افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 29 April , 2024
1

شرایط خرید تسلیحات نظامی توسط ایران

  • کد خبر : 32892
شرایط خرید تسلیحات نظامی توسط ایران

تسنیم: سردار طلایی نیک خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های هوایی، موشکی، پهپادی، الکترونیک، راداری و رزم زمینی یکی از کشورهای صاحب فناوری است که قابلیت بومی‌سازی استراتژیک دارد. سردار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به گفتگوی وزیر دفاع با خبرنگاران در حاشیه اجلاس هیات دولت درباره پرندگان سوخو، گفت: ایران اسلامی […]








تسنیم:

سردار طلایی نیک خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های هوایی، موشکی، پهپادی، الکترونیک، راداری و رزم زمینی یکی از کشورهای صاحب فناوری است که قابلیت بومی‌سازی استراتژیک دارد.

سردار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به گفتگوی وزیر دفاع با خبرنگاران در حاشیه اجلاس هیات دولت درباره پرندگان سوخو، گفت: ایران اسلامی در حوزه دفاعی در زمینه تحقیقات، تولید و ساخت انواع تجهیزات و ادوات مورد نیاز کشور از توانمندی های بسیار بالایی برخوردار است و در بسیاری از زمینه ها به خودکفایی تجهیزات دفاعی دست یافته است.

سردار طلایی نیک ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در بخش های هوایی، موشکی، پهپادی، الکترونیک، راداری و رزم زمینی یکی از کشورهای پیشرفته فناوری است که دارای قابلیت بومی سازی استراتژیک است.

هشدار سردار رضایی به دشمنان و اشرار/ در مقابل شما خواهیم ایستاد

سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به اینکه الزامات دفاعی ابتدا از طریق امکانات داخلی تهیه می شود، افزود: در صورت نیاز به دستیابی به تسلیحات و تجهیزات، این اقدام با توجه به تمامی جوانب قانونی و شرایط حقوقی و بین المللی برنامه ریزی و پیگیری می شود که معمولاً زمان زیادی را می طلبد و در برخی موارد ارائه و گزارش تا زمان اعلام نتایج و هماهنگی امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه اراده ما این است که بر اساس منافع ملی و رعایت تعهدات و تفاهمات و در چارچوب اصول حقوقی و بین المللی با کشورها ارتباط برقرار کنیم، تصریح کرد: به فضل پروردگار متعال این روابط در راستای سیاست خارجی توام با درایت و مصلحت وزارت امور خارجه در سیزدهم میلادی دنبال می شود که تاکنون روابط بسیار خوبی با دولت مردمی و انقلابی خود برقرار کرده ایم. نتایج