افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 29 April , 2024
7

7 برند پرفروش تیلر فروشگاه لوازم کشاورزی راشاماشین را بشناسید!

  • کد خبر : 40878
7 برند پرفروش تیلر فروشگاه لوازم کشاورزی راشاماشین را بشناسید!
معرفی 7 برند معروف و پر فروش تیلر های کشاورزی

تیلر کشاورزی یا تیلر باغی نوعی ماشین پرکاربرد است که برای امور مختلف در مزارع و باغات استفاده می‌شود. این دستگاه شامل موتور، بدنه، واحدبرش، چرخ ها، فرمان و… است که در یک مکانیزم هماهنگ عمل می کنند و با کاهش زمان و هزینه ها، کارآیی زیادی در مزارع و باغات ارائه می دهند. تیلرها به کشاورزان کمک می‌کنند تا خاک را بهتر شخم بزنند و شرایط را برای تهویه، هوادهی و آب رسانی به لایه های زیرین آن بهبود بخشند. امکان نصب ادوات مختلف بر روی تیلر قابلیت های متنوع این دستگاه را افزایش داده است. در حال حاضر برندهای داخلی و خارجی زیادی در حال طراحی و تولید تیلر کشاورزی هستند. اگر می خواهید برخی از این برندهای معتبر را بشناسید با ما همراه شوید.

1 – برند BCS؛ پرچمدار تیلرهای کشاورزی

BCS  یکی از برند‌های معروف در زمینه تولید تیلرهای کشاورزی است. این شرکت در سال 1942 در ایتالیا تاسیس شده و امروزه در بیش از 80 کشور دنیا فعالیت می‌کند. از ویژگی‌های تیلرهای BCS می‌توان به موتور قوی، طول عمر، انعطاف در فرمان پذیری، کیفیت ساخت بالا، کارآیی و ایمنی تضمین شده اشاره کرد. این برند در زمینه تیلرهای کشاورزی محصولات با کیفیتی را با تنوع بالا در بازار جهانی عرضه کرده است. از جمله:

  • تیلر BCS 740

تیلر دوچرخ BCS 740 دارای قدرت 7 تا 10 اسب بخار و جعبه دنده 8 حالته( 4 دنده جلو و 4 دنده عقب) مجهز به دیفرانسیل و ترمز مستقل به منظور مانورپذیری و کاربری راحت و همچنین قابلیت کاربردهای چند منظوره از جمله دروگر، نهرکن، چمن زن، رتیواتور، گاوآهن، چمن زن، چوب خرد کن و می باشد. با مدل 10 اسب این تیلر محبوب، به راحتی می توان در زمین های شیب دار، امور مختلف کشاورزی را پیش برد.

  • تیلر BCS728 :

تیلرهای دوچرخ BCS 728 با قدرت 7 تا 10 اسب بخار ، سیستم انتقال قدرت گیربکسی با 6 دنده ، جز پرفروش های این برند ایتالیایی است.این دستگاه  نیز قابلیت دروگر، رتیواتور، نهرکن، گاوآهن، چمن زن، چوب خرد کن و …را با نصب ادوات مختلف دارا می باشد.

 2 – برندKubota؛ تیلرهای ژاپنی پرطرفدار

برند کوبوتایکی از معروف‌ترین شرکت‌های تولید کننده تجهیزات کشاورزی و باغبانی از جمله تیلر در ژاپن است. این شرکت در سال 1980 در اوساکای ژاپن  تاسیس شده و از آن زمان تاکنون، محصولات با کیفیت و با بازدهی و عملکرد بالا را به بازار جهانی ارائه کرده است.

تیلر کوبوتا

مهمترین خصوصیت تیلر برند کوبوتا استفاده از قطعات باکیفیت در ساخت آن است به همین دلیل اعتبار زیادی در نزد فعالان صنعت کشاورزی دارد. این برند با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و انجام تحقیقات گسترده، باعث بهبود عملکرد بهتر محصولات خود شده است. برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، شبکه فروشندگان بین المللی محصولات کوبوتا در سراسر جهان فعالیت می کند. هدف کوبوتا از ساخت تیلر ارائه محصولاتی با کیفیت عالی و بهینه شده برای کشاورزان و باغبانان است.

 

3 – برند Weima؛ تیلرهای درجه یک از نوع چینی

برند ویما یکی از تولید کنندگان ماشین آلات کشاورزی و جز برندهای چینی محبوب در ایران است. این برند با برخورداری از تجربه‌ و تخصص خود، محصولات با کیفیت و قابل قبولی را به بازار داخلی و خارجی ارائه داده است.

