افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

رژیم صهیونیستی در جنگ غزه دچار شکست تاکتیکی و رهبری شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 148640
رژیم صهیونیستی در جنگ غزه دچار شکست تاکتیکی و رهبری شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر سردار علی فدوی حسن مختارزاده، مدافع امنیت، بعد از ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت شهادت دانش آموزان بسیجی که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی، نظام سلطه و جهان استکبار در مقابل نظام اسلامی است. آنها برخاستند. جانشین فرمانده […]

به گزارش خبرنگار مهر سردار علی فدوی حسن مختارزاده، مدافع امنیت، بعد از ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت شهادت دانش آموزان بسیجی که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی، نظام سلطه و جهان استکبار در مقابل نظام اسلامی است. آنها برخاستند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: از آنجایی که انقلاب اسلامی به رهبری یکی از بهترین اولیای الهی به پیروزی رسید و از سوی دیگر وعده الهی که پیروزی جبهه حق علیه باطل را نوید می دهد، بر این اساس نقشه های دشمنان علیه ملت ایران راه به جایی نبرد.

سردار فدوی وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی 45 سال از عمر خود را با عظمت و شکوه سپری کرده است، افزود: در این سال ها دشمنان تمام توان خود را به ویژه در فضای مجازی به میدان آوردند اما نتوانستند به پیروزی برسند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: ما باید همیشه مراقب باشیم که در حزب خدا باشیم و اگر در این جبهه و حزب باقی بمانیم به وظیفه خود عمل کرده ایم و ایمان به وعده های الهی ما را به پیروزی می رساند.

سردار فدوی وی با اشاره به اتفاقات سال گذشته کشورمان گفت: دشمنان جنگ همه جانبه ای را علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند و فکر می کردند با امکاناتی که دارند می توانند به اهداف خود برسند اما به یاری خداوند ناکام ماندند. و او یک بار دیگر آن را ثابت کرد: معلوم شد که جبهه حق پیروز شد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: بسیج و پاسداران در حوادث سال گذشته بسیار خوب عمل کردند و معتقد بودند که به خاطر عالم جاوید باید پا پیش گذاشت و از کشور و اسلام دفاع کرد.

سردار فدوی وی گفت: در آن دوران فتنه سال گذشته شهدای زیادی تقدیم دشمنان کردیم تا دشمنان به اهداف خود نرسند و بسیجیان و حراست با دست خالی با مزدوران و ضد انقلاب مقابله کردند.

وی تاکید کرد: شرط وفای به وعده نصرت الهی، انجام وظیفه است که در این صورت خداوند به ما نتایج خوبی خواهد داد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان به ویژه آمریکا در اغتشاشات سال گذشته شکست سنگینی را متحمل شدند و به اشتباه محاسباتی خود اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای امسال نیز برنامه داشتند، افزود: شهید مختارزاده و 70 نفر از مدافعان امنیت بسیج، سپاه و نیروی انتظامی به وظیفه خود عمل کردند و به مقابله با دشمنان پرداختند و نگذاشتند دشمنان دوباره فتنه کنند. .

سردار فدوی وی در جایی دیگر از سخنان خود با اشاره به اقدامات مقاومت یمن در حمایت از غزه گفت: امروز یمنی ها بسیار قدرتمند شده اند. هستند که اقداماتی را علیه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس انجام دهد.

وی ادامه داد: امروز پس از 9 سال جنگ با دشمنان، یمنی ها به ظرفیت دفاعی خوبی دست یافته اند. هستند که می تواند اهدافی را در فاصله بیش از 2000 کیلومتری با موشک مورد اصابت قرار دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروز شرایط منطقه یمن به گونه ای شده است که رژیم صهیونیستی به دلیل تلخی نیروهای مقاومت یمن جرات حضور در دریای سرخ را ندارد.

وی با اشاره به جنگ 69 روزه رژیم غاصب اسرائیل با مردم غزه گفت: امروز رژیم صهیونیستی با شکست رهبری و شکست تاکتیکی مواجه شده است و دستاورد آن کشتار کودکان و جنایت علیه بی دفاعان است. غزه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.