افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 29 April , 2024
9

اگر فنی کار هستید با تعمیرات جرثقیل های سقفی به در امد ماهیانه 50 میلیون برسید

  • کد خبر : 21732
اگر فنی کار هستید با تعمیرات جرثقیل های سقفی به در امد ماهیانه 50 میلیون برسید
با تعمیرات جرثقیل سقفی به درامد ماهیانه 50 میلیون برسید

اگر فنی کار هستید با تعمیرات جرثقیل های سقفی به در امد ماهیانه 50 میلیون برسید !!!

جرثقیل های سقفی یکی از ماشین های پرکاربرد در صنایع هستن که دارای تنوع مختلفی با توجه به نیاز صنایع هستند . این جرثقیل ها به دسته بندی تک پل ، دو پل ، دروازه ای ، بازویی، مرکب و تقسیم می شوند . وینچ جرثقیل سقفی دارای تناژ و عملکرد و سرعت ، و ارتفاع های خاصی هستن که کارفرما با توجه به نیاز و طراحی باید این وینچ ها را انتخاب کند.

وینچ این دستگاها دارای قطعات مصرفی از جمله کمربند جرثقیل سقفی یا روپ گاید rope guide مگنت لنت ترمز جرثقیل سقفی و ….می باشد که بعد از مدتی بر اثر ارتعاشات وارده به دلیل استفاده نادرست میکند .

کمربند جرثقیل سقفی

از مهمترین و پر بازده ترین قطعات جرثقیل سقفی کمربند های جرثقیل سقفی میباشد که برای هدایت و نظم دادن نشست سیم بکسل بر بروی درام جرثقیل سقفی استفاده می شود استفاده نادرست از بالابر سقفی باعث شکستن آن می شود پس در حین شکسته شدن به دلیل کارایی بالا این قطعه باید تعویض گردد.

درام جرثقیل سقفی

درام به قطعه ای استواه ای شکل گفته می شود که سیم بکسل بر روی ان میپیچد و تحمل بار سیم بکسل را دارد از مهمترین اجزای بالابر های صنعتی درام می باشد که اگر بدرستی طراحی نشود باعث شکستن و ممکن است باعث رهایی بار از ازتفاع و اتفاقات ناگوار شود.

لنت ترمز جرثقیل سقفی

لنت های ترمز جرثقیل سقفی در دو حالت مکانیکی و مگنتی کار میکند که ب این صورت می باشد که مکانیکی با حرکت لنت به جلو با کاسه درگیر شده و و عمل ترمز گیری انجام می شود ولی در حالت مگنتی با مگنت کردن سیم پیچ و ازاد و قفل شدن لنت درگیری ایجاد می شود . در صورتی ضعیف شدن لنت باعث ازاد شدن بار که در اصطلاح شل شدن بار می گویند ایجاد میگردد و عملکرد جرثقیل سقفی ضعیف میشود.

ریموت کنترل جرثقیل سقفی

وظیفه هدایت جرثقیل سقفی بر عهده کلید های فرمان می باشد این کلید ها به دو صورت پندانت( باسیم ) و ریموت کنترل ( بی سیم ) انجام می شود که در جاهای حساس و خط افرین از ریموت کنترل و گاها از پندانت استفاده می شود که در صورتی خرابی ها هدایت بالابر مختل گردیده و هزینه های سنگینی به بار می اورد ( استپ شدن پاتیل ذوب و سرد شدن ان از حالت ذوب )

گروه مهندسی اریان صنعت نمایندگی جرثقیل سقفی ariyansanat.ir اماده همکاری با کارخانه های های فولادی جهت تعمیرات و اموزش می باشد .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.