افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
3

آیا آش رشته پخته شده خیس است و نمی توانید آن را بخورید؟ ترفندهای خمیر نشدن را بخوانید تا دفعه بعد مرتکب اشتباه نشوید

  • کد خبر : 154262
آیا آش رشته پخته شده خیس است و نمی توانید آن را بخورید؟  ترفندهای خمیر نشدن را بخوانید تا دفعه بعد مرتکب اشتباه نشوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آش نییده یکی از خوشمزه ترین غذاهای ایرانی است و جزء همیشگی سفره های خانوادگی است. این روزها که در آستانه شب یلدا هستیم، خیلی ها فکر می کنند باید در کنار غذای شب یلدا یک قابلمه رشته هم بخورند. البته سوپ مخصوص شب یلدا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آش نییده یکی از خوشمزه ترین غذاهای ایرانی است و جزء همیشگی سفره های خانوادگی است. این روزها که در آستانه شب یلدا هستیم، خیلی ها فکر می کنند باید در کنار غذای شب یلدا یک قابلمه رشته هم بخورند. البته سوپ مخصوص شب یلدا آش انار است اما خوردن یک کاسه آش رشته داغ با مخلفات یلدا و در جمع خانواده و دوستان قطعا انتخاب خوبی خواهد بود.

حتما طرز تهیه آش رشته را بلد هستید و در این مقاله می خواهیم یکی از ترفندهای خوشمزه تر شدن آن را به شما بگوییم. اگر می خواهید خاکسترتان به جرم تبدیل نشود، نکاتی را که در ادامه به شما می گوییم، حتما رعایت کنید.

گلدان بزرگ را فراموش نکنید

حتما از قابلمه بزرگی برای درست کردن رشته استفاده کنید چون وقتی به آن اضافه می کنید اگر فضای کافی برای باز کردن آن نباشد حتما رشته ها خیس می شوند.

لحظه اضافه کردن طناب بسیار مهم است.

ترتیب اضافه کردن مواد به سوپ به این صورت است که ابتدا باید آب را داخل قابلمه بریزید و صبر کنید تا بجوشد سپس حبوباتی را که قبلا پخته اید اضافه کنید و بعد از اینکه دوباره جوش آمد سبزی را اضافه کنید سپس تزیینات سوپ یعنی پیاز تند را اضافه کنید. ، سیر و نعناع تند، تند و ادویه را اضافه کنید. 20 دقیقه بعد زمان اضافه کردن نخ است. هنگام اضافه کردن رشته ها، آن ها را از وسط نصف کنید و سپس به آرامی هم بزنید تا رشته ها نچسبند.

از هم زدن زیاد خودداری کنید

بعد از اضافه کردن رشته ها، نمی خواهید سوپ را زیاد هم بزنید. این کار باعث می شود تا رشته ها از هم جدا شوند و حالت خمیری پیدا کنند.

به تعداد رشته ها توجه کنید.

طناب را به اندازه اضافه کنید. اگر زیاد باشد آش خمیری می شود.

نخ را در خاکستر بیش از حد بجوشانید.

این نیز به زمان اضافه کردن رشته مربوط می شود. اگر رشته ها را زود اضافه کنید، بیش از حد می جوشند و در نتیجه به شکل خمیر در می آیند.

اگر می خواهید آشپزی ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانوز سر بزنید.

1376149_284




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.