افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

اندیشه معاصر

  • کد خبر : 176994
اندیشه معاصر

گزارش کردن پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصرنیم فصل اول اصلا برای عیسی در سپاهان اوضاع برای او خوب پیش نرفت. او در ابتدای فصل با مشکل عدم دریافت کارت بازی مواجه شد و اندکی بعد به دلایل انضباطی چند هفته ای از تیم دور بود تا اینکه نه این بازیکن و نه تیم فوتبال سپاهان […]

گزارش کردن پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصرنیم فصل اول اصلا برای عیسی در سپاهان اوضاع برای او خوب پیش نرفت. او در ابتدای فصل با مشکل عدم دریافت کارت بازی مواجه شد و اندکی بعد به دلایل انضباطی چند هفته ای از تیم دور بود تا اینکه نه این بازیکن و نه تیم فوتبال سپاهان سودی نبردند. این انتقال پر سر و صدا و حاشیه ساز باشگاه اصفهانی را مقابل رقبا به گوشه رینگ نمی رساند.

بلافاصله پس از پایان نیم فصل مشخص شد که عیسی آل کثیر یکی از 5 بازیکنی است که مورائیس در لیست خروج خود قرار داده است و اکنون خبر می رسد طی مذاکراتی که منوچهر نیکفر با بهرام رضاییان داشته است. مدیرکل فولاد، این انتقال در شرف اتمام است.

عیسی او کار خود را در سپاهان مقابل نفت آبادان و یک دبل مقابل این تیم آغاز کرد اما در نهایت شرایط به گونه ای پیش رفت که بهترین تصمیم برای او و باشگاه سپاهان جدایی بود.

منوچهر نیکفر از زمانی که به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان انتخاب شد، توانست گام های بلندی در جهت حذف حواشی در اصفهان بردارد و اکنون انتقال عیسی در فضایی کاملا دوستانه اقدامی است که هر دو تیم طلای پوشان را یکدست تر می کند. بازی های آینده نیز کمک شایانی به کاهش بودجه سپاهان و جذب بازیکنان دیگر خواهد کرد.

قرارداد عیسی الکثیر او به مدت دو سال با سپاهان قرارداد بسته است و با این جدایی، مدیران باشگاه اکنون می توانند با توجه به لیستی که مورائیس ارائه کرده، اقدامات بیشتری برای تقویت تیم برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا انجام دهند.

عیسی آل کثیر یکی از چهره های خاص نقل و انتقالات زمستانی محسوب می شود که تیم های زیادی به دنبال جذب او بودند. بازگرداندن او به فولاد بدون شک موفقیت بزرگی برای بهرام رضاییان، مدیرعامل فولاد و کل تیم مدیریتی این باشگاه محسوب می شود.

پایان/*

اندیشه معاصر در ایتا، روبیک، پیام رسان بله و تلگرام ادامه هید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.