افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

3 میلیون تومان جریمه بدحجابی از حساب مردم کسر می شود/ این قانون بعد از عید اجرا می شود

  • کد خبر : 226372
3 میلیون تومان جریمه بدحجابی از حساب مردم کسر می شود/ این قانون بعد از عید اجرا می شود

جماران ادامه داد: امیرحسین بانکی پور نماینده مردم اصفهان در شورا در برنامه افق با جزئیات در مورد لایحه حجاب و عفاف گفت: فکر می کنم بعد از عید هم قابل اجرا باشد. و افزود: اگر کسی مرتکب شود بدون حجاب جریمه خواهد شد. این جریمه مستقیماً توسط پلیس اعمال نمی شود، بلکه سیستمی است […]

جماران ادامه داد: امیرحسین بانکی پور نماینده مردم اصفهان در شورا در برنامه افق با جزئیات در مورد لایحه حجاب و عفاف گفت: فکر می کنم بعد از عید هم قابل اجرا باشد.

و افزود: اگر کسی مرتکب شود بدون حجاب جریمه خواهد شد. این جریمه مستقیماً توسط پلیس اعمال نمی شود، بلکه سیستمی است و مبلغ آن 3 میلیون تومان است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: اگر فردی نان آور است باید تا حدی پول در حسابش باشد، مابقی کسر می شود، اگر پولی در حساب نبود بدهکار حساب شود. .

این فرد می تواند اعتراض کند و در صورت اعتراض 3 میلیون تومان برگردانده می شود. اما بار دوم 24 میلیون تومان مجازات خواهد شد. »

بانکی پور در ادامه بیان کرد: سخت ترین نوع مجازات مربوط به سلبریتی هایی است که کشف حجاب کرده اند. برخی از اموال آنها مصادره می شود و از بیرون رفتن برای عکاسی منع می شوند. صفحات آن نیز در فضای مجازی بسته است.

وی افزود: دو سه روز دیگر در این مجلس، رئیس مجلس لایحه را به شورای نگهبان می فرستد که احتمالا دیگر ایرادی نخواهد داشت.

گفتنی است محمدباقر قالیباف در 26 آذر 1402 در صحن علنی مجلس با بیان اینکه لایحه حجاب و عفاف در مرحله نهایی اصلاحات در کمیسیون مربوطه است، گفت: این لایحه «به دولت ابلاغ خواهد شد. بلافاصله پس از تایید نهایی توسط شورای نگهبان.»

امیرحسین بانکی پور، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نیز درباره وضعیت فعلی لایحه حجاب و عفاف گفت: آخرین اصلاحات شورای نگهبان انجام شده و بر اساس مصوبه قبلی، بیش از نیمی از این لایحه است. به بحث فرهنگی و وظایف نهادها و همچنین در بخش مجازات ها و جرایم می پردازد و عمدتاً سران اصلی حلقه را هدف قرار می دهد. در سطوح پایین تر مثلاً یک زن در خیابان رعایت نمی کند. حجاب، آنچه در لایحه تصویب شده این است که شخص مستقیماً به دادگاه مراجعه نکند، بلکه جریمه شود».

بانکی پور درباره میزان این جریمه ها نیز اظهار داشت: برای اولین بار 3 میلیون تومان در نظر گرفته شده است زیرا خیلی ها از ابتدا نمی دانند قضیه چیست و مراجعه مستقیم به دادگاه تبدیل به جنبه کیفری می شود و به خوبی منعکس نمی شود. فرد.بنابراین کمیسیون قضایی به این نتیجه رسید که بار اول 3 میلیون تومان جریمه می شود و بار دوم به دادگاه و جریمه آن 24 میلیون تومان خواهد بود.»

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.