افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

ربیعی: محورهای هجومی استقلال را می شناختیم و عقب نشینی نکردیم

  • کد خبر : 136663
ربیعی: محورهای هجومی استقلال را می شناختیم و عقب نشینی نکردیم

محمد ربیعی پس از پایان دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال گفت: به استقلالی ها و بازیکنان ذوب آهن خسته نباشید می گویم. بازیکنان بازی سختی انجام دادند. من از هیئت داوران تشکر می کنم. آنها در 90 دقیقه بازی را خیلی خوب کنترل کردند. داور نزدیک به صحنه بود و کاملا قضاوت کرد. […]

محمد ربیعی پس از پایان دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال گفت: به استقلالی ها و بازیکنان ذوب آهن خسته نباشید می گویم. بازیکنان بازی سختی انجام دادند. من از هیئت داوران تشکر می کنم. آنها در 90 دقیقه بازی را خیلی خوب کنترل کردند. داور نزدیک به صحنه بود و کاملا قضاوت کرد.

وی افزود: با توجه به شناختی که دو تیم از یکدیگر داشتند، می دانستم که استقلال تیم باکیفیتی است و مولفه های خوبی دارد. محورهای هجومی این تیم را می شناختیم. آنها جزو تیم هایی هستند که کمترین فرصت را به رقیب می دهند. آنها با توجه به 5 بازی اخیر خود در پرتاب های آزاد بسیار خطرناک هستند. جلوی زمین آنها مهاجمان بلند قامتی دارند. ما هم برنامه های خودمان را داشتیم. 2 تیم بازی کردند.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: از تیمم تشکر می کنم که در 90 دقیقه عقب نشینی نکردیم. سعی می کنیم در میانه زمین خیلی فشرده بازی کنیم. می دانستیم که در مقابل استقلال باید محتاطانه عمل کنیم. گاهی اوقات آزادانه و راحت توپ را از دست می دادیم. در غیر این صورت ممکن است در موج دوم و سوم خطرناک باشیم. بعد از خوردن گل مجبور شدیم آرایشمان را عوض کنیم. ما 3 را همزمان تغییر می دهیم. بلافاصله شماره گیری می کنیم.

و افزود: می توانستیم گل دوم را از روی کرنر لطیفی بزنیم اما نشد. بازی خوب و تاکتیکی بود. در نهایت هر دو تیم توانستند در صدر جدول باقی بمانند. انتظار ذوب آهن را دوست ندارم. چون هدف باشگاه واقعا این نبود بلکه سعی کردم در بچه ها اعتماد به نفس ایجاد کنم تا برای آینده و رویاهای بزرگشان بجنگند. خیلی خوب بود که بتوانیم با فعل خواستن به بازی برگردیم. حتی توانستیم تیم قدرتمند استقلال را شکست دهیم.

ربیعی گفت: از هواداران تشکر می کنم. خوشحالم که توانستیم تا حدودی هماهنگی و آشتی را در جامعه هواداران ذوب آهن ببینیم. اما آنها نعمت ما هستند و من واقعاً به آنها علاقه مند هستم. امیدوارم در مسابقات بعدی این شور و شوق وجود داشته باشد تا بتوانیم حال خوب را با یکدیگر تقسیم کنیم.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=136663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.