افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 29 April , 2024
1

تاریخ عرضه و طراحی Redmi Turbo 3 مشخص شد

  • کد خبر : 240505
تاریخ عرضه و طراحی Redmi Turbo 3 مشخص شد

در اوایل ماه جاری، کمپانی Redmi به طور غیرمنتظره و شگفت‌انگیزی سری جدیدی به نام Redmi Turbo ارائه کرد و در عین حال تایید کرد که اولین عضو این سری Redmi Turbo 3 (Redmi Turbo 3) نام خواهد داشت. حال این برند چینی علاوه بر تاریخ عرضه گوشی در چین، ظاهر خود را […]


در اوایل ماه جاری، کمپانی Redmi به طور غیرمنتظره و شگفت‌انگیزی سری جدیدی به نام Redmi Turbo ارائه کرد و در عین حال تایید کرد که اولین عضو این سری Redmi Turbo 3 (Redmi Turbo 3) نام خواهد داشت. حال این برند چینی علاوه بر تاریخ عرضه گوشی در چین، ظاهر خود را نیز رسما نشان داده است. با ما در DJ Roo همراه باشید.

افشای تاریخ عرضه و طراحی جذاب Redmi Turbo 3

طبق اعلام اکانت رسمی Redmi در Weibo، گوشی هوشمند جدید Redmi Turbo 3 در تاریخ 10 آوریل (22 آوریل) ساعت 19:00 به وقت محلی در چین رونمایی خواهد شد. تیزر منتشر شده، علاوه بر ارائه رسمی طراحی دستگاه، نشان می دهد که این گوشی در سه رنگ مختلف و با طراحی تخت و گوشه های کمی خمیده برای جابجایی راحت تر عرضه خواهد شد. در پشت دستگاه دو بریدگی برای سنسورهای دوربین به همراه یک حلقه LED تعبیه شده است و دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا نیز در سمت راست قرار گرفته اند.

مشخصات فنی قدرتمند در کنار طراحی زیبا.

علاوه بر طراحی جذاب، Redmi تایید کرده است که Redmi Turbo 3 از نسل سوم پردازنده جدید Snapdragon 8S بهره خواهد برد. این پردازنده نسخه نسبتا ضعیف تری از تراشه پرچمدار نسل سوم اسنپدراگون 8 است. Redmi ادعا می کند که این گوشی در تست AnTuTu امتیاز عملکردی بیش از 1.75 میلیون را به دست آورده است که آن را بالاتر از پرچمدار فعلی AnTuTu، OnePlus 3V قرار می دهد. این عملکرد کاملا با هدف سری توربو ردمی که عرضه گوشی های قدرتمند با قیمت مناسب است مطابقت دارد.

جزئیات بیشتر و اطلاعات شایعه شده

پیش از این، Redmi Turbo 3 با 16 گیگابایت رم و امتیازهای 1981 و 5526 در تست های تک هسته ای و چند هسته ای در وب سایت Geekbench دیده شده بود. علاوه بر این، گواهی 3C این دستگاه نشان می دهد که Redmi Turbo 3 به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی می کند.از دیگر ویژگی های شایعه شده این گوشی می توان به صفحه نمایش 1.5K OLED اشاره کرد.

Redmi Turbo 3

در حال حاضر جزئیات دقیق عرضه این سری جدید مشخص نیست، اما گفته می شود که Redmi Turbo 3 در بازارهای جهانی به Poco F6 تغییر نام داده و در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و اطلاعات دقیق تر در مورد این گوشی، باید منتظر بروزرسانی های بعدی از Redmi باشیم و به محض انتشار این اطلاعات، ما در اسمارتک نیوز آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. پس با ما همراه باشید




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.