افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
3

70 هزار نفر به آزادی رفتند اما فوتبال نبود!

  • کد خبر : 139989
70 هزار نفر به آزادی رفتند اما فوتبال نبود!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صعود ایران به جام جهانی 2018 فرانسه به قدری سخت و در عین حال شیرین بود که پس از تساوی 2 بر 2 مقابل استرالیا در ملبورن، میلیون ها نفر به خیابان ها ریختند. کشور. و او خوشحال شد. درباره آن مسابقه و شادی خیابانی خودجوش مردم بسیار گفته […]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صعود ایران به جام جهانی 2018 فرانسه به قدری سخت و در عین حال شیرین بود که پس از تساوی 2 بر 2 مقابل استرالیا در ملبورن، میلیون ها نفر به خیابان ها ریختند. کشور. و او خوشحال شد. درباره آن مسابقه و شادی خیابانی خودجوش مردم بسیار گفته و نوشته شده است، اما شاید جالب باشد بدانید که سه روز پس از آن صعود تاریخی، حدود 70 هزار نفر برای پذیرایی از کاروان ایرانیان راهی ورزشگاه آزادی تهران شدند. تیم ملی.فوتبال .

ملی پوشان ابتدا به دبی و از آنجا مستقیماً به ورزشگاه آزادی تهران رفتند و حدود 70 هزار هوادار فوتبال از آنها استقبال کردند. این تنها روزی در تاریخ ورزشگاه آزادی بود که جمعیت زیادی برای پذیرایی می آمدند و خبری از مسابقه فوتبال نبود. جالب اینجاست که در آن روز حدود 5000 زن نیز در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و به تشویق کادرفنی و بازیکنان تیم ایران پرداختند در حالی که در آن سال ها خبری از حضور بانوان در ورزشگاه ها نبود.

پس از این استقبال تاریخی بسیاری از ملی پوشان در مصاحبه های متعدد اعلام کردند که انتظار حضور میلیونی مردم در خیابان ها و استقبال گرم و گسترده آنها در ورزشگاه آزادی را نداشتند و از این موضوع کاملا شوکه شدند.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.