افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

6 شهید در حمله نظامیان اسرائیلی به اردوگاه «الفرعه» در کرانه باختری

  • کد خبر : 147239
6 شهید در حمله نظامیان اسرائیلی به اردوگاه «الفرعه» در کرانه باختری

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «الفرعه» در جنوب شهر «طوبس» واقع در شمال شرق کرانه باختری بامداد امروز (26 آذر) ) شش شهید و چهار مجروح بر جای گذاشته است. پایگاه خبری عرب48 نوشت که حال مجروحان وخیم است و در عین حال خسارات زیادی به اموال […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «الفرعه» در جنوب شهر «طوبس» واقع در شمال شرق کرانه باختری بامداد امروز (26 آذر) ) شش شهید و چهار مجروح بر جای گذاشته است.

پایگاه خبری عرب48 نوشت که حال مجروحان وخیم است و در عین حال خسارات زیادی به اموال ساکنان کمپ وارد شده است.

به گفته منابع محلی، نیروهای امنیتی اسرائیل که در لباس فلسطینی ها ظاهر شده بودند، ابتدا وارد میدان شدند و سپس سربازان با خودرو و بولدوزر وارد میدان شدند. با ورود سربازان، صدای شلیک گلوله و انفجار صبح جمعه سکوت کمپ را به کلی از بین برد و پس از خروج سرنشینان، صدای شیون نیز بلند شد.

شش جوان به نام‌های «عامر باسم صبح»، «ماهر عبدالله جباره»، «عماد نهاد خالد جباره»، «ثائر عبدالله شاهین»، «قاسم محمد ابو خیزران» و «براء الامیر» به شهادت رسیده‌اند. هلال احمر فلسطین همچنین وضعیت چهار مجروح را وخیم اعلام کرده و ارتش اسرائیل از اقدام سریع نیروهای امدادی و رسیدن آمبولانس به محل درگیری جلوگیری کرد.

همچنین در حمله بامداد صبح نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک الخضر واقع در شهر بیت لحم کرانه باختری، دست کم 18 فلسطینی زخمی شدند. رسانه های فلسطینی گزارش داده اند که حملات شبانه رژیم صهیونیستی به چندین منطقه کرانه باختری رود اردن انجام شده است.

پیش از این رسانه های فلسطینی از شهادت دست کم چهار فلسطینی در روز چهارشنبه در کرانه باختری خبر داده بودند.

با شهادت این شش نفر، تعداد شهدای کرانه باختری از ابتدای سال 2023 به 477 نفر رسید که از 16 مهرماه تاکنون 268 نفر به شهادت رسیده اند.

انتهای پیام/م




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.