افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 21 May , 2024
4

‘Holiday Heart’: حملات قلبی در 2 هفته آخر دسامبر افزایش یافت

  • کد خبر : 8362
‘Holiday Heart’: حملات قلبی در 2 هفته آخر دسامبر افزایش یافت

منو خانه بیماری های قلبی اخبار ارجاع نمایش اسلاید آزمون ها فیلم های یک متخصص قلب پیدا کنید داروها راهنمای بیماری های قلبی بررسی اجمالی و حقایق علائم و انواع تشخیص و آزمایشات درمان و مراقبت از بیماری های قلبی زندگی و مدیریت پشتیبانی و منابع مربوط به بیماری قلبی بیماری عروق کرونر (CAD) بیماری […]


منو

“قلب تعطیلات”: حملات قلبی در 2 هفته آخر دسامبر افزایش یافت

توسط کارا مورز

خبرنگار HealthDay

دوشنبه، 19 دسامبر 2022 (اخبار هلث دی) – فصل تعطیلات پر از لیست کارهایی است که باید انجام دهید، اما باید به اوج رسید: مراقب قلب خود باشید.

به گفته دکتر دونالد لوید جونز، متخصص قلب و عروق، چه به دلیل استرس، هوای سرد یا ترک عادات خوب از نظر خوردن، خوابیدن و آشامیدن، میزان حمله قلبی بین کریسمس و سال نو تا 40 درصد افزایش می یابد. او رئیس پزشکی پیشگیرانه در دانشکده پزشکی دانشگاه نورث وسترن فاینبرگ در شیکاگو است.

«وقتی در طول سال از نظر میزان حمله قلبی نگاه می‌کنیم، آنچه می‌بینیم نرخ‌های نسبتاً ثابت هفته به هفته است با دو استثنا: یکی این که در ماه‌های تابستان افت گسترده و کم عمقی وجود دارد و دوم، لوید جونز در بیانیه خبری دانشگاه گفت: افزایش بسیار کوتاهی در حدود 30 تا 40 درصد در دو هفته آخر سال بین کریسمس و سال نو.

او تاکید کرد: مهم است که علائم را دست کم نگیریم.

لوید جونز گفت: “ما دو کلیه و دو ریه داریم، اما فقط یک قلب و یک مغز داریم، بنابراین احتیاط کردن بسیار ایمن تر است.” “اگر شکی وجود دارد، حضوری بررسی شود. در بهترین حالت، امیدواریم که یک حمله قلبی یا سکته مغزی را سقط کنید. زمان عضله قلب است، زمان سلول های مغز است، و بنابراین زمان بسیار مهم است. هر چه زودتر در آن موقعیت به دنبال کمک باشید، زودتر می توانیم جان یا مغز شما را نجات دهیم.”

استرس خانواده برای برخی از مشکلات است و همچنین ترک عادت های سالم.

لوید جونز گفت: «در طول فصل تعطیلات، استرس‌های مختلفی مانند برخورد با همسر و ترتیبات سفر وجود دارد که ممکن است باعث استرس شود.» «ما اغلب از الگوی غذا خوردن و خواب خود نادیده گرفته می‌شویم، ما تمایل به مصرف داریم. الکل بیشتر، ما فعالیت بدنی معمولی خود را دنبال نمی کنیم و ممکن است برنامه دارویی خود را کنار بگذاریم.

آب و هوا یکی دیگر از مقصران مشکلات قلبی زمستانی است.

لوید جونز گفت: «وقتی هوای سرد تنفس می‌کنیم، خون در ریه‌ها سرد می‌شود و باعث انقباض رگ‌های خونی می‌شود.» اولین رگ‌های خونی پایین‌دست از ریه‌ها، شریان‌های کرونر هستند که به‌ویژه تحت تأثیر هوای سرد قرار می‌گیرند. دنبال کردن فعالیت‌های هوای سرد، مانند بیل زدن، ممکن است به‌ویژه خطرناک باشد، زیرا ممکن است در آن زیاده روی کنیم، به‌علاوه لایه‌های اضافی می‌پوشیم که می‌تواند باعث گرمازدگی ما شود. این یک طوفان عالی برای به حداکثر رساندن استرس بر قلب است

علائم حمله قلبی کلاسیک در مردان عبارتند از فشار شدید و کوبنده در وسط قفسه سینه یا تنگی نفس ناگهانی و بدون دلیل.

علائم برای زنان می‌تواند یکسان یا پراکنده‌تر باشد، مانند احساس تنگی نفس یا خستگی شدید، یا گاهی اوقات، سرگیجه و سبکی سر.

علائم سکته مغزی را می توان از طریق کمک حافظه، “FAST” به خاطر آورد. این مخفف عبارت است از: افتادگی صورت. ضعف بازو یا پا در یک طرف؛ مشکل گفتار؛ و زمان تماس با 911 است.

حمله قلبی و سکته مغزی از علل اصلی مرگ و میر در ایالات متحده و سراسر جهان هستند.

اطلاعات بیشتر

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده اطلاعات بیشتری در مورد حمله قلبی دارند.

آ

منبع: Northwestern Medicine، انتشار خبری، 14 دسامبر 2022



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=8362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.