افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

چند غذای ساده برای “امشب شام چی درست کنم؟”

  • کد خبر : 241294
چند غذای ساده برای “امشب شام چی درست کنم؟”

۱۴۱۲۳۴۲ 23 آوریل 1403 06:33 شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گاهی وقت زیادی برای تهیه غذا ندارید. در چنین مواردی، احتمالاً به یک دستور العمل ساده نیاز دارید. بهترین: شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گاهی وقت زیادی برای تهیه غذا ندارید. در چنین مواقعی احتمالاً به یک دستور العمل […]





۱۴۱۲۳۴۲


23 آوریل 1403 06:33

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گاهی وقت زیادی برای تهیه غذا ندارید. در چنین مواردی، احتمالاً به یک دستور العمل ساده نیاز دارید.

بهترین: شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گاهی وقت زیادی برای تهیه غذا ندارید. در چنین مواقعی احتمالاً به یک دستور العمل ساده نیاز دارید تا در مدت زمان محدود غذایی خوشمزه و سالم تهیه کنید. جدا از این، دلایل زیادی برای ساده کردن یک غذا و تهیه آن به دور از تجملات و مواد اضافی وجود دارد. به عنوان مثال، شما مواد محدودی برای پختن غذا در خانه دارید یا حتی تمایلی به تهیه یک غذا با فرآیندی پیچیده و پیچیده ندارید. دستور العمل دشوار برخی از افراد نیز دوست دارند تناسب اندام و سلامت خود را با یک وعده غذایی سبک و کم کالری حفظ کنند. بنابراین، در این مقاله 10 دستور غذا و غذاهای خوشمزه را برای شما گردآوری کرده ایم که مواد اولیه آنها در هر خانه ای یافت می شود تا به این سوال همیشگی پاسخ دهید که شام ​​امشب چه بپزیم.

نارگیل مرغ ساده

مرغ نارگیل به افرادی که تمایلی به مصرف گوشت قرمز ندارند توصیه می شود. مرغ نارگیل از خوراکی های نان به حساب می آید که در کمترین زمان ممکن تهیه می شود و خواص زیادی دارد.

مواد لازم برای تهیه مرغ نارگیلی

مواد لازم برای تهیه مرغ نارگیلی

سیب زمینی به میزان لازم

سینه مرغ 1 عدد

ادویه به میزان لازم (نمک، فلفل، زردچوبه، پودر پیاز، پودر سیر، پودر جعفری)

تخم مرغ

طرز تهیه مرغ نارگیلی

ابتدا سیب زمینی ها را در آب بجوشانید و پوست آن ها را بگیرید و سپس با چرخ گوشت کاملا چرخ کرده و کنار بگذارید. سینه مرغ را با نمک و زردچوبه و پیاز بپزید و رنده کنید. حالا مواد را مخلوط کرده و ادویه ها را به جز پودر جعفری اضافه کنید. پس از مخلوط کردن مواد، تخم مرغ و پودر جعفری را به مخلوط اضافه کنید.

داخل تابه کمی روغن بریزید و بگذارید روی حرارت متوسط ​​داغ شود. مقداری از مواد کاکائویی را با دست بردارید و شکل دهید و سپس در تابه قرار دهید. بعد از سرخ شدن یک طرف نارگیل ها را برگردانید و بعد از سرخ شدن طرف دیگر، مرغ نارگیلی شما آماده است.

چند غذای ساده برای


سالاد ماکارونی

اگر به دنبال یک دستور پخت ساده هستید، سالاد ماکارونی یک گزینه آسان است. این وعده غذایی نسبتا پر کالری می تواند شما را برای مدت طولانی سیر نگه دارد. افرادی که می خواهند رژیم لاغری خود را حفظ کنند اما یک وعده غذایی ساده و سیر کننده را امتحان می کنند، می توانند از سس کمتری برای تهیه سالاد ماکارونی استفاده کنند.

عناصر

2 فنجان رب را فرم دهید

خیار شور 100 گرم

چند تکه سوسیس

گوجه فرنگی 1 عدد

سس مایونز به میزان لازم

نخود

فرانگی 1 لیوان

طرز تهیه سالاد ماکارونی ساده

ابتدا پاستا را بپزید و آبکش کنید. خیارشور، سوسیس و گوجه فرنگی را خرد کنید. همه مواد را در یک کاسه مخلوط کنید. سپس کمی از سالاد را امتحان کنید، در صورت نیاز به ادویه می توانید کمی نمک و فلفل به مواد اضافه کنید. تبریک می گویم، شما با یک دستور ساده یک غذای مقوی و سالم آماده کرده اید.

