افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

ترفندهایی برای انرژی دادن سریع به ظروف فولادی سوخته / کتری استیل

  • کد خبر : 246972
ترفندهایی برای انرژی دادن سریع به ظروف فولادی سوخته / کتری استیل

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- برای بسیاری از خانم های خانه دار مهم این است که خانه شان از تمیزی بدرخشد. بنابراین برنامه منظمی برای نظافت مکان های مختلف خانه دارند. یکی از مکان هایی که در هر خانه ای مهم است تمیز باشد آشپزخانه است. پولیش سینک، تمیز کردن […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- برای بسیاری از خانم های خانه دار مهم این است که خانه شان از تمیزی بدرخشد. بنابراین برنامه منظمی برای نظافت مکان های مختلف خانه دارند. یکی از مکان هایی که در هر خانه ای مهم است تمیز باشد آشپزخانه است. پولیش سینک، تمیز کردن یخچال، ضدعفونی کردن ماشین لباسشویی و رسوب زدایی از وسایلی مانند هود و مایکروفر از مهمترین کارهای آشپزخانه است.

در بسیاری از آشپزخانه ها ظروف استیل زیادی مانند قوری، قابلمه استیل، قاشق و چنگال استیل و… وجود دارد که پس از مدتی استفاده کدر شده و بد جلوه می کند. اما جای نگرانی نیست. با چند ترفند می توان آنها را تمیز و جلا داد. در این مقاله این ترفندها را به شما آموزش می دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

سرکه سفید؛ پولیش ورق های فولادی.

سرکه سفید یکی از بهترین مواد برای پولیش ظروف استیل است. یک پارچه میکروفیبر تمیز را به سرکه سفید آغشته کنید و آن را روی سطوح فولادی پاک کنید. حدود 10 دقیقه صبر کنید تا سرکه روی ظروف یا سطوح استیل اثر کند و لکه ها را از بین ببرد سپس آن را بشویید.

ضد زنگ 6

جوش شیرین یک لایه بردار قوی است.

ماده شگفت‌انگیز بعدی که می‌تواند ظروف و سطوح فولادی را تمیز و درخشان کند، جوش شیرین است. جوش شیرین خاصیت سایشی و سفید کنندگی قوی دارد و می توانید از آن برای پاک کردن رسوب ظروف و سطوح فولادی استفاده کنید.

با مقداری جوش شیرین و آب خمیر ریز درست کنید و روی صفحات فولادی پخش کنید. بگذارید حدود 15 دقیقه بماند و سپس آن را با یک پارچه زبر پاک کنید. وقتی همه کثیفی ها تمیز شدند، ظروف یا سطوح را بشویید.

ضد زنگ 5

ظروف استیل لهستانی با روزنامه.

اگر ظروف یا سطوح استیل شما کدر هستند، می توانید از روزنامه خشک مچاله شده برای براق کردن آنها استفاده کنید. روزنامه را مچاله کنید و محکم روی قابلمه ها یا کتری های فولادی خود بکشید. خواهید دید که براق و تمیز هستند. سپس آنها را بشویید و خشک کنید.

روغن زیتون؛ پولیش ورق های فولادی.

اگر ظروف یا سطوح فولادی خانه شما اثری از سوختگی و رسوبات سرسخت ندارند، می توانید آنها را با روغن زیتون جلا دهید. ابتدا ظروف استیل را با مایع ظرفشویی بشویید و خشک کنید، سپس با یک حوله تمیز و خشک آغشته به روغن زیتون پاک کنید. بعد از براق شدن آن را با یک پارچه تمیز و خشک پاک کنید تا شفاف و تمیز شود.

ضد زنگ 8

ظروف استیل ضد زنگ پولیش با خمیر دندان.

شاید عجیب به نظر برسد، اما یکی دیگر از مواد پولیش خمیر دندان است! جالب است بدانید اگر این ظروف یا سطوح استیل شما دارای خط و خش است می توانید با خمیر دندان آن ها را پاک کنید.

مقداری خمیردندان حاوی سیلیس را روی ظروف استیل خود بمالید و بعد از چند دقیقه آنها را با یک حوله خشک پاک کنید و سپس آبکشی کنید.

ضد زنگ 2



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=246972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.