افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 29 April , 2024
1

حشمتیان: وعده رئیس جمهور برای تغییر خانه حزب/ همایش «انتخابات و احزاب» 30 دی برگزار می شود.

  • کد خبر : 168751
حشمتیان: وعده رئیس جمهور برای تغییر خانه حزب/ همایش «انتخابات و احزاب» 30 دی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار احزاب خبرگزاری تسنیمقدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران ظهر امروز در نشست خبری که در خانه احزاب برگزار شد، درباره دیدار شب گذشته با رئیس جمهور گفت: درخواستی را به سران قوا برای دیدار با احزاب ارائه کردیم. ، تا چندی پیش که ریاست جمهوری برای اعلام اسامی احزاب تماس گرفت. وی […]

به گزارش خبرنگار احزاب خبرگزاری تسنیمقدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران ظهر امروز در نشست خبری که در خانه احزاب برگزار شد، درباره دیدار شب گذشته با رئیس جمهور گفت: درخواستی را به سران قوا برای دیدار با احزاب ارائه کردیم. ، تا چندی پیش که ریاست جمهوری برای اعلام اسامی احزاب تماس گرفت.

وی افزود: در ابتدا اسامی 140 حزب ملی و استانی را ارائه کردیم، اما چون تعداد آنها زیاد بود، نام 36 حزب را از شورای مرکزی اتاق احزاب به ریاست جمهوری دادیم و پس از سفر اعضای مجلس شورای اسلامی اتاق احزاب در چین، متوجه شدیم که این جلسه سازماندهی شده است.

حشمتیان با تشکر از حسن نیت رئیس جمهور در برگزاری این دیدار گفت: در این دیدار نیز قول دادند که فرصت مناسبی برای دیدار همه طرف ها با رئیس جمهور در نظر گرفته شود و این دیدار برای 50 نفر از فعالان سیاسی در نظر گرفته شده بود.

رئیس خانه احزاب با بیان اینکه احزاب مختلف در این جلسه صحبت کردند، گفت: از طرف اصلاح طلبان، آقایان انصاری و کواکبیان خواستار طرح یک فوریتی لایحه اصلاح قانون انتخابات و ثبت نام مجدد شدند، اما دوستان اصولگرا خلاف این را داشتند. نظر. حدود 20 نماینده احزاب و فعالان سیاسی شرکت کردند. من هم در این جلسه گفتم در دوره قبلی ریاستم بر خانه احزاب این ساختمان که ساختمان مناسبی نیست به ما داده شد و از کم توجهی به نهاد خانه احزاب گلایه کردم. اگر به احزاب توجه کنیم ضربه گیر نظام هستند و می توانند بین مردم و مسئولان ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: آقای رئیسی قول دادند ساختمانی در خور شأن خانه حزب در اختیار ما بگذارند و امیدواریم این وعده محقق شود. ما همچنین درخواست کردیم که طرفین در کنفرانس 21 ژانویه صحبت کنند که آنها گفتند در مورد آن تحقیق خواهند کرد.

حشمتیان خاطرنشان کرد: همایش فصلی اتاق احزاب 30 دی ماه با عنوان «احزاب و انتخابات» در وزارت کشور برگزار می شود و از هر حزب 10 نفر دعوت می شوند. از شورای نگهبان و وزارت امور خارجه نیز برای سخنرانی دعوت شد.

حشمتیان در پاسخ به این سوال که آیا احتمال گذراندن صلاحیت به او گفته شده است، گفت: هیات های نظارت با چند نفر که تایید صلاحیت نشده اند صحبت کرده اند. دیشب از پزشکان و پزشکان در مورد رتبه آنها سوال کردم و آنها به من گفتند که هنوز نتیجه قطعی به آنها نداده اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.