افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

Bitpin با رنگ جدید و پایان; ارائه ابزارهای حرفه ای جدید و بهبود تجربه کاربری

  • کد خبر : 21456
Bitpin با رنگ جدید و پایان;  ارائه ابزارهای حرفه ای جدید و بهبود تجربه کاربری

صرافی ارز دیجیتال بیت پین به تازگی برند خود را بازسازی کرده و از پلتفرم جدید خود رونمایی کرده است که امکانات و امکانات بسیار بیشتری نسبت به نسخه قبلی در اختیار کاربران قرار می دهد. به گزارش اسمارتک نیوز و به نقل از روابط عمومی بیت پینپلتفرم معاملات ارز دیجیتال Bitpin در نسخه جدید […]

صرافی ارز دیجیتال بیت پین به تازگی برند خود را بازسازی کرده و از پلتفرم جدید خود رونمایی کرده است که امکانات و امکانات بسیار بیشتری نسبت به نسخه قبلی در اختیار کاربران قرار می دهد.

به گزارش اسمارتک نیوز و به نقل از روابط عمومی بیت پینپلتفرم معاملات ارز دیجیتال Bitpin در نسخه جدید خود، امکانات بیشتری مانند ابزار حرفه ای بررسی سود و زیان به نام «کارنامه» و چندین ویژگی مفید دیگر را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

بر اساس اعلام این صرافی، این تغییرات شامل بهبود تجربه کاربری، افزایش سرعت محصول، افزایش تعداد سکه های قابل معامله، ارائه صفحه تجارت جدید و سایر ابزارهای حرفه ای است.

ویژگی های نسخه جدید صرافی بیت پین

در نسخه جدید پلتفرم معاملاتی بیت پین، چیدمان بخش های مختلف با هدف بهبود عملکرد معامله گران تغییر یافته و دسترسی آسان تر و سریع تری برای کاربر فراهم شده است. در زیر لیستی از خدمات و ویژگی های جدید صرافی بیت پین ارائه شده است:

  • ارائه خدمات گزارش کارت (بررسی عملکرد کاربر از نظر سود و زیان معاملاتی)
  • بهبود تجربه کاربری
  • بهبود سرعت پلت فرم
  • افزایش ارزهای دیجیتال در خرید و پلتفرم آسان
  • صفحه معاملاتی جدید و حرفه ای
  • ارائه خدمات زنگ (اعلام تغییر قیمت)

لیست کامل این تغییرات در زیر آمده است:

در توضیحات ابزار زنگ باید گفت بیت‌پین نوعی ابزار اطلاع‌رسانی تغییر قیمت ارز دیجیتال است تا زمانی که ارزش ارز دیجیتال به قیمت مشخصی در بازار برسد، اطلاع‌رسانی می‌شود. برای استفاده از این قابلیت می توانید از قسمت تنظیمات حساب کاربری خود بر روی عبارت زنگ کلیک کرده و پس از انتخاب بازار و نوع روند قیمت (افزایش یا کاهش) قیمت مورد نظر خود را مشخص کرده و ایمیل را در نوع ارسال انتخاب کنید. بخش.

در مورد خدمات کارت گزارش همچنین باید گفت که Bitpin ابزار جدیدی است که امکان مشاهده و بررسی درصد سود و زیان دارایی های رمزنگاری کاربر را در یک بازه زمانی مشخص فراهم می کند. این ابزار برگرفته از همان مفهوم PNL مبادلات خارجی است و در واقع معیاری برای معامله گران و سرمایه گذاران است تا عملکرد مالی خود را پیگیری کنند و در معاملات آتی تصمیمات آگاهانه تری بگیرند.

کاربران با بررسی سبد خود در Bitpin می توانند الگوهای معاملاتی مناسب را در طول زمان شناسایی کرده و استراتژی های مالی آینده خود را بر اساس آن تنظیم کنند.

پلت فرم معاملات حرفه ای صرافی بیت پین
پلت فرم معاملات حرفه ای صرافی بیت پین

برای استفاده از تابع پورتفولیو در صرافی ارز دیجیتال بیت پین کافی است پس از ورود به حساب کاربری خود وارد قسمت کیف پول شده و بر روی عبارت نمونه کار کلیک کنید.کاربران می توانند با انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر خود و بازه های زمانی مختلف، حجم خرید و فروش و همچنین میانگین قیمت خرید و فروش را مشاهده کنند.

در پایین این صفحه 3 نمودار وجود دارد که روند کل دارایی ها، سود و زیان روزانه و روند سود و زیان شما را بر اساس تاریخ و ارز دیجیتالی که مشخص کرده اید نشان می دهد.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که نسخه جدید صرافی ارز دیجیتال Bitpin امکانات بیشتری در بعد اطلاع رسانی قیمت و گزارش جامعه از عملکرد کاربران فراهم شده و رابط کاربری این صرافی نیز بهینه شده است. علاوه بر این، سعی شده است در نسخه جدید از ارزهای رمزنگاری شده بیشتری پشتیبانی شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های این صرافی می توانید به کانال تلگرام Bitpin را ببینید.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-05-24 13:12:56

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.