افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

بهترین سرخ کن های بدون روغن موجود در بازار • مجله اسمارتک نیوز

  • کد خبر : 243701
بهترین سرخ کن های بدون روغن موجود در بازار • مجله اسمارتک نیوز

سرخ کن بدون روغن یا سرخ کن یکی از ابزارهای کاربردی برای پخت غذا می باشد. با کمک سرخ کن بدون روغن می توانید مقدار زیادی غذا را با کمترین مقدار روغن و با استفاده از جریان هوای گرم سرخ کنید. این کار هم از نظر اقتصادی و هم از نظر سلامت رژیم غذایی برای […]

سرخ کن بدون روغن یا سرخ کن یکی از ابزارهای کاربردی برای پخت غذا می باشد. با کمک سرخ کن بدون روغن می توانید مقدار زیادی غذا را با کمترین مقدار روغن و با استفاده از جریان هوای گرم سرخ کنید. این کار هم از نظر اقتصادی و هم از نظر سلامت رژیم غذایی برای شما مفید خواهد بود. قیمت سرخ کن بستگی به عواملی مانند ظرفیت، امکانات و برند سازنده آن دارد. مثلا یکی سرخ کن گوسونیک 5 لیتر با مشخصات اولیه کمتر از 5 میلیون تومبا ولی یک سرخ کن فیلیپس 8 لیتری پیشرفته بیش از 25 میلیون تن قیمت دارد. بنابراین لازم است در هنگام خرید سرخ کن بدون روغن اطلاعات کافی در مورد انواع سرخ کن های بدون روغن و ویژگی های آنها داشته باشید.

ظرفیت سرخ کن

یکی از عواملی که بر قیمت سرخ کن بدون روغن تاثیر می گذارد ظرفیت آن است. سرخ کن های بدون روغن معمولا بین 4 تا 10 لیتر ظرفیت دارند. مدل هایی که بیش از این ظرفیت دارند از نظر طراحی شبیه به آون توستر هستند و دو در یک به حساب می آیند. اما جادارترین سرخ کن ها که طراحی مشترکی دارند حدود 10 لیتر گنجایش دارند. یک طراحی معمولی سرخ کن هوا، دستگاهی به اندازه پلوپز با دسته ای است که به بیرون می لغزد. در برخی از مدل ها می توانید دو دسته را مشاهده کنید که نشان دهنده دوقلو بودن دستگاه است. این امکان به شما کمک می کند تا دو وعده غذایی را همزمان تهیه کنید.

هنگام خرید سرخ کن بدون روغن، ظرفیت آن را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید تا بعداً مجبور به پرداخت هزینه اضافی نشوید یا با کمبود جا مواجه شوید.

ویژگی های انواع سرخ کن های بدون روغن

اولین ویژگی مشترک در همه سرخ کن های بدون روغن، امکان سرخ کردن غذا بدون نیاز به روغن یا با روغن بسیار کم است. البته سرخ کن ها فقط برای سرخ کردن مرغ و سیب زمینی نیستند. این دستگاه ها دارای برنامه های از پیش تعیین شده از جمله پخت کیک، برشته کردن، برشته کردن، گرم کردن، خشک کردن میوه ها و سبزیجات و غیره هستند. بنابراین سرخ کن ها تنها مخصوص سرخ کردن نیستند، بلکه قابلیت پخت، برشته کردن، خشک کردن و … را نیز دارند.

قدرت سرخ کردن بدون روغن

بهتر است در هنگام خرید کولر گازی به قدرت آن توجه کنید. هرچه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد، به قدرت بیشتری نیاز خواهد داشت. به عنوان مثال، قدرت 1500 وات ممکن است برای سرخ کن 4 لیتری مناسب باشد. اما قدرت سرخ کن 8 لیتری باید بیشتر از 2200 وات باشد. در غیر این صورت، سرعت پخت به طور محسوسی کاهش می یابد. بنابراین بهترین سرخ کن های بدون روغن موجود در بازار آنهایی هستند که یا قدرت بالایی دارند و یا تناسب کافی بین قدرت و ظرفیت آنها وجود دارد.

تعداد نمایش های آشپزی

هرچه برنامه های آشپزی از پیش تنظیم شده بیشتری داشته باشید، استفاده از دستگاه آسان تر خواهد بود. سرخ کن های سری 7000 فیلیپس که از بهترین سرخ کن های بدون روغن موجود در بازار هستند دارای 22 برنامه پخت هستند. علاوه بر این، برخی از انواع سرخ کن های هوشمند قابلیت اتصال بی سیم و دانلود برنامه پخت را دارند که فقط در مدل های هوشمند موجود است. طبیعی است که قیمت سرخ کن مجهز به وای فای بالاتر از مدل های ساده باشد.

