افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
5

TCU One Dream Dashed را می بیند، اما پلی آف احتمالاً هنوز در انتظار است

  • کد خبر : 2372
TCU One Dream Dashed را می بیند، اما پلی آف احتمالاً هنوز در انتظار است

نیش از دست دادن عنوان Big 12 زمانی که قورباغه‌های شاخدار دوباره برای صعود به نیمه نهایی جمع‌بندی می‌شوند، باقی خواهد ماند. آرلینگتون، تگزاس –TCUبه احتمال زیاد پس از باخت 31-28 در وقت اضافه به کالج، همچنان در پلی آف فوتبال کالج حضور خواهد داشتایالت کانزاسدر بازی عنوان Big 12، اما مکس دوگان هنوز به […]


نیش از دست دادن عنوان Big 12 زمانی که قورباغه‌های شاخدار دوباره برای صعود به نیمه نهایی جمع‌بندی می‌شوند، باقی خواهد ماند.

آرلینگتون، تگزاس –TCUبه احتمال زیاد پس از باخت 31-28 در وقت اضافه به کالج، همچنان در پلی آف فوتبال کالج حضور خواهد داشتایالت کانزاسدر بازی عنوان Big 12، اما مکس دوگان هنوز به این موضوع اهمیتی نمی دهد. او با چشمانی پف کرده روی تریبون بعد از بازی رفت و تلاش کرد تا بدون شکست در کنفرانس مطبوعاتی خود از پس آن بربیاید – زیرا وقتی شما فقط ده ها فرصت در سال دارید تا کاری را که دوست دارید با کسی که دوست دارید در بزرگترین صحنه انجام دهید، مهم نیست. آنچه که احتمالاً در آینده خواهد آمد

در حال حاضر، مهم است که قورباغه های شاخدار در روز شنبه به معنای واقعی کلمه کوتاه آمدند. به طور معمول جوهر زیادی ریخته می شود و کلماتی برای کاهش ارزش مسابقات قهرمانی کنفرانس به جای مسابقات ملی استفاده می شود، اما سعی کنید آن را به دوگان و هم تیمی هایش بگویید.

کوارتربک گفت: «فکر می‌کنم از چهار سالی که اینجا هستم، حداقل در دوران حرفه‌ای فوتبال، افت زیادی وجود داشته است. و سپس برای نزدیک شدن به قهرمانی این مدرسه و این دانشگاه، بزرگسالان این تیم چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته اند. من فکر می کنم این چیزی است که بیشتر از همه به درد می خورد. قبلاً خیلی پایین بودی، خیلی پایین بودی، که اینقدر نزدیک شدی و کوتاه آمدی، فکر می‌کنم اینجاست [the emotion] از می آید.»

دوگان در شکست تلخ TCU 361 یارد را به خود اختصاص داد.

LM Otero/AP

TCU یک پایگاه طرفداران با جای زخم است. در یک دوره بیگ 12 بدون بازی قهرمانی، قورباغه ها فصل 2014 را به عنوان قهرمانان مشترک یک باخت به پایان رساندند. تنها نقص آنها باخت سه امتیازی به بیلور بود. آنها در آن زمان از میدان پلی آف کنار گذاشته شدند و هنوز هم نیش می زنند.

مربی سابق گری پترسون توییت کرد قبل از بازی شنبه [sic]: “این توییت برای خانواده قورباغه، Big12، ایالت تگزاس است و در سال 2014 حذف شد “موفق باشید و برو قورباغه”!

اضطراب محسوسی در داخل و حتی خارج از طرفداران وجود دارد که اکنون چه اتفاقی برای TCU شماره 3 خواهد افتاد که هم آن و هم شماره 4USC، که در روز جمعه در بازی عنوان Pac-12 سقوط کرد، شکست خورده اند. یکی از کارکنان بیگ 12 پیامک فرستاد Sports Illustrated پرسیدن اینکه آیا “فکر می کنی [the] قورباغه ها هنوز موفق می شوند؟» در همان زمان یک تقویت کننده TCU سطح بالا انجام داد. برندهای بزرگترایالت اوهایووآلابامادرست پشت سر قورباغه ها در رده بندی ماقبل آخر کمین کرد. باکی ها احتمالاً به دلیل از دست دادن USC وارد می شوند. درست مانند سال 2014، آنها بدون قهرمانی در بخش یا کنفرانس به راه خود ادامه خواهند داد. اما این بار، یک بازی قهرمانی Big 12 وجود دارد، و نگرانی این است که TCU ممکن است بعد از از دست دادن سه امتیاز آن، در خارج به دنبال آن باشد.

