افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024
0

قارچ بالزامیک را برای طعم دادن به غذایتان آماده کنید!

  • کد خبر : 244715
قارچ بالزامیک را برای طعم دادن به غذایتان آماده کنید!

۱۴۱۷۹۶۷ 08 مه 1403 08:27 در رستوران ها و کافه ها، انتخاب غذا از خودش جذاب تر به نظر می رسد! راهنمای شما: “یک رستوران دارچینی درست کنید!” سیب زمینی سرخ کرده که دارچین نداشت! در رستوران ها و کافه ها، انتخاب غذا از خودش جذاب تر به نظر می رسد! طعم و بوی و […]






۱۴۱۷۹۶۷


08 مه 1403 08:27

در رستوران ها و کافه ها، انتخاب غذا از خودش جذاب تر به نظر می رسد!


راهنمای شما: “یک رستوران دارچینی درست کنید!” سیب زمینی سرخ کرده که دارچین نداشت! در رستوران ها و کافه ها، انتخاب غذا از خودش جذاب تر به نظر می رسد! طعم و بوی و از همه مهمتر ظاهرش آنقدر اشتهای شما را قلقلک می دهد که گرسنه تان می کند! یکی از رول های دارچینی خوشمزه، قارچ بالزامیک است که به محض اینکه شکل آن را دیدید، می خواهید چند عدد از آن را بخورید!

قارچ به عنوان چاشنی کاربردهای مختلفی دارد. می توانید با سیر و کره تفت دهید، قیمه درست کنید، بجوشانید و با سس دلخواهتان سرو کنید و انواع مدل های دیگر که هر کدام جذابیت خاص خود را دارد و ذائقه عده ای را برآورده می کند.

مهم نیست که چقدر ساده است، تهیه قارچ بالزامیک به قدری آسان است که می توانید آنها را برای وعده های غذایی روزانه خود آماده کنید. حتی اگر یک سالاد گرم درست کنید، این نوع قارچ گزینه خوبی برای افزودن به سالادتان است و در کنار سایر مواد یک سالاد عالی درست می کند.

قارچ بالزامیک را برای طعم دادن به غذایتان آماده کنید!

عناصر:












قارچ

500 گرم

پیاز کوچک

1 عدد

روغن

1 قاشق غذاخوری

کره

50 گرم

سرکه بازامیک

3 قاشق غذاخوری

سس سویا

3 قاشق غذاخوری

سیر

3 قرص

آویشن (تازه یا خشک)

1 قاشق چایخوری

فلفل سیاه

به مقدار لازم

طرز تهیه:

ابتدا پیاز را شسته و پوست گرفته و خیلی ریز خرد می کنیم. سیر را بعد از پوست کندن خرد کنید. پیاز و سیر را با کمی روغن در تابه تفت دهید تا طلایی و روشن شود. در همین حین قارچ ها را بشویید. لازم نیست قارچ ها را برش دهید. قارچ ها را همراه با کره به محتویات تابه اضافه کنید. حرارت گاز را زیاد کنید تا قارچ ها آب خود را از دست ندهند. وقتی آب قارچ آبکش شد و خوب سرخ شد، سرکه بالزامیک، سس سویا، پودر آویشن و فلفل را اضافه کنید و تفت دهید تا عطر ادویه ها بلند شود.

اگر دوست دارید طعم قارچ هایتان شیرین باشد، می توانید در این مرحله یک قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید. نمک اضافه نکنید زیرا سس سویا مزه شوری دارد. پس از اینکه همه مواد به خوبی با هم مخلوط شدند و طعم ها یکدست شدند، قارچ بالزامیک شما آماده است. برای زیبایی آن می توانید مقداری سبزی خرد شده (جعفری یا ریحان) بپاشید یا مقداری مغزها را با چاقو خرد کنید و هنگام سرو روی قارچ ها بریزید. این موارد کاملاً به میل و علاقه شما بستگی دارد.

این دارچین بی نظیر را تهیه کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. برای زیباتر جلوه دادن آن بهتر است از قارچ های هم اندازه استفاده کنید.





برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.

بهترین برنامه

را نصب کنید






همراه با تضمین و تضمین کیفیت.

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب.

ایمپلنت با گارانتی 15 ساله، 5.9 میلیون توکن

آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیر! حالا همه با هوش مصنوعی مقاله می نویسند و تحقیق می کنند، لوگو و پوستر طراحی می کنند.

آنها فیلم و تیزر می سازند و … شروع به یادگیری می کنند:





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.