افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

روز پدر چه روزی است؟ روز پدر 1402 • تصویر از مجله ویدا

  • کد خبر : 182714
روز پدر چه روزی است؟  روز پدر 1402 • تصویر از مجله ویدا

روز پدر در ایران چه روزی است؟ روز پدر در ایران مصادف است با پنجشنبه 5 بهمن 1402 [ ١٣ رجب ١۴۴۵ ] است. روز جهانی پدر(روز پدر) نیز مصادف با شنبه 4 فوریه 2024 است. دلیل نامگذاری روز پدر چیست؟ ایرانیان و شیعیان میلاد حضرت علی علیه السلام. روز پدر و روز مرد را […]

روز پدر در ایران چه روزی است؟

روز پدر در ایران مصادف است با پنجشنبه 5 بهمن 1402 [ ١٣ رجب ١۴۴۵ ] است. روز جهانی پدر(روز پدر) نیز مصادف با شنبه 4 فوریه 2024 است.

دلیل نامگذاری روز پدر چیست؟

ایرانیان و شیعیان میلاد حضرت علی علیه السلام. روز پدر و روز مرد را نامگذاری کرده اند و این روز را جشن می گیرند.

پدر آخرین انسانیت و مردانگی است. پدر همه بهترین پدر دنیاست. به همین دلیل بسیاری از افراد دوست دارند نه تنها برای روز پدر بلکه برای مناسبت های مختلف بهترین هدیه را به پدر یا پدربزرگ خود بدهند. اما وقتی قبل از عید نوروز، شب یلدا یا حتی روز تولد پدرت به سراغش می روی و از او می پرسدی بابا دوست داری برایت چه هدیه ای بخرم؟ معمولاً این پاسخ را می شنوید: “بابا، من به چیزی نیاز ندارم. پولت را پس انداز کن.” با این حال، اگر شما هم می‌خواهید برای پدرتان هدیه بخرید و احتمالاً این پاسخ را خواهید شنید، ما در مجله اسمارتک نیوز با نوشتن این پست به فکر شما هستیم.

کیک روز پدر

اگر اهل آشپزی هستید می توانید یک کیک متفاوت برای روز پدر مانند کیک سیبیل درست کنید، می توانید دستور تهیه این کیک را در لینک زیر دنبال کنید.

تزیین کیک روز پدر.

اگر هیچ ایده ای برای تزیین کیک روز پدر ندارید، می توانید چند نمونه از تزیین کیک برای روز مرد را در اینجا بیابید.

برای روز پدر هدیه بخر

در این پست ها می توانید برای خرید هدیه روز پدر ایده بگیرید

تزیین هدیه روز پدر.

احتمالاً هدیه ای را که می خواستید خریده اید و به دنبال بسته بندی و تزئینات روز پدر هستید. خوب، این لینک ها می توانند به شما کمک کنند:

روز پدر و روز مرد مبارک:

ممکن است به دلایل مختلف نتوانید در روز پدر و روز مرد در کنار پدر و همسر خود باشید، پس ارسال پیام تبریک روز پدر و تبریک روز مرد را فراموش نکنید:

تبریک خنده دار برای روز پدر.

برخی از افراد، مانند من، بیشتر دوست هستند تا رابطه پدر و دختری و دوست دارند با هم بنشینند، پس این چند شوخی خنده دار را از دست ندهید.

عکس پروفایل روز پدر.

برخی از افراد نیز دوست دارند روز پدر را از طریق شبکه های اجتماعی جشن بگیرند و با تغییر عکس پروفایل و استوری روز پدر و روز مرد به پدران و دوستان خود تبریک بگویند. کارت تبریک روز پدر و کارتون را جمع آوری کرده ایم که می توانید در پست های زیر مشاهده کنید.

امیدواریم این پست برای شما مفید بوده باشد، اگر پیشنهاد یا نظری برای تکمیل این صفحه دارید، از طریق قسمت نظرات در انتهای همین صفحه با ما در میان بگذارید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.