در خارج، یک جبهه متحد از همه طرف در لیگ در مورد اینکه سرنوشت TCU باید چگونه باشد وجود دارد:

مربی سانی دایکز در پاسخ به این سوال که آیا TCU به CFP تعلق دارد، گفت: “مطمئناً من این کار را انجام می دهم.”

برت یورمارک، کمیسر Big 12، قبل از بازی به خبرنگاران گفت: “شما به قدرت برنامه آنها نگاه می کنید، به عملکرد آنها در طول سال فکر می کنید.” “بدیهی است که بهترین راه برای ورود، مراقبت از تجارت امروز است، اما من فکر می کنم بدون در نظر گرفتن آنها باید مطمئناً وارد شوند.”

TCU باید در [Playoff]. آنها یکی از چهار تیم برتر هستند.

دوگان هم بازیکنی است که جای زخم دارد. اگر تا به حال نمونه ای از کنار گذاشتن همه چیز در میدان مسابقه وجود داشت، QB این کار را در برابر K-State انجام داد. این الگوی حرفه ای او این است که به هنگام ناک داون کردن از تشک ادامه دهد. او برای شروع فصل 2022 نیمکت نشین شد، اما در اینجا او این قورباغه ها را رهبری می کرد. او بیشتر فصل 19 را روی پایی شکسته بازی کرد و ترجیح داد که چکمه نپوشد تا از او عکس نگیرند، و از عمل جراحی اورژانسی در سال 20 جان سالم به در برد، پس از اینکه غربالگری سلامت نشان داد که او با یک بیماری قلبی به نام ولف پارکینسون متولد شده است. سندرم سفید

در روز شنبه، او یکی دیگر از عملکردهای شاخدار قورباغه‌ای را که از پشت سر می‌آمد، حذف کرد، این بار برای مساوی کردن بازی و ارسال آن به وقت اضافه. داگان پنج بار در آن درایو به مسافت 95 یارد هجوم برد و کسری یاردی را به دلیل جریمه با یک اسکمپر 40 یارد پاک کرد. در حالی که بازوی راستش خونریزی داشت و به وضوح از نظر فیزیکی خسته شده بود، او در یک فرود هشت یاردی به سمت خاک، عملاً به منطقه انتهایی سقوط کرد و پس از موفقیت آمیز شدن تبدیل دو امتیازی بعدی، مجبور شد توسط افراد خط‌دارش بلند شود. احساسات او پس از بازی خام، واقعی و غیرقابل کنترل بودند زیرا از او بیرون ریختند. این ارزش انسانی ورزش در نمایش کامل بود.

«فکر می‌کنم اگر وارد می‌شدیم، یک بار دعوا می‌کردیم. من فکر می‌کنم رقابت‌پذیری ما را فرا خواهد گرفت.»

این تجربه مکس دوگان است، و این تجربه TCU است — مبارزه تا انتها. تنها تفاوت این است که پس از یک فصل تراشیدن نزدیک، سرانجام پس از گلزنی روی خط دروازه در وقت اضافی، سرانجام از آن گذشت. قورباغه ها دو بار در خط یک یارد Wildcats به عقب برگردانده شدند، با دایکز گفت که آنها نمی خواهند دزدکی QB را اجرا کنند زیرا فکر می کردند دوگان به اندازه کافی سالم نیست تا آن را اجرا کند.

آینده پلی آف TCU دیگر تحت کنترل نیست، و بنابراین امید است که بدنه کار آن بر یک آلاباما دو باخت پیروز شود، زمانی که کمیته – که شامل مدیر ورزشی ایالت کانزاس است – جن تیلور – برای تعیین میدان نهایی در صبح یکشنبه تشکیل شود. .

من به کمیته اعتماد زیادی داشتم. من می دانم که آنها کار بسیار دشواری برای انجام دارند، اما من معتقدم که آن بچه ها نگاهی به آنچه که ما توانسته ایم به انجام برسانیم و ظاهر این تیم و کارهایی که ما انجام داده ایم خواهند انداخت و ما را در آن قرار خواهند داد.” دایک گفت. “امید من این بود که امشب قهرمانی در Big 12 را جشن بگیرم و زیاد نگران آن نباشم، اما این یک مسیر عمل متفاوت خواهد بود.”

مسابقات قهرمانی کنفرانس از قورباغه های شاخدار دور شد، اما قهرمانی ملی کاملاً دور از دسترس نیست. زخم‌های گذشته فعلاً تازه هستند، اما یک خواب شبانه و اعلام حضور در نیمه‌نهایی تا حد زیادی به بهبود آنها کمک می‌کند.

پوشش بیشتر فوتبال کالج:

منابع: کلرادو در حال آماده شدن برای ورود دیون
امیدهای پلی آف USC متوقف می شوند
• CFB World بحث می کند که آیا TCU باید CFP ایجاد کند یا خیر





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.