افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

طرز تهیه غذای فوری برای روزهایی که حوصله ندارید!

  • کد خبر : 240523
طرز تهیه غذای فوری برای روزهایی که حوصله ندارید!

۱۴۱۱۲۹۶ 18 آوریل 1403 10:28 طرز تهیه ساندویچ مرغ و ذرت 1 نفره را به صورت کاملا حرفه ای و خاص آماده کرده ایم. آشپزی آنلاین: طرز تهیه ساندویچ مرغ و ذرت 1 نفره را به صورت کاملا حرفه ای و خاص آماده کرده ایم. امیدواریم این دستور پخت را دوست داشته باشید. ساندویچ مرغ […]





۱۴۱۱۲۹۶


18 آوریل 1403 10:28

طرز تهیه ساندویچ مرغ و ذرت 1 نفره را به صورت کاملا حرفه ای و خاص آماده کرده ایم.

آشپزی آنلاین: طرز تهیه ساندویچ مرغ و ذرت 1 نفره را به صورت کاملا حرفه ای و خاص آماده کرده ایم. امیدواریم این دستور پخت را دوست داشته باشید.

ساندویچ مرغ و ذرت یکی از ساندویچ های اسپانیایی است و طعم بسیار خوب و لذیذی دارد. تهیه ساندویچ مرغ و ذرت بسیار سریع و آسان است و همچنین می توانید در روزهایی که وقت پختن ندارید این ساندویچ خوشمزه را تهیه و میل کنید.

از جمله مواد به کار رفته در این ساندویچ می توان به مرغ اشاره کرد. مرغ پخته استفاده شده در این ساندویچ دارای پروتئین و مواد مغذی بسیار خوبی است. پیشنهاد می کنم قسمت طرز تهیه انواع غذای فوری را مطالعه کنید تا با غذاهایی که سریع تهیه می شوند بیشتر آشنا شوید.

آموزش تهیه ساندویچ مرغ و ذرت.

یکی دیگر از موادی که در این ساندویچ نقش بسزایی دارد ذرت است. ذرت ها در ایران به طور کلی به دو قسمت ذرت معمولی (روی بلال) و ذرت شیرین (مکزیکی) تقسیم می شوند.

معمولاً ذرت در انواع و رنگ های مختلف در سراسر جهان وجود دارد که در اینجا به بررسی رنگ زرد می پردازیم، ذرت را می توان یکی از پر مصرف ترین و پرمصرف ترین غلات دنیا دانست.

از این مواد اولیه خوشمزه و خاص که در تهیه ساندویچ مرغ و ذرت نقش بسزایی دارد در تهیه چیپس، روغن ذرت، آرد ذرت و سایر اشکال استفاده می شود. از جمله مواد مغذی و ویتامین های ذرت می توان به ویتامین C، ویتامین B و A، کلسیم، فیبر، نشاسته چرب اشاره کرد.

همچنین مصرف ذرت می تواند باعث بهبود فشار خون، افزایش سیستم ایمنی، خواص آنتی اکسیدانی و پیشگیری از سرطان روده بزرگ، درمان یبوست، بهبود وضعیت چشم، افزایش سلامت قلب در افراد و بسیاری از خواص دیگر برای بدن فرد شود.

ذرت در جدول ارزش غذایی جایگاه بسیار مطلوبی دارد و همین امر باعث شده است تا کارشناسان آن را به مردم توصیه کنند. مواد تشکیل دهنده ساندویچ مرغ و ذرت شامل گوشت مرغ آب پز، ذرت مکزیکی، سس مایونز کم چرب و نان تست است.

جالب اینجاست که در کمترین زمان می توانید این ساندویچ خوشمزه را تهیه کنید. سس مایونز نیز از جمله موادی است که طعم خوبی دارد اما باید توجه داشت که کم چرب است.

در ادامه این قسمت مراحل و طرز تهیه ساندویچ مرغ و ذرت را توضیح خواهیم داد:

در مرحله اول ابتدا یک بشقاب مناسب انتخاب می کنیم و مرغ را روی آن می گذاریم و روی آتش می گذاریم.

در مرحله دوم پیاز را اضافه کرده و تفت داده و به مقدار لازم آب گرم داخل ظرف بریزید. پس از پخته شدن مرغ، آن را از ظرفی که در آن پخته شده است خارج کنید.

در مرحله سوم کنسرو ذرت را در ظرفی ریخته و مرغ را رنده کرده و سس مایونز را اضافه می کنیم.

در مرحله چهارم مواد را مخلوط کرده و وقتی یکدست شد داخل نان می ریزیم و سرو می کنیم.

نکات و ترفندهای مهم

در این دستور می توانید از کمی فلفل نیز استفاده کنید.

این دستور برای ساندویچ مناسب است، در صورت لزوم می توانید مقدار مواد را چند برابر کنید.

می توانید از انواع نان مانند نان باگت، نان تست، نان ساندویچی و … استفاده کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.