقل یک بار چنین عکسی را منتشر کرده اند. با ما همراه باشید تا ۸ نوع از محبوب ترین غذاها برای اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

Instagramable به چه معناست؟

اگر شما هم از طرفداران دنیای اینستاگرام هستید، حتما تا به حال کلمه اینستاگرام بل را شنیده اید. این روزها اینستاگرام به یکی از ابزارهای اصلی بازاریابی و تبلیغات در حوزه مد، مسافرت، غذا و … تبدیل شده است و بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا نیز در این پلتفرم برای تبلیغ و فروش بیشتر محصولات محبوب شده اند. از آنجایی که تصاویر و ویدئوهای ارسال شده در اینستاگرام واقعی تر از تصاویر در تبلیغات تلویزیونی به نظر می رسند، برای مخاطب قابل اعتمادتر و از سایر روش های تبلیغاتی موثرتر هستند. اصطلاح اینستاگرامی یا اینستاگرام پسند که مدت هاست وارد واژگان ادبیات جدید جهان شده است به هر چیزی یا مکانی اطلاق می شود که توانایی بالایی برای ارسال و لایک شدن در اینستاگرام داشته باشد.

لایک غذا در اینستاگرام

پیتزا

از نظر فنی، پیتزا آماده ترین غذای تمام دوران است. پیتزا همچنان ملکه بی چون و چرای غذاهای اینستاگرام است و حتی گیاهخواران نیز آن را دوست دارند. افراد کمی در دنیا هستند که می توانند به راحتی از وسوسه یک برش پیتزا بگذرند و بیهوده نیست که پیتزا در بین محبوب ترین غذاهای اینستاگرام جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

8 غذای محبوب محبوب در اینستاگرام


آووکادو

در سال های اخیر، محبوبیت آووکادو، چه در اینستاگرام و چه در خارج از آن، به شدت افزایش یافته است. این میوه به دلیل رنگ جذاب و چشمگیر در عکس ها یکی از محبوب ترین خوراکی های اینستاگرام به حساب می آید و بیش از 12 میلیون پست در اینستاگرام دارد.

8 غذای محبوب محبوب در اینستاگرام


همبرگر

کمتر گوشتخواری در دنیا وجود دارد که بتواند در برابر دیدن تصویر یک همبرگر بزرگ با کوهی از پنیر مقاومت کند. هرچه قطر برگر بیشتر باشد، برای حسادت دوستان شما در اینستاگرام مناسب تر خواهد بود. شاید به همین دلیل است که این غذای خوشمزه بیش از 20 میلیون بار در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

8 غذای محبوب محبوب در اینستاگرام


توت فرنگی

توت فرنگی یکی دیگر از میوه های محبوب در شبکه های اجتماعی است. رنگ قرمز پررنگ این میوه و هارمونی زیبایی که با سایر غذاها در سفره های صبحانه و شام دارد، توت فرنگی را به یکی از محبوب ترین خوراکی های اینستاگرام تبدیل کرده است.

8 غذای محبوب محبوب در اینستاگرام


سالاد

ارسال یک عکس از سالاد راهی عالی برای نشان دادن فلسفه تغذیه سالم در اینستاگرام است. با افزایش تمایل مردم به تغذیه سالم و سبک زندگی وگان در سال های اخیر، سالادها نیز به صدر فهرست محبوب ترین غذاها در اینستاگرام نزدیک می شوند.

8 غذای محبوب محبوب در اینستاگرام


سوشی

حتی اگر سوشی دوست نداشته باشید از دیدن عکس آن هیجان زده خواهید شد… سوشی با شکل و رنگ منحصربفردش، تنوع بافت و شکل و حتی نحوه سرو آن بسیار زیبا و اشتها آور به نظر می رسد. عکس ها .

8 غذای محبوب محبوب در اینستاگرام


منجمد

بستنی یک غذای بی بدیل در زمینه عکس های اینستاگرامی است. طرفداران بستنی محدود به گروه سنی خاصی نیستند و بستنی های جذاب در همه جا موجود است، از غرفه های خیابانی گرفته تا کافه های مجلل.

8 غذای محبوب محبوب در اینستاگرام


قهوه

افراد بیش فعال تنها افرادی در جهان نیستند که همیشه قهوه می نوشند. روند انتشار عکس قهوه در اینستاگرام به قدری جذاب است که بسیاری از افرادی را که حتی تمایلی به نوشیدن آن ندارند به کافی شاپ ها آورده است.

8 غذای محبوب محبوب در اینستاگرام

البته آنچه در این مقاله گفته می شود به معنای رد یا تایید هیچ گونه طرز فکری نیست و تنها بر اساس آمار و ارقام به دست آمده برای بررسی یکی از موضوعات روزانه دنیای شبکه های اجتماعی است. در نهایت فراموش نکنیم که عکس گرفتن از آنچه می خوریم ناخودآگاه ما را وارد دنیای رقابت و رقابت بی معنی می کند که حتی گاهی لذت چشیدن طعم و عطر غذا را فراموش می کنیم. یک عکس زیبا در صفحه اینستاگرام شما هرگز نمی تواند جایگزین لذت امتحان کردن غذاهای خوشمزه در کنار دوستان یا خانواده شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=241218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.