افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 29 April , 2024
0

این غذای خوشمزه گیلانی را به سرعت آماده کنید!

  • کد خبر : 228549
این غذای خوشمزه گیلانی را به سرعت آماده کنید!

۱۴۰۴۶۴۷ 21 مارس 1402 – 13:58 بهش میگن سسه ولی یه غذاست! سریع و خشن!” سس پیله یک غذای گیلکی خوشمزه است که با سرعت نور درست می شود! هر چه می خواهید در یخچال را باز کنید و تمام مواد لازم برای تهیه آن را خواهید داشت! اسمارتک نیوز: بهش میگن سسه ولی یه […]





۱۴۰۴۶۴۷


21 مارس 1402 – 13:58

بهش میگن سسه ولی یه غذاست! سریع و خشن!” سس پیله یک غذای گیلکی خوشمزه است که با سرعت نور درست می شود! هر چه می خواهید در یخچال را باز کنید و تمام مواد لازم برای تهیه آن را خواهید داشت!


اسمارتک نیوز: بهش میگن سسه ولی یه غذاست! سریع و خشن!” سس پیله یک غذای گیلکی خوشمزه است که با سرعت نور درست می شود! هر چه می خواهید در یخچال را باز کنید و تمام مواد لازم برای تهیه آن را خواهید داشت!

پس کمربندهای ایمنی خود را ببندید و طعم جدیدی را امتحان کنید، بیایید در بهشت ​​طعم پرواز کنیم! منظور از «پیله» همان لوبیا تازه یا لوبیا چیتی است! به مواد لازم توجه کنید.

سس پیله ممکن است یک پیش غذا به نظر برسد، اما می توانید آن را به عنوان یک غذای سبک نیز میل کنید! مهم این است که آن را آماده کنید! این اولین قدمی است که برداشتن آن سخت است، خوردن آن با لذتی که به شما می دهد بسیار آسان است!

عناصر:











غلاف لوبیا یا لوبیا چیتی

کافی

کره

50 گرم

رب گوجه فرنگی

یک قاشق غذا خوری

شوید خشک

1 تا 2 قاشق غذاخوری

نمک و فلفل سیاه

کافی

زردچوبه

کافی

سیب زمینی سرخ کرده

به مقدار مورد نظر

نعنا و ریحان تازه برای تزئین

کافی

طرز تهیه:

غلاف های باقالی تازه (مثل نخود فرنگی!) را تمیز کرده، بشویید و به سیخ بکشید و در قابلمه ای بریزید و پر از آب کنید. حرارت گاز را کم کنید و با در بسته بگذارید بپزد.

تا زمانی که حبوبات در شرف پختن هستند، بیکار ننشینید. سیب زمینی ها را بشویید و پوست بگیرید و به صورت ورقه های نازک، ورقه های بزرگ یا نگینی برش دهید. آنها را دوباره بشویید و آبکشی کنید و بگذارید خشک شوند.

روغن سرخ کردنی را در ماهیتابه بریزید و سیب زمینی ها را سرخ کنید. پس از اتمام این مرحله، آنها را از ماهیتابه خارج کنید تا روغن کمتری جذب شود.

این غذای خوشمزه گیلانی را به سرعت آماده کنید!

در تابه ای دیگر سس این غذا را درست می کنید. باز هم به مقداری روغن نیاز دارید، مقداری کره به آن اضافه کنید و آن را گرم کنید. رب گوجه فرنگی را به مخلوط روغن و کره اضافه کنید و تفت دهید تا رنگ رب تغییر کند و بوی خامی آن از بین برود. شوید خشک را به رب اضافه کنید و کمی تفت دهید. عطر شوید فضا را پر کرده است، اینطور نیست؟ آآآ در صورت تمایل و دسترسی می توانید به جای شوید خشک شده از شوید تازه استفاده کنید.

حالا نوبت لوبیا پخته است. آنها را در این سس بریزید و با هم مخلوط کنید و بگذارید 5 دقیقه سرخ شوند!

غذای شما آماده است! می تونی باور کنی؟! سیب زمینی های سرخ شده را در ظرف سرو بچینید و سس کوکوی آماده شده را وسط آن بریزید و به دلخواه تزئین کنید. اگر خیلی گرسنه هستید، نگران دکوراسیون نباشید. سیب زمینی ها را با سس مخلوط کرده و میل کنید. از این غذای ناب گیلانی لذت ببرید.

نکته: می توانید به جای لوبیا از لوبیا سبز استفاده کنید!


برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.

بهترین برنامه

را نصب کنید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=228549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.