افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

48 پروژه عام المنفعه در آستارا به بهره برداری می رسد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 184298
48 پروژه عام المنفعه در آستارا به بهره برداری می رسد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده بعدازظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی دهه مبارک فجر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها و موفقیت های این ستاد دانست. نظام اسلامی گفت: دشمن برنامه های زیادی در زمینه ایجاد ناامیدی دارد و یاس در دستور کار […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده بعدازظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی دهه مبارک فجر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها و موفقیت های این ستاد دانست. نظام اسلامی گفت: دشمن برنامه های زیادی در زمینه ایجاد ناامیدی دارد و یاس در دستور کار مردم است و اکنون باید از رویدادهایی مانند دهه مبارک فجر نهایت استفاده را برای ایجاد وحدت کرد. انسجام و همدلی در جامعه و اجازه ندادن برخی رفتارها به وحدت و همدلی مردم خدشه وارد کند.

فرماندار آستارا تصریح کرد: در دهه مبارک فجر امسال با همکاری مسئولان و ادارات، مردم فهیم و شهید پرور شهرستان 48 پروژه در حوزه های فرهنگی، عمرانی و عمومی انجام شد. سود در آستارا اجرا می شود و سعی شده برنامه های پیش بینی شده به بهترین نحو در تمامی نقاط شهرستان اجرا شود.
وی با اشاره به اینکه در این ایام 48 پروژه با اعتباری بالغ بر 357 هزار و 785 میلیون تومان در سطح شهرستان افتتاح می شود افزود: با بهره برداری از این پروژه ها برای 44 نفر اشتغال دائم و همچنین برای 347 نفر اشتغال موقت ایجاد می شود. .

شهاب زاده با تاکید بر اینکه برنامه های در نظر گرفته شده برای دهه مبارک فجر در این شهرستان باید به گونه ای باشد که این برنامه ها باعث تشویق و ترغیب جامعه به حضور با تنوع در این برنامه ها و ایجاد شور و نشاط و روحیه امید و نشاط اجتماعی شود. مردم برای شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای گفت: دیدار مسئولان ادارات شهرستان با امام جمعه، عطرافشانی و گلزارهای مزار شهدا، تجلیل از یادمان های شهدا، آماده سازی سفره خدمات، برنامه ریزی ویزیت رایگان و دیدار با خانواده معظم شهدا و ویژه برنامه های شهرداری آستارا و لوندویل از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.