افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024
1

5 زوج سینمایی که زیباترین و خوش پوش ترین ها هستند / از بهروز وثوقی تا رعنا آزادی ور

  • کد خبر : 240812
5 زوج سینمایی که زیباترین و خوش پوش ترین ها هستند / از بهروز وثوقی تا رعنا آزادی ور

دنیای سینما دنیای ارتباطات است. پیوندهایی که با شخصیت‌ها، صحنه‌پردازی، موسیقی و بسیاری از عناصر دیگر برقرار شد، برای همیشه در حافظه بیننده فیلم باقی می‌ماند. اما برخی از لینک ها خاص ترین در این دنیا هستند. مانند پیوند دو قلب انسان که برای همیشه ساخته می شود. مردان و زنان زیادی بودند که جلوی […]

دنیای سینما دنیای ارتباطات است. پیوندهایی که با شخصیت‌ها، صحنه‌پردازی، موسیقی و بسیاری از عناصر دیگر برقرار شد، برای همیشه در حافظه بیننده فیلم باقی می‌ماند. اما برخی از لینک ها خاص ترین در این دنیا هستند. مانند پیوند دو قلب انسان که برای همیشه ساخته می شود. مردان و زنان زیادی بودند که جلوی دوربین عاشق شدند و به جای عکس یک نفر روی فرش قرمز قاب دو نفر را گرفتند. در این مطلب به بررسی چند زوج ایرانی خوش استایل می پردازیم.

بابک حمیدیان و مینا ساداتی

بابک حمیدیان و مینا ساداتی در نوروز سال 95 در یک برنامه تلویزیونی از ازدواج خود خبر دادند. از فیلم های مشترک این دو می توان به «هیهات»، «خرگیوش» و «سرو زیر آب» اشاره کرد.

زوج های ایرانی

سبک مینا ساداتی ترکیبی از سادگی و زیبایی است. سادگی که هم روی جلد و هم در آرایش به چشم می خورد. البته او به عرصه مدلینگ گریخت و انتشار عکس هایش روی جلد مجله «واچار» سر و صدای زیادی به پا کرد.

زوج های ایرانی

حمیدیان همچنین بازیگری است که عمدتاً استایل های اسپرت و جین را انتخاب می کند، بنابراین به راحتی می توان کلاه هایی را که از مجموعه اش به سر می کند، ست کرد. از کلاه چاپو گرفته تا کلاه بافتنی راه راه رنگارنگ همه مدل ها را امتحان کرده و کاملا موفق بوده است.

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

زوج های ایرانی

اولین همکاری رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در فیلم محمد رسول الله بود. بعدها در موزیک ویدیوی «باران می‌بارد» با صدای همایون شجریان با هم دیده شدند و همین موضوع باعث نزدیک‌تر شدن آنها به یکدیگر شد. همین صمیمیت باعث به وجود آمدن شایعاتی در مورد ازدواج این دو نفر شد. بالاخره پاییز سال 1378 بود که خبر ازدواجشان رسمی شد.

زوج های ایرانی

در سال های اخیر استایل مهدی پاکدل تغییر کرده و همین امر باعث شده تا او به صورت جدی در عرصه مد ظاهر شود. او از آن دسته مردانی است که موهای مجعدش تاثیر خاصی بر درخشش تیپ و استایل او دارد. آنقدر که حضورش را در دنیای مد و لباس خارج از محدوده تصویر تضمین می کند.

زوج های ایرانی

با بررسی استایل رعنا آزادی ور به طیف مورد علاقه او در انتخاب لباس می رسیم. یک کمد ساده که رنگ های خنثی مانند خاکستری و بژ را دوست دارد. او رنگ‌های پاستلی را نادیده نمی‌گیرد و معمولاً آبی و خاکستری کم رنگ را در لباس‌هایش به نمایش می‌گذارد. رعنای سینمای ایران با این انتخاب ها اشتیاق خود را به درخشش در سادگی نشان می دهد.

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاه

زوج های ایرانی

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی آذرماه 95 با هم ازدواج کردند.درگاهی نقاش چیره دست و گوینده تئاتر است. دوتایی های جذاب سینمای ایران همیشه قاب های دلنشینی را ثبت کرده اند.

زوج های ایرانی

انتخاب رنگ های مناسب اشکان خطیبی از ویژگی های مثبت اوست که در استایل او مشهود است. او معمولا هماهنگی را در تیپ خود رعایت می کند و انتخاب های او به سختی قابل انتقاد است. بیشتر اوقات آن را با سبک و تیپ مناسب می بینیم و فاکتورهای مشخصی را در ظاهر خود نشان می دهد.

زوج های ایرانی

آناهیتا درگاه بیشتر اوقات با لباس مشکی تک رنگ دیده می شود که بسیار به او می آید. او سعی می کند در استایل های تک رنگ مشکی خود از عناصر رنگارنگ یا روشن استفاده کند که استایل او را یکنواخت می کند. حضور درگاهی در سریال «می خواهم زنده بمانم» در نقش یک دکتر خوش سلیقه و جذاب از جمله مواردی است که نباید از آن غافل شویم. دکتر خوشتیپیکه متولد دهه 60 بود و عشق از چشمانش جاری بود.

علی مصفا و لیلا حاتمی

زوج های ایرانی

وی که دانشجوی رشته ادبیات فرانسه در دانشگاه لوزان بود، در سال ۱۳۷۷ با لیلا حاتمی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو پسر به نام‌های عسل و مانی بود. لیلا حاتمی نیز دختر خلف علی حاتمی، سعدی سینمای ایران است.

زوج های ایرانی

علی مصفا مانند شخصیت رامش با سادگی و وقار لباس می پوشد. در استایل او هیچ نشانه ای از تجمل و زرق و برق دیده نمی شود و جز جذابیت و سادگی از او انتظاری نمی رود.

زوج های ایرانی

لیلا حاتمی نیز مانند مصفا سبکی را انتخاب می کند که شخصیت او را نشان دهد. راحتی او روی جلد همان چیزی است که از او جلوی دوربین می بینیم. از شب‌های سینمای ایران، سبک‌های جذابی در جشنواره‌های مهم بین‌المللی دیده می‌شود، مانند منتخب ونیز 2022، ممکن است اهل مد نباشید و به استایل همیشگی خود وفادار باشید، اما وقتی وارد روند مد شوید، باعث می‌شود که ما را وادار کنید. همه سرافراز

بهروز وتوقی و پوری بنی

زوج های ایرانی

داستان بهروز و پوری داغ یک عشق قدیمی است که همیشه برای طرفدارانشان تازگی دارد. آنها در سال های قبل از انقلاب رابطه کوتاهی داشتند که به جدایی ختم شد.

زوج های ایرانی

بهروز بازیگر جذاب تمام فصول است که حتی پس از گذشت پنج دهه نتوانسته خاطره خود را در سینمای ما زنده کند. او به قول امروز «نماد مد» زمان خود بود و ترندهای مد را برای جوانان و نوجوانان آن سال ها نوشت.

زوج های ایرانی

در طرف مقابل، پوری بنایی زیبایی ناب و وصف ناپذیری دارد. بازیگری که محدود به هیچ روز، ماه و سالی نیست و می تواند با خاطرات خلق شده در چندین نسل برای همیشه زندگی کند. کمد لباس او نیز مانند ظاهرش پر از زیبایی و جذابیت است و این را می توان در تصاویر گذشته مشاهده کرد. ایشالا هرجا هستن سلامت باشن و عمری طولانی داشته باشن.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.