محصولات ویما شامل انواع ماشین‌آلات کشاورزی نظیر تیلر، کولتیواتور و… هستند که همگی از متریال‌های با کیفیت در چین ساخته می شود. در حال حاضر برند ویما با ارائه محصولات درجه یک و با قیمت مناسب توانسته است بین کشاورزان و باغداران نام و رسمیتی برجسته کسب کند.

تیلر ویما

  • تیلر ویما RS-WM1000AE

تیلر کولتیواتور ویما با مدل WM1000AEدارای توان 7 اسب است که با سوخت دیزل کار می کند. این دستگاه با گیربکس سه حالته و قابلیت اتصال به انواع تجهیزات چون گاوآهن، خیش، نهرکن، پمپ آب، سمپاش و… جز پرطرفدارترین تیلرها محسوب می شود.

  • تیلر ویما Weima Rotary WM600

در لیست بهترین تیلرها نام تیلر روتیواتور ویما مدل با موتور 6.5 اسب نیز به چشم می خورد. این دستگاه با سوخت بنزین کار می کند؛ با سیستم تسمه ای و استارت هندلی راه اندازی می شود و جهت استفاده در مزارع، باغ های کوچک و گلخانه ها بسیار کاربردی است.

4 – برند Hyundai ؛ تیلرهای سازگار با زمین

برند هیوندای (Volcano) یکی از برندهای مطرح در صنعت تولید ماشین آلات کشاورزی و صنعتی است که البته این برند بیشتر در حوزه خودرو شناخته می شود. محصولات هیوندای شامل ماشین آلات کشاورزی متنوعی مانند تیلر، موتور برق، کارواش خانگی، اره موتوری و … می باشد. در کل برند هیوندای محصولات با کیفیت و با تکنولوژی بالا ارائه می دهد و به دلیل کیفیت ایده آل و ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مصرف کننده، در بازار جهانی محبوبیت زیادی دارد.

تیلر هیوندا

با توجه به مزیت های بسیار تیلر هیوندای مثل ساختار مستحکم، عملکرد با دقت، قابلیت اعتماد، قیمت مناسب و سازگاری با زمین های کشاورزی، این دستگاه نیازهای مشتریان را برآورده کرده و  جایگاه بسیار خوبی در میان تیلرهای کشاورزی ایرانی دارد.

  • تیلر هیوندای Speedy-D6 دیزلی

این دستگاه با موتور گازوییلی و قدرت 7 اسب بخار، قابلیت شخم زنی با عرض 120 سانتی متر و عمق قابل 30 سانتی متر را دارا می باشد. نوع استارت دستگاه دستی و تعداد تیغه روتیواتور آن  32 عدد است. روکش موتور و لامپ دارای فریم از ویژگی های جانبی این تیلر محبوب می باشد.

  • تیلر هیوندای SPEEDY-G7 دیزلی

این مدل با قدرت  7 اسب بخار، عرض قابل شخم 110 سانتی متر و عمق شخم زنی 30 سانتی متر به همراه 24 عدد پره روتیواتور ارائه شده است. وزن دستگاه  78 کیلوگرم و ابعاد آن 1070×800×1390 می باشد که برای زمین های کشاورزی و حرکت در میان باغ های پرتراکم مناسب است.

5 – برند AGRO MACHINE ؛ ترکیب اصالت با کیفیت در تیلرهای باغی

برند اگرو ماشین یک شرکت تولیدی و توسعه دهنده تجهیزات کشاورزی و باغبانی است که با هدف تولید بهترین محصولات در ایران تاسیس شده است. این برند در زمینه تولید تجهیزات کشاورزی مانند تیلر، کولتیواتور، اره زنجیری، انواع پمپ سمپاش و… فعالیت دارد.

تجهیزات اگرو ماشین با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و با کیفیت بالا تولید می شوند و دارای مشخصات و ویژگی های فنی برتری نسبت به رقبای خود در ایران هستند. تیلرهای اگرو ماشین با مدل های متنوع عرضه می شود و به دلیل استفاده از متریال باکیفیت در برابر سایش و آسیب هایی نظیر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت خوبی دارند. هدف اگرو ماشین از تولید تجهیزاتی با کیفیت بالا و عملکرد برتر، تسهیل و تسریع فرایند کشاورزی و افزایش تولید و سودآوری بخش کشاورزی و باغداری است.

  • تیلر ۱۰ اسب گازوئیلی استارتی اگروماشین

این دستگاه با  پیشرانه 10 اسب دیزلی استارتی برای خاکورزی ، شخم زنی و حذف علوفه هرز بهترین تیلر کشاوزی محسوب می شود.  قابلیت نصب رتیواتور ، تریلر ، گاو آهن ، چرخ آهنی، چرخ خاک ورز ، دروگر بشقابی ، شیار باز کن و… کارایی این دستگاه را افزایش داده است. 40 عدد تیغه روتیواتور با بازه شخم 80 الی 10 سانتی متر بازدهی خوبی از این مدل در زمین های کشاورزی به جامی گذارد.

