افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 29 April , 2024
1

خیلی زود عاشق این غذا خواهید شد!

  • کد خبر : 229325
خیلی زود عاشق این غذا خواهید شد!

۱۴۰۴۹۲۰ 22 مارس 1402 – 09:18 طعم این غذای متفاوت برای بسیاری از افراد خوشایند و لذت بخش است. یکبار امتحان کنید مدهالند: “همیشه دل و قلوه گوسفند خوردی، این بار امتحان کن!” خوردن کله پاچه گوسفند و گاو برای بسیاری از مردم بسیار محبوب است. کباب کردنشان روی آتش لذت بخش است، بوی آن […]






۱۴۰۴۹۲۰


22 مارس 1402 – 09:18

طعم این غذای متفاوت برای بسیاری از افراد خوشایند و لذت بخش است. یکبار امتحان کنید


مدهالند: “همیشه دل و قلوه گوسفند خوردی، این بار امتحان کن!” خوردن کله پاچه گوسفند و گاو برای بسیاری از مردم بسیار محبوب است. کباب کردنشان روی آتش لذت بخش است، بوی آن بلند شود، از سیخ بردارید و با نان لواش لقمه بگیرید و کمی آبلیمو روی آنها بپاشید. البته خیلی ها هم این غذای خوشمزه و جذاب ما را دوست ندارند! به هر حال، به تعداد آدم های روی زمین، طعم های غذایی متفاوتی وجود دارد. به همین مناسبت برای شما یک غذای لذیذ با قلب گاو و قلوه ای داریم که کبابی نمی شود! غذاست! مطمئناً مورد علاقه شما خواهد بود و غذایی بسیار مفید و مقوی محسوب می شود. پس با راهنمایی خود همراه باشید تا این غذای آسان و بی دردسر را بیاموزید و در اسرع وقت آن را برای خود و سایر اعضای خانواده بپزید.

عناصر:

قلب و قلوه گاو

کافی

پیاز متوسط ​​خلال شده

2 عدد

گوجه های خرد شده

2 تا 3 عدد

جعفری خرد شده

50 گرم

فلفل دلمه ای

یک عدد

نمک و زردچوبه

کافی

فلفل سیاه و دارچین

کافی

طرز تهیه:

دل شیرین را بشور و خیلی خوب انجام بده! اجازه دهید آب تخلیه شود و سپس آنها را به صورت نوارهای نازک برش دهید. البته در صورت تمایل می توانید آسیاب هم کنید. این قسمت به شما و سلیقه شما بستگی دارد!

فلفل دلمه ای را بشویید و به همان شکلی که هسته و قسمت های آن را برش داده اید برش دهید. نوارها یا برش ها، جواهرات یا مکعب ها، دست شماست! اگر فلفل دلمه ای دوست ندارید آن را بردارید. مشکلی پیش نخواهد آمد!

پیازها را بشویید و پوست بگیرید. گوجه فرنگی ها را خوب بشویید و تمیز کنید. نحوه برش پیاز و گوجه به شما بستگی دارد! آنها را به صورت نوار یا برش برش دهید یا به قطعات کوچک برش دهید. در هر صورت، این همان غذایی است که قرار است بخورید، بنابراین ظاهر آن نیز باید به نفع شما باشد!

جعفری را بعد از شستن ریز خرد کنید. عطر این غذا از جعفری می آید.

یک ماهیتابه را با روغن پر کنید و پیازها را سرخ کنید تا شروع شود. بعد از اینکه رنگ پیازها تغییر کرد و بافت آن روشن شد، قلب های عزیز و عزیز را اضافه کرده و همراه با پیاز تفت دهید. وقتی همه قسمت های آن را سرخ کردید، کمی زردچوبه، فلفل سیاه و پودر دارچین روی آن ها بپاشید. رایحه دارچین در کنار بوی خاص دل و دل، فضایی دلنشین ایجاد می کند. فلفل دلمه ای را به مواد اضافه کنید و چند دقیقه تفت دهید.

گوجه فرنگی مرحله بعدی است. آنها را به این غذای بی نظیر اضافه کنید. بگذارید خوب سرخ شوند و آب آن تبخیر شود. این قسمت مهم است زیرا برای داشتن یک غذای لذیذ با بافتی صاف و یکدست باید از گوجه فرنگی استفاده کنید. از رب گوجه فرنگی استفاده نکنید! حالا نمک را اندازه کنید و در صورت تمایل کمی رب پرتقال را به همراه جعفری خرد شده داخل ظرف بریزید. بعد از اضافه كردن جعفري كار خاصي نخواهيد كرد و اگر اين غذا مدت بيشتري در گاز بماند آب آن كاملا مي گيرد و خشك مي ماند. بعد از پخت و تست بافت قلب ظرف را از روی گاز بردارید و وقتی کمی خنک شد روی ظرفی گذاشته و به دلخواه به همراه چوب دارچین مورد علاقه خود روی میز غذاخوری ببرید. بیا دیگه




برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.

بهترین برنامه

را نصب کنید






درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از منزل با موبایل

در یک وبینار آموزشی رایگان نحوه کسب درآمد ماهیانه 5 تا 20 میلیون از خانه با یک تلفن همراه ساده را بیاموزید.

همراه با تضمین و تضمین کیفیت.

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب.

ایمپلنت با ضمانت 15 ساله، 8.8 میلیون توکن




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=229325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.