افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

یک کافه تریا خانگی با چای میوه ای خوشمزه و عطری که باعث می شود در تابستان عاشق شوید!

  • کد خبر : 23232
یک کافه تریا خانگی با چای میوه ای خوشمزه و عطری که باعث می شود در تابستان عاشق شوید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز چای میوه سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است و با نوشیدن آن می توانید به سم زدایی و تقویت سیستم ایمنی بدن خود کمک کنید. یک چای میوه ای سالم به طور طبیعی شیرین است و عطر و طعم میوه ها را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز چای میوه سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است و با نوشیدن آن می توانید به سم زدایی و تقویت سیستم ایمنی بدن خود کمک کنید. یک چای میوه ای سالم به طور طبیعی شیرین است و عطر و طعم میوه ها را آزاد می کند. اما اگر برای تهیه آن از میوه های مانده و بی کیفیت استفاده شود و یا با چای سیاه نامناسب مخلوط شود، چنین عطر و طعمی ایجاد نمی کند. یکی از مزایای چای های میوه ای عدم وجود کافئین در آنها است. بنابراین می توانید به راحتی آنها را در اواخر شب بدون نگرانی از بی خوابی بنوشید. بنابراین بهتر است یک فنجان دمنوش های میوه ای با کیفیت، خوش طعم و منحصر به فرد را خودتان در منزل تهیه کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که در تهیه عرقیات میوه باید رعایت کنید این است که حتما از میوه های خشک، رسیده و شیرین استفاده کنید. همچنین قبل از خرید میوه ها برای تهیه چای، آنها را امتحان کنید و مطمئن شوید که طعم سالمی دارند. میوه هایی که برای چای تهیه می شود ابتدا باید میوه های آبدار، تازه و تازه باشند. میوه های چروکیده نخرید زیرا میوه هایی که بیش از حد خشک شده اند هنگام دم کردن چای یا چای آن را تیره می کنند و آنطور که باید طعم نمی دهند و باعث نارضایتی می شوند.

به من نگویید که از چای های میوه ای معطر خبر نداشتید.

چای میوه آناناس برای کبد چرب

اگر سمت راست شکم زیر سینه و دنده ها درد می کند، به شما بگویم چه بخورید: پوست آناناس را در قوری بریزید و یک قاشق غذاخوری زردچوبه و لیموترش اضافه کنید، آب بریزید و بگذارید بجوشد، سپس بنوشید. شب.

3

چای طبیعی چرک خشن انار

نیمی از انار را پوست بگیرید و سپس سیب را برش دهید و 3 تکه لیمو، مقداری میخک، کمی رزماری و یک چوب دارچین را در کتری بریزید و آب جوش بریزید و بگذارید 15 دقیقه دم بکشد.

6

چای کیوی

کیوی میوه ای بسیار خاص و سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها است. برای تهیه چای کیوی می توانید از میوه تازه یا کیوی خشک استفاده کنید. برای تهیه چای کیوی باید 5 عدد میوه را به همراه یک قاشق چای خوری چای سبز و یک تکه دارچین در قوری با کمی آب ریخته و به مدت 10 دقیقه روی آتش بگذارید تا کاملا دم بکشد. در ضمن برای اینکه چای کیوی عطر و طعم بهتری داشته باشد، خوب است یک چوب دارچین در قوری قرار دهید و استفاده از پودر دارچین به هیچ عنوان توصیه نمی شود. پودر دارچین چون چای را کدر می کند. نکته بسیار جالب این است که این دمنوش علاوه بر گرم سرو می شود.

8

چای گلابی خشک

گلابی نیز مانند سیب دارای فیبر زیادی است که برای دفع آسان و هضم آن بسیار مفید است. نوشیدن این چای بعد از غذا هضم آن را آسان می کند و از معده درد جلوگیری می کند. فیبر گلابی نامحلول است و باعث گلوله شدن غذا می شود. همچنین با افزایش آنزیم های معده باعث هضم سریع غذا می شود. چای گلابی برای یبوست بسیار مفید است. وقتی این دمنوش با رزماری ترکیب شود، خاصیت گلابی در رفع یبوست را به میزان قابل توجهی افزایش داده و برای درمان دردهای گوارشی مفید است. گلابی کم کالری است و از چای میوه آن برای کاهش وزن و تناسب اندام استفاده می شود. خواص این چای میوه ای به حفظ انرژی در طول روز و جلوگیری از افزایش وزن کمک می کند. ویتامین C موجود در خواص چای میوه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری ها و افزایش آنتی اکسیدان های بدن می شود.چای گلابی تاثیر بسیار خوبی در بهبود وضعیت پوست دارد. این چای به جوانسازی پوست کمک می کند و برای جلوگیری از پیری زودرس استفاده می شود. گلابی سرشار از مس است و برای بهبود گردش خون در بدن مفید است. این چای خوشمزه برای مصرف روزانه مناسب است و مصرف آن ضرری ندارد.

9

چای میوه گرمسیری پاپایا

پاپایا دارای خواص ضد سرطانی قوی است و برای تقویت سیستم ایمنی استفاده می شود. این میوه استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد و از پوست شما مراقبت می کند. خواص چای میوه به از بین بردن آکنه و جوش کمک می کند. پاپایا خاصیت گرمی دارد، هورمون استروژن را افزایش می دهد و مصرف آن باعث تنظیم دوره قاعدگی می شود. به طور کلی چای میوه های استوایی برای سلامتی مفید است و مصرف آن در روزهای سرد زمستان بدن را گرم نگه می دارد. نوشیدن یک فنجان از این نوشیدنی خستگی را از بین می برد و انرژی زا است.

یازده

برای زندگی بهتر صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.