  • تیلر ۷ اسب گازوئیلی استارتی اگروماشین

این محصول با موتور 7 اسب گازوئیلی استارتی برای باغات تا 2 هکتار مناسب است و قابلیت نصب انواع گاواهن ، نهرکن ، شیار بازکن را دارا می باشد.گیربکس 3 دنده ، طراحی ارگونومیک و توزیع وزن مهندسی شده از دیگر ویژگی های تیلر 7 اسب اگرو ماشین است.

6 – برند KAMA؛ سردمدار تیلرهای صادراتی

برند کاما یکی از معتبرترین تولیدکنندگان ماشین آلات کشاورزی، تیلر، موتورهای دیزلی، پمپ آب و دیگر محصولات مرتبط با کشاورزی در جهان است. این شرکت در چین تأسیس شده و هم‌اکنون با بیش از چندین دهه تجربه در صنعت کشاورزی همچنان محصولات خود را همگام با تکنولوژی به سرتاسر دنیا صادر می کند.

تیلر کاما

تمامی محصولات این برند به کمک تکنولوژی بروز و با استفاده از مواد اولیه باکیفیت تولید می‌شوند و با توجه به نیازهای مشتریان، طراحی و توسعه داده می‌شوند.

  • تیلر ۵٫۵ اسب گازوئیلی کاما کاما KDT-550K

اگر به دنبال بهترین تیلر کشاورزی با قدرت متوسط هستید دستگاه 5.5 اسب گازوئیلی مدل KDT-550Kرا به شما پیشنهاد می کنیم. تعداد تیغه روتیواتور این دستگاه 24 عدد و دارای سیستم انتقال نیروی گیربکسی است.

  • تیلر ۱۰ اسب گازوئیلی کاما کاما گلگیرسفید KDT-910KE-2

این دستگاه با موتور 10 اسب گازوئیلی و 38 عدد تیغه روتیواتور فروش بالایی در میان بهترین تیلرهای کشاورزی و باغی دارد. انتقال نیرو دستگاه گیربکس و دارای باتری 36 آمپر است. قابلیت بارکشی  500 الی 700 کیلوگرم از دیگر مزیت های این مدل به شمار می رود. این محصول چراغ دار و گارد دار طرح جدید شرکت کاما را برای بهره وری بهتر در زمین های کشاورزی و مزارع به شما پیشنهاد می کنیم.

7 – برند bertolini ؛ در لیست بهترین تیلرها

برند برتولینی bertolini یکی از زیرمجموعه‌های شرکت ایتالیایی Emak است که به تولید ماشین‌آلات و تیلرهای کشاورزی، انواع اره‌ زنجیری، دستگاه چمن‌زنی، تیلر دوار، دستگاه برس برش،  کولتیواتور دوارو… می‌پردازد. این برند در زمینه تولیدات خود از تجربیات و تکنولوژی‌های جدید استفاده می‌کند و در این حوزه محصولات قابل توجهی را به بازار عرضه کرده است. می توان گفت تیلرهای کشاورزی bertolini با دارا بودن قطعات با کیفیت باعث بهبود عملکرد زمین و کاهش هزینه‌های کشاورزان شده است.

برتولینی از اولین شرکت‌هایی بود که از موتور‌های چهار زمانه در ماشین‌آلات کشاورزی استفاده کرد و توانست با این روش توان و کارایی محصولات این برند را در سراسر جهان افزایش دهد. ایران نیز یکی از 85 کشوری است که محصولات این برند در آن عرضه می شود.

خرید بهترین تیلر کشاورزی از راشاماشین

قبل از خرید تیلر کشاورزی بهتر است ابتدا برند مورد نظر را از سایت فروشگاهی راشاماشین انتخاب کنید؛ بیشتر برندهایی که در این مطلب به آن اشاره شد از امکان پشتیبانی گسترده و خدمات پس از فروش راشاماشین برخوردار است.

پیشنهاد می کنیم در انتخاب و خرید تیلر کشاورزی، نیاز واقعی خود را در نظر بگیرید؛ سایز و وزن تیلر کشاورزی باید به نحوی باشد که خسارتی به بافت زمین نزند و ازطرفی کاربری راحتی داشته باشد. مهمتر اینکه در خرید بهترین تیلر کشاورزی قدرت موتور آن را بر حسب نیاز و وسعت زمین خود در نظر بگیرید. ویژگی های دیگری چون عمق کاری، عرض شخم زنی، قیمت و میزان صدا را نیز مورد بررسی قرار دهید.

در پایان مشاوره با کارشناسان ‌باتجربه راشاماشین را پیش از خرید تیلر کشاورزی به شما توصیه می کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=40878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.