چند غذای ساده برای


سالاد الیویه

در میان لیست دستورهای غذایی ساده، سالاد الوه یکی از راحت ترین و ساده ترین غذاهاست. در هر مناسبتی می توانید این غذا را تهیه کرده و میل کنید.

مواد لازم برای تهیه سالاد علویه.

سیب زمینی به میزان لازم

تخم مرغ

ژامبون مرغ

نخود کنسرو شده

خيار شور

ماست

سس مایونز

نمک و فلفل

طرز تهیه سالاد آلویه

سیب زمینی و تخم مرغ را بپزید و همراه با خیار شور رنده کنید و در ظرفی مخلوط کنید. ژامبون مرغ را خرد کرده و سس مایونز و ماست، آبلیمو، نمک و فلفل را به مخلوط سیب زمینی اضافه کنید. مواد را خوب هم بزنید تا سالاد شما آماده شود.

چند غذای ساده برای


سبزی کوکو

طرز تهیه غذا کاکائو گیاهی خیلی پیچیده نیست. برای تهیه این غذای خوشمزه کافیست مراحل ساده را دنبال کنید.

عناصر

مقدار لازم برگ نارگیل.

2 عدد تخم مرغ

به اندازه نیاز فصل کنید

طرز تهیه نارگیل گیاهی ساده

سبزیجات را با یک دست خرد کنید. حالا تخم مرغ ها را اضافه کنید و سپس ادویه ها را مخلوط کنید. مواد را خوب هم بزنید. در ماهیتابه ای روغن بریزید و روی حرارت گاز قرار دهید. پس از سرخ شدن روغن، مواد را در تابه بریزید. سطح آنها را صاف کنید و بگذارید یک طرف آنها سرخ شود. بعد از 10 دقیقه مواد را با قاشق بلند کنید. اگر یک طرف کوکو خوب سرخ شد، مواد را برگردانید و اجازه دهید طرف دیگر هم سرخ شود.

چند غذای ساده برای


کتلت ماهی تن

کتلت ماهی تن یکی از غذاهای مناسب برای کسانی است که از طعم ماهی لذت نمی برند زیرا طعم آن آزارشان نمی دهد.

عناصر

1 عدد سیب زمینی

ماهی تن 150 گرم

1 عدد تخم مرغ

آرد 2 قاشق غذاخوری

نمک 1 قاشق کوچک

پنیر چدار رنده شده 1 پیمانه

طرز تهیه کتلت ماهی تن ساده

ابتدا سیب زمینی، پیاز و پنیر را رنده کنید و در یک کاسه بزرگ با هم مخلوط کنید. داخل تابه روغن بریزید و روی حرارت گاز قرار دهید. مواد را با دست فرم دهید و در تابه بریزید. بعد از اینکه یک طرف آن سرخ شد، برش را برگردانید و اجازه دهید طرف دیگر هم سرخ شود.

چند غذای ساده برای


لوبیا

اگر به دنبال یکی هستید آموزش آشپزی اگر برای ناهار برنج می خواهید، لوبیا پلو بهترین و راحت ترین گزینه برای شماست.

عناصر

یک سینه مرغ

برنج به میزان لازم

رب گوجه فرنگی به میزان لازم

یک پیاز

ادویه جات (نمک، فلفل، زردچوبه) به میزان لازم

لوبیا سبز به میزان لازم

طرز تهیه رب لوبیا

ابتدا برنج را بشویید و خیس کنید و کمی نمک بزنید. داخل قابلمه آب بریزید و بگذارید بجوشد. سینه مرغ را در ظرفی ریخته و داخل آن آب بریزید و روی حرارت گاز قرار دهید تا پخته شود. سپس آن را بتراشید و کنار بگذارید.

بعد از اینکه لوبیا سبز را خرد کردید، در قابلمه آب بریزید و بگذارید آب کمی بجوشد. پیاز را نگینی خرد کنید و در ماهیتابه کمی روغن بریزید و سپس سرخ کنید. حالا گوشت مرغ را به همراه لوبیا سبز در تابه بریزید و کمی ادویه به آن اضافه کنید. کمی پاستا اضافه می کنیم و می گذاریم مواد با هم سرخ شوند. به موازات انجام کار بالا برنج را بپزید تا آب آن کشیده شود و به محض اینکه کمی نرم شد آن را آبکش کنید. حالا مواد رب لوبیا را لایه به لایه داخل برنج بریزید و بگذارید برنج استراحت کند. برای گرم کردن آن می توانید از سیب زمینی یا نان لواش استفاده کنید.

چند غذای ساده برای

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=241294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.