افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

2024 ایده برای تعمیر کابینت آشپزخانه

  • کد خبر : 222567
2024 ایده برای تعمیر کابینت آشپزخانه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بدون شک آشپزخانه بعد از اتاق پذیرایی مهمترین فضای هر خانه ای به حساب می آید. اصلا خدماتی که این فضا به ما ارائه می دهد، هیچ یک از طرف های دیگر تا این حد کاربر ندارند. به طور کلی آشپزخانه یک سرویس محسوب می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بدون شک آشپزخانه بعد از اتاق پذیرایی مهمترین فضای هر خانه ای به حساب می آید. اصلا خدماتی که این فضا به ما ارائه می دهد، هیچ یک از طرف های دیگر تا این حد کاربر ندارند. به طور کلی آشپزخانه یک سرویس محسوب می شود اما باز هم مانند خادمی است که باید بسیار زیبا باشد و ظاهرش با ارباب ها برابری کند. جدا از این، اگر بخواهیم کمی مفصل تر صحبت کنیم، باید بگوییم خب، مطمئنم شما هم قبول دارید که وقتی وارد آشپزخانه می شویم، اولین چیزی که توجه ما را جلب می کند عناصر چیده شده روی کابینت ها هستند.

آنها می توانند زیبایی یا زشتی آشپزخانه را تضمین کنند و حالا بسته به تزئینی یا کاربردی بودن آنها، در هر دو صورت باید سلیقه خوبی از خود نشان دهند. مثلا نمی توانید اشیاء کاربردی را در کمد قرار دهید! البته این مشکل 100% نیست و ممکن است مجبور به انجام آن شوید، اما به عواقب ناخوشایند شدن فضا فکر کنید!

حالا که این موارد را گفتیم، احتمالاً در ذهن خود می گویید، پس چه چیزی را اصلاح کنیم؟ خب ما هم در جواب می گوییم خانم زیبا با ما همراه باشید تا ببینیم و بدانیم چه ایده هایی برای شکوفا شدن این فضا وجود دارد.

کابینت آشپزخانه را با گلدان و سبزیجات تزئین کنید.

دیگر روزگاری که خانم ها با گذاشتن پاسماواری و ادویه در کابینت این فضا را پر می کردند و آن را زیبا می کردند! البته امروزه پاسماواری های مدرن و جذابی وارد بازار شده است که می توان از آنها برای طراحی استفاده کرد، اما مد روزتر از این ایده، وسایلی مانند گلدان برای کاشت سبزی جات هستند که خانم ها در دو سه سال اخیر با آن دست و پنجه نرم می کنند. years.fall می باشد و تزیین جالبی برای کابینت است و مصرف آن را نیز در این موارد تامین می کند.

این روزها سبزیجات کمیاب مانند چوچاگ یا انواع پرمصرف مانند ریحان و جعفری در آشپزخانه ها مرسوم هستند، پس آنها را فراموش نکنید.

ایده های سازماندهی کابینت

ایده های سازماندهی کابینت

با نیمکت های شیشه ای دکوراسیون کابینت را زیبا کنید.

امروزه خانواده های زیادی هستند که از چای های مختلف استفاده می کنند و روزانه به آن ها نیاز دارند. پس چه بهتر از استفاده از شیشه های شیشه ای و ریختن این خوراکی ها مانند چای هایی که ظاهر زیبایی دارند یا شکلات های رنگارنگ، شاید قهوه و هر آنچه که شما می خواهید، می توانیم فضای مبلمان را زیبا کنیم.

بدون شک این ایده می تواند بسیار رنگارنگ و مد روز باشد.

ایده های سازماندهی کابینت

در کابینت آشپزخانه می توانید از سبک اروپایی استفاده کنید.

یکی دیگر از شیک ترین و شیک ترین ایده ها برای تزیین کابینت آشپزخانه این است که اگر قهوه خور هستید، یک کافه بار درست کنید! به این ترتیب با قرار دادن دستگاه اسپرسوساز و لوازم جانبی برای تهیه نوشیدنی هایی مانند قهوه می توانید فضای خود را مدرن کنید و به فضا جلوه ای مناسب بر روی مبلمان بدهید. البته این کافه بار می تواند روی مبلمان باشد یا به صورت جداگانه روی میز دیگری درست شود.

نصب قفسه ها نیز به زیباتر شدن فضا کمک می کند.

ایده های سازماندهی کابینت

سینی ظروف آشپزخانه روی کابینت می تواند بسیار جذاب باشد.

مطمئناً هنگام آشپزی به وسایلی مانند قاشق و کفگیر چوبی و ادویه های مهم مانند نمک و فلفل و حتی روغن نیاز داریم. اگر این وسیله در کنار گاز قرار گیرد، مطمئنا می تواند به شما در آشپزی کمک کند. پس چه بهتر از این که یک سینی تزیینی تهیه کنید و این لوازم را روی آن قرار دهید که کاربردهای زیادی دارد و می تواند به زیباتر شدن فضا کمک کند.

بهتر است در انتخاب این اقلام کمی از سلیقه استفاده کنید و سپس خواهید دید که به جای قرار دادن روغن در بسته بندی شرکتی چقدر می توانید به شکل گیری محیط کمک کنید.

ایده های سازماندهی کابینت

جا دستمال کاغذی مدرن بسیار کاربردی و جذاب است

احتمالا با شنیدن نام جا دستمال سفره می گویید این چه طرز فکری است! جای دستمال سفره چقدر می تواند به زیبایی کابین کمک کند؟ خوب در پاسخ باید بگوییم که می توانید از جا دستمال کاغذی های مدرن استفاده کنید و برای زیباتر شدن هر چه بیشتر فضا می توانید از المان هایی مانند آویزهای تزئینی برای قرار دادن دستمال ها و حوله های پارچه ای استفاده کنید که در طول روز از آنها استفاده خواهید کرد. .خیلی استفاده میکنی

خانم جون، شما دارید یوگا می کنید، بگذارید گوشه یوگا استراحت کند.

آن دسته از خانم‌هایی که به کلاس‌های یوگا می‌روند و کار می‌کنند یا می‌خواهند آرامش خود را همیشه تضمین کنند، از طرفی زمان زیادی را در آشپزخانه می‌گذرانند، از گوشه یوگا استفاده می‌کنند و آن را روی مبلمان قرار می‌دهند.

می توانید با استفاده از یک مجسمه کوچک، بخور، عود، شمع، گلدان کوچک و چیزهای مرتبط با یوگا فضای کابینت آشپزخانه را زیبا کنید و به آنچه می خواهید و به شما آرامش می دهد برسید.

ایده های سازماندهی کابینت



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.