افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

5 راز در مورد مبلمان که فروشنده به شما نمی گوید / اگر این را بدانید بازار را با خرید خود کور خواهید کرد

  • کد خبر : 158684
5 راز در مورد مبلمان که فروشنده به شما نمی گوید / اگر این را بدانید بازار را با خرید خود کور خواهید کرد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- همه ما در خانه های خود تعدادی لوازم داریم که برخی از آنها به شدت ضروری است و امکان ندارد شما به محل زندگی شخصی بروید و آن وسایل را نبینید. برخی وسایل هستند که نیمه ضروری هستند و برخی دیگر از نظر کارکرد مهم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- همه ما در خانه های خود تعدادی لوازم داریم که برخی از آنها به شدت ضروری است و امکان ندارد شما به محل زندگی شخصی بروید و آن وسایل را نبینید. برخی وسایل هستند که نیمه ضروری هستند و برخی دیگر از نظر کارکرد مهم نیستند و فقط به این دلیل خریداری می شوند که به زیبایی خانه کمک می کنند. مثلا اثاثیه یکی از آن چیزهای نیمه ضروری به حساب می آید که البته در هر خانه ای که بروید حداقل یکی از آن ها را می بینید و حتی خانواده هایی هستند که به دلیل کوچک بودن در جابجایی بین مبلمان مشکل داشتند اما برای به دلایلی از مبل های لوکس دو دستی استفاده می شود. پس چرا؟

مبلمان یکی از تاثیرگذارترین عناصر در هر خانه ای است که قیمت نسبتا بالایی دارد و باید در خرید آن دقت کنید. آیا می دانید سازگاری وسایل منزل و میزان بیان آنها چه از نظر رنگ و چه از نظر جنسیت بسیار مهم است؟ به همین دلیل مبلمان که یکی از مهم ترین قسمت های خانه محسوب می شود، بزرگ در نظر گرفته می شود و بقیه لوازم بر این اساس انتخاب می شوند.

در هنگام خرید مبلمان چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

درست است که ما به آنها مبلمان نیمه ضروری می گوییم، اما از طرف دیگر عنصری است که خیلی خیلی زیاد در همه خانه ها استفاده می شود و کاربرد بالایی دارد. هنگام انتخاب مبل برای منزل یا محل کار خود باید به نکاتی توجه کنید. به عنوان مثال مبل مورد نظر علاوه بر ظاهر زیبا باید دارای ویژگی هایی مانند کیفیت بالا، نرمی، راحتی و … باشد. شاید بهتر باشد بگوییم که خرید مبلمان یک کار تخصصی است و بهتر است قبل از خرید از یک متخصص کمک بگیرید یا تحقیق کنید.

برای به دست آوردن یک مبل با تمام ویژگی های ذکر شده، دانستن نکاتی ضروری است. چون متاسفانه فروشندگان برای فروش محصولات خود به این نکات اشاره نمی کنند پس بهتر است این موارد را در نظر داشته باشید.

نکات مهم برای خرید مبلمان.

به طراحی و اندازه فضای خود توجه کنید.

الان عید است و شاید بخواهید مبلمان را عوض کنید. اما وقتی به بازار می روید و تنوع مبلمان را می بینید، ممکن است مدلی را دوست داشته باشید که برای آن جا ندارید. بنابراین بهتر است ابتدا فضایی را که قرار است آن مبلمان قرار گیرد انتخاب کنید و سپس بر اساس آن انتخاب کنید. مثلا برای اتاق نشیمن یا پذیرایی و شاید حتی فضای محل کار و…!

حتما ابعاد فضای مورد نظر خود را در نظر بگیرید. اگر فضا بزرگ است مبل بزرگ انتخاب نکنید و اگر فضا کوچک است به مبلی که حجم زیادی دارد دست نزنید! به این ترتیب شما مستقیماً آن محیط را کوچکتر از آنچه هست نشان می دهید!

نکات مهم برای خرید مبلمان.

به جیب خود نگاه کنید و سپس به خرید مبلمان بروید.

مطمئن شوید که به مقدار پولی که می خواهید خرج کنید توجه کنید. زیرا گشت و گذار در فروشگاه های مبلمان واقعاً سرگرم کننده است و از سوی دیگر، می توانید ساعت ها به دنبال مبل مورد نظر خود بگردید و سپس متوجه شوید که توانایی خرید آن را ندارید. پس ابتدا بودجه ای برای این کار تعیین کنید و سپس همان مقدار خرید را پیدا کنید. خب چون این کار آنهاست و می خواهند لباس هایشان را بفروشند، فروشنده ها برای رضایت شما از مبلمان تعریف می کنند و صحبت می کنند، اما بهتر است بودجه خود را در نظر بگیرید.

نکات مهم برای خرید مبلمان.

به تم خون خود نگاه کنید، پارچه و راحتی را فراموش نکنید.

تم و رنگ مبلمان بسیار مهم است. فروشنده اهمیتی نمی دهد که کدام رنگ برای دکوراسیون شما مناسب است، بنابراین مهم نیست که او اشاره خاصی داشته باشد. اما مطمئن شوید که رنگ مبلمان بادی به خوبی با تم و طیف رنگی خانه شما مطابقت دارد.

در ضمن فراموش نکنید که اگر خانواده پرجمعیت و پر جمعیتی دارید دور مبلمان را با رنگ روشن خط بکشید زیرا می دانید که خیلی زود کثیف می شود و ظاهر اصلی خود را از دست می دهد. هنگام خرید مبل، از فروشنده بخواهید که اطلاعات کاملی در مورد رنگ، نحوه شستشوی مبل و مواردی از این دست به شما بدهد.

نکات مهم برای خرید مبلمان.

قرار است وسیله ای بخرید که حداقل چند سال در خدمت شما باشد پس حتما به جنس و کیفیت پارچه مخصوصا در حالت نشسته توجه کنید تا به مرور زمان خراب نشود و پوسیده نشود. از طرفی به راحتی مبلمان دقت کنید و تنها پس از دیدن ظاهر آن تصمیم نهایی نگیرید و با تمام وجود عاشق آن شوید. روی آن مبلمان می نشینید و حتی دراز می کشید و استراحت می کنید. قرار است مهمان روی آن مبلمان بنشیند، بنابراین همه چیز حول محور راحتی و کیفیت مبلمان می چرخد.

نکات مهم برای خرید مبلمان.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.