افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 29 April , 2024
9

خرید دیسک و صفحه خودرو | فروشگاه آنلاین پژمان پارت

  • کد خبر : 18420
خرید دیسک و صفحه خودرو | فروشگاه آنلاین پژمان پارت
برای خرید انواع قطعات خودرو از جمله دیسک و صفحه کلاچ ماشین می توانید به فروشگاه لوازم یدکی پژمان پارت مراجعه کنید.

دیسک و صفحه یکی از اساسی ترین قطعات مصرفی مدل های دنده ای محسوب می شود. دیسک و صفحه در مدل های مختلف فرق دارد و در هنگام خرید دیسک و صفحه باید توجه داشت که قطعه درست و مناسب خودرو خود را خریداری نمایید. در ادامه بیشتر با این قطعه آشنا می شوید و تا هنگام خرید این قطعه اطلاعات کافی از آن به دست آورده و محصول مناسب خودرو خود را تهیه نمایید.

دیسک و صفحه قسمتی از سیستم انتقال قدرت این خودرو در نسخه های دنده دستی می باشد. این قطعه وظیفه جدا کردن فلایویل از گیربکس را داشته تا امکان تعویض دنده را ایجاد کنید. همانگونه که بیان شد دیسک و صفحه یک قطعه مصرفی است که هر 40 تا 60 هزار کیلومتر نیاز به تعویض دارد. البته باید گفت عمر مفید دیسک و صفحه به عواملی مثل نحوه رانندگی و کیفیت قطعه بستگی دارد که آن را نیازمند به تعویض این قطعه می کند. زمان تعویض دیسک و صفحه را می توان از علائم خرابی آن تشخیص داد در ادامه به برخی از نشانه هایی که با ایجاد آن ها به فکر تعویض دیسک و صفحه ی خود می افتید اشاره می کنیم:

  • گاز اضافی خوردن ماشین
  • افت محسوس شتاب
  • سخت و سفت جا خوردن دنده
  • صدای دستگاه برقی آب هویج گیری هنگام عوض کردن دنده از گیربکس
  • تنبلتر شدن حرکت خودرو و کم آوردن هنگام حرکت

خرید دیسک و صفحه ۲۰۶

از آنجا که خودروی پژو 206 دارای مدل های مختلفی می باشد و از سوی دیگر در سال های مختلف قطعات متفاوتی روی مدل های صفر 206 نصب شده اند، هنگام خرید دیسک و صفحه ۲۰۶ لازم است تا با دقت قطعه درست و مناسب را انتخاب نمایید. در زمان خرید دیسک و صفحه ۲۰۶ اولین مورد مهم تیپ خودرو شما است، این خودرو در تیپ های مختلف دیسک و صفحه متفاوتی دارد و در هر تیپ هم باتوجه به سال تولید قطعه مناسب خود را دارد بهتر است به موارد زیر دقت نمایید:

برای خرید دیسک و صفحه ۲۰۶ تیپ دو در مدل های ساخت قبل از سال 1388 از دیسک و صفحه تیپ 2 ای و مدل های بعد از سال 1388 دیسک و صفحه تیپ 5 ای استفاده می شود.

خوردو پژو ۲۰۶ های تیپ 3 که تا سال 88 تولید شده اند، باید برای آن دیسک و صفحه تیپ 2 ای را خریداری نمایید. البته امکان دارد در این مدل ها از دیسک و صفحه تیپ 5 هم استفاده کنند باید حتما قبل از خرید دیسک و صفحه ۲۰۶ تیپ 3 از قطعه مناسب خودرو خود آگاه شویید.

خودرو پژو ۲۰۶ تیپ پنج تا سال 1393 تولید شده اند، این خودرو ها حتما باید از همان دیسک و صفحه ۲۰۶ مخصوص تیپ 5 خرید کنند ولی خودرو های 206 تیپ پنج سال های بعد از سال 1393 از دیسک و صفحه رانایی استفاده می نمایند که فرق آن ها در بلبرینگشان است. باید گفت که ممکن است در بعضی ۲۰۶ های تیپ 5 از دیسک و صفحه قدیمی هم استفاده کنند ولی خیلی کم شاهد این موارد هستیم. از همین رو بهتر است قبل از سفارش از قطعه درست مناسب خودرو خود اطمینان حاصل فرمایید.

نکته ی بعدی که در زمان خرید دیسک و صفحه ۲۰۶ باید به آن توجه کرد این است که این قطعه به صورت معمول کیت کلاچ فروخته و تعویض می شود، هر چند که شما می توانید قطعات را به صورت جدا هم خریداری نمایید اما برند های باکیفیت این قطعه را به صورت کیت کلاچ عرضه می شوند. کیت کامل کلاچ خودرو ۲۰۶ شامل دیسک صفحه کلاچ و بلبرینگ کلاچ است و در زمان تعویض این قطعات لازم است آن ها را با قطعات نو جایگزین کنید تا خودرو عملکرد بهتری داشته باشد.

نکته‌ی بعدی که در خرید دیسک و صفحه ۲۰۶ وجود دارد، برند های این قطعه می باشد. برند های موجود برای دیسک و صفحه ۲۰۶ شامل ایساکو، پژو،دینا پارت، عظام، دایکن، والئو، شایان و ساچ صنعت است. لازم به ذکر است که برند های ایساکو، پژو و والئو جزء برند های اصلی و اورجینال این قطعه به شمار می روند.

خرید دیسک و صفحه دنا

خرید دیسک و صفحه دنا

در ادامه به بررسی خرید دیسک و صفحه دنا با هدف سهولت شما برای انتخاب دیسک و صفحه دنا با برند مناسب طراحی شده می پردازیم. شما می توانید تمامی برند های مطرح دیسک و صفحه دنا در بازار فروش لوازم یدکی را مشاهده نمایید. همانگونه که مشخص است قیمت دیسک و صفحه دنا با برندهای گوناگون متفاوت می باشد و این بدین منظور است که این پلتفرم در کیفیت و مرغوبیت آن موثر خواهد بود. اما باید توجه نمود که الزاما گران ترین برند دیسک و صفحه دنا باکیفیت ترین آن نیست. برای مقایسه میزان مرغوبیت محصولات به شناخت کامل برند های تولیدکننده دیسک و صفحه نیاز هست. در صورتی که اطلاعات تخصصی در این زمینه نداشتید می توانید با با متخصصین پژمان پارت تماس گرفته و از مشاوره رایگان خرید دیسک و صفحه دنا بهره مند شویید. همکاران ما شما عزیزان را در راستای خرید مرغوب ترین قطعه باتوجه به بودجه مدنظرتان راهنمایی می نمایند.

همه دیسک و صفحه کلاچ های با کیفیت بالا برای خودروی دنا با موتور ملی هستند، دیسک و صفحه دنا و دنا پلاس در نسخه های توربو این خودرو هم در واقع یکی هستند زیرا از یک گیربکس استفاده می نمایند. باید افزود که تمامی محصولات دنا بصورت کیت کلاچ در اختیار قرار گرفته این یعنی که شما در زمان خرید دیسک و صفحه دنا و بلبرینگ کلاچ آن را به صورت یکجا خریداری کرده و نیازی به خرید بلبرینگ کلاچ به صورت جداگانه نمی باشد.

قطعات این صفحه از برندهای معروف و شناخته شده دیسک و صفحه برای دنا می باشند. در صورتی که شما در زمینه اصالت خرید دیسک و صفحه دنا آشناییت لازم را ندارید مجموعه پژمان پارت این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید با اطمینان کامل خرید دیسک و صفحه دنا خود را انجام دهید. تمامی محصولات این بخش ضمانت اصالت برند پژمان پارت را دارد. این ضمانت به نحوی می باشد که شما پس از سفارش قطعه می توانید درب منزل، دیسک و صفحه دنا خود را دریافت کرده و قطعه را به متخصص مورد نظر خود نشان دهید، در صورتی که اصالت برند این قطعه از سمت متخصص شما تایید نشد این شرایط فراهم آورده شده که بتوانید بدون پرداخت مبلغی اضافه قطعه را مرجوع و یا تعویض کنید.

نکات مهم در خرید دیسک و صفحه ال ۹۰

دیسک و صفحه ال ۹۰ یکی از قسمت های گیربکس این خودرومی باشد که وظیفه انتقال نیرو به چرخ ها و حرکت خودرو را بر عهده دارد. در حقیقت اگر این قطعه نباشد، موجب کار نکردن درست و جا نرفتن دنده ال نود می شود. با توجه به مصرفی بودن دیسک و صفحه شما باید پس از گذر مدتی و فرسوده شدن، آن را تعویض کنید. به همین دلیل برای آسانتر شدن کار شما ما قسمت خرید دیسک و صفحه ال ۹۰ را ایجاد کرده‌ ایم تا به راحتی انتخاب خود تان را انجام دهید. اگر قصد خرید این قطعه را دارید بهتر است یکسری نکات مهم را در نظر بگیرید در ادامه به آن می پردازیم.

نکته مهم در هنگام خرید دیسک و صفحه ال ۹۰ باید توجه کرد این است کلا این قطعه یک مدل معمولی دارد که برای بیشتر تیپ های ال نود مورد استفاده قرار می گیرد و یک مدل ال نود پلاس دارد که فقط مخصوص این خودرو می باشد. در زمان خرید دیسک و صفحه ال ۹۰ اصالت و کیفیت برند مسئله مهم و اساسی است که برای آگاهی از این موضوع حتما با مجموعه پژمان پارت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما اطلاعات کاملی در مورد کیفیت و اصالت برند در اختیارتان قرار دهند.

خرید دیسک و صفحه ال ۹۰

بهترین برند ها برای خرید دیسک و صفحه ال ۹۰

همان گونه که در جریان هستید خودروی ال ۹۰ تولید شرکت رنو می باشد و این شرکت قطعات اصلی و اورجینال خودرو ال ۹۰ را نیز تولید می کند. با توجه به این موضوع که خودرو ال ۹۰ در داخل کشور ایران هم تولید می شود، شرکت سایپا یدک و شرکت ایساکو هم قطعات این خودرو را تولید می کنند. با توجه به این توضیحات باید بدانید که برند اصلی و اورجینال دیسک و صفحه ال ۹۰ خود برند رنو است و این برند کیفیت بسیار بالاتری نسبت به دیگر برند ها دارد. همچنین، برند سایپا یدک، عظام، ایساکو و والئو ترک هم برند های در درجه بعدی برای خرید دیسک و صفحه ال ۹۰ می باشند که کیفیت ساخت خوبی دارند و نکته مهم تر اینکه قیمت بسیار پایین تری هم نسبت به برند اصلی رنو را دارا می باشند. همانگونه که قبل تر گفتیم هنگام خرید دیسک و صفحه ال ۹۰ باید به برند و اصالت کالا دقت کافی را داشته باشدید. به همین منظور وقتی که قصد خرید دیسک و صفحه ال ۹۰ را دارید می توانید با فروشگاه پژمان پارت تماس بگیرید و سوالات خود را از کارشناسان فنی ما بپرسید.

بررسی قیمت دیسک و صفحه ال ۹۰

خودروی ال ۹۰ استهلاک کمتری از دیگر خودرو ها دارد و قطعات این خودرو هم کمتر احتیاج به تعویض پیدا می کنند، و همین موضوع کیفیت بالای قطعات موجب بالا رفتن قیمت لوازم یدکی خودرو ال ۹۰ شده است. به صورت کلی برای خرید دیسک و صفحه ال ۹۰ باید هزینه بیشتری از دیگر خودرو های داخلی پرداخت کنید با توجه به اینکه نوع برندی که برای خرید انتخاب می کنید هم بسیار روی قیمت قطعات تاثیر می گذارد. قاعدتا برند های اورجینال و اصلی قیمت بیشتری نسبت به برند های متفرقه دارند و همین به دلیل کیفیت بالا تر برند اورجینال و اصلی می باشد. شما در صفحه محصول دیسک و صفحه ال ۹۰ می توانید قیمت این قطعه در برند های مختلف را ببینید و یا با فروشگاه پژمان پارت تماس بگیرید و از کارشناسان ما در مورد قیمت دیسک و صفحه ال ۹۰ بپرسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.