پنجره شیشه ای

در بین انواع سرخ کن های بدون روغن، مدل هایی که دیواره بیرونی آن از شیشه نشکن ساخته شده است، امکان مشاهده فرآیند پخت را به شما می دهد. این عملکرد به شما کمک می کند فرآیند پخت و پز را کنترل کنید و در مناسب ترین زمان زمانی که برنامه پخت را تنظیم می کنید، آن را متوقف کنید.

پنل تنظیمات

اکثر کولرگازی ها مجهز به کلیدهای فیزیکی یا لمسی و کلید چرخشی برای اعمال تنظیمات مختلف هستند. نمایشگر روی سرخ کن های هوا معمولاً محدود به نمایشگر دیجیتالی برای نمایش زمان پخت است. با وجود این، مدل هایی نیز وجود دارند که به صفحه نمایش لمسی و رنگی مجهز هستند. قیمت سرخ کن با صفحه نمایش لمسی رنگی نسبت به مدل های دیگر بیشتر است.

سرخ کن فیلیپسسرخ کن فیلیپس

سایر امکانات

با سرخ کن بدون روغن می توانید سبزیجات را یخ زده، خشک کنید و حتی ماست درست کنید. اما احتمالاً این چیزی نیست که شما به دنبال آن هستید. سرخ کردن سیب زمینی و مرغ با کمترین مقدار روغن راحت است و امیدواریم دستگاه به خوبی از پس آنها برآید. به همین دلیل، احتمالا برای هر کاربری که قصد خرید سرخ کن بدون روغن را دارد، قدرت و سرعت پخت بیش از سایر ویژگی های سرخ کن اهمیت دارد.

برند سرخ کن بدون روغن

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت سرخ کن، برند آن است. فیلیپس یک برند معروف هلندی است که این آزمون را پس داده است. اگرچه سرخ کن فیلیپس ساخت هلند نیست و احتمالاً ساخت چین است. اما سرخ کن های این برند کیفیت عالی و قیمت بالایی دارند. از طرفی سرخ کن گوسونیک به عنوان یک برند ترکیه ای، با وجود امکانات فراوان، قیمت پایین تری نسبت به سرخ کن فیلیپس دارد.

باید به این نکته توجه کنید که ارزان بودن برندهای کمتر شناخته شده لزوماً به معنای بی کیفیت بودن آنها نیست. بهتر است با توجه به برند به دنبال تاسیساتی که در نظر داریم در مدل های مختلف بگردیم. خرید سرخ کن بادی باکیفیت از برندهای معروف و فاقد ویژگی های مورد علاقه شما رضایت چندانی را به همراه نخواهد داشت. به عنوان مثال، بیشتر سرخ کن های فیلیپس دیواره ای شیشه ای برای کنترل فرآیند پخت ندارند. در این میان سرخ کن های میان رده Gosonic این ویژگی را دارند.

با این حال اگر به برند اهمیت زیادی می دهید، برندهای فیلیپس، تفال، دلونگی و شیائومی را می توان برندهای قابل اعتمادی در بازار تهویه مطبوع دانست.

با کمک زومیت سرخ کن بدون روغن بخرید

وقتی به دنبال خرید سرخ کن بدون روغن هستید، داشتن لیست قیمت سرخ کن بدون روغن کمک زیادی به شما می کند. با مراجعه به این لیست و در نظر گرفتن بودجه و نیاز خود می توانید بهترین سرخ کن بدون روغن را برای خود انتخاب کنید. زومیت در قسمت محصولات خود این لیست قیمت را در اختیار شما قرار می دهد. لیست قیمت زومیت شامل آخرین قیمت انواع سرخ کن در فروشگاه های اینترنتی می باشد. هر سرخ کن زومیت دارای یک صفحه اختصاصی حاوی مشخصات فنی و تصاویر است که نمودار تحول قیمت محصول نیز روی آن ترسیم شده است.

از قسمت فیلترها می توانید محدوده بودجه خود را برای خرید سرخ کن مشخص کنید تا لیست بر اساس آن تشکیل شود و فقط مدل هایی که متناسب با بودجه شما هستند ظاهر شوند. امکان انتخاب برند و موارد دیگر به عنوان فیلتر وجود دارد.

در نهایت وقتی گزینه مورد نظر را پیدا کردید، به سادگی روی آن کلیک کنید تا وارد صفحه محصول شوید. در آنجا علاوه بر مشخصات فنی، می توانید نظرات سایر کاربران را در مورد سرخ کن مورد نظر خود نیز مطالعه کنید. در نهایت، اگر تصمیم به خرید آنلاین سرخ کن بدون روغن دارید، کافی است به برگه فروشندگان و قیمت ها مراجعه کنید تا خرید خود را از طریق یکی از فروشگاه های آنلاین ارائه دهنده محصول مورد نظر خود تکمیل کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